|
Post by Danah Malik on Mar 2, 2012 10:45:51 GMT -5
Danah hield haar mond maar toen Sekar begon te flippen. jeetje ze waren echt boos op Zayn als ze al begonnen te flippen als ze zijn stem op de radio hoorden wilde ze niet weten wat er met hem zou gebeuren als die gasten hem weer zouden zien.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 10:48:46 GMT -5
Ratan klom zonder nog wat tegen zijn nichtje te zeggen over de leuning van de bijrijdersstoel heen en daar nam hij plaats. ''Serieus?'' vroeg hij aan zijn broer. ''Spelen ze serieus die homo-muziek af op de radio?''
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 2, 2012 10:51:20 GMT -5
''Kan je dat niet horen of zo?!'' zei Danah, gelijk sloeg ze haar handen voor haar mond en had spijt van wat ze had gezegt. Oké dat was niet echt slim.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 10:53:27 GMT -5
''Blijkbaar wel ja.'' Sekar staarde naar de weg en keek daarna weer even naar zijn broertje. ''Maar na vanavond zullen we daar geen last meer van hebben, dan zullen er niet eens nieuwe liedjes uitkomen.'' Hij stuurde de bocht om en reed net iets te hard dan eigenlijk mocht. Hij keek even in het spiegeltje boven het raam zodat hij Danah goed kon aankijken, ''Zeg eens moppie, heb jij toevallig een mobieltje?''
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 2, 2012 10:56:02 GMT -5
Danah schrok toen Sekar dat zei, toen vroeg hij ook nog of ze een mobiel had. Wat is dat dan voor een vraag?! Tuurlijk had ze een mobiel, ze merkte dat Sekar haar aankeek via de spiegel en knikte toen maar.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 11:06:05 GMT -5
''Is dat even mooi.'' Zei Sekar een beetje mysterieus. Dough kon trots op ze zijn, wel jammer dat ze niet een beetje plezier mochten maken. ''Als jij nou even lief je mobiel geeft aan Ratan.'' Hij keek Danah weer aan, ze waren nu al bijna bij de plek waar ze Danah zouden dumpen dus omdat mobieltje te hebben zou alvast wel handig zijn.
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 2, 2012 11:07:41 GMT -5
''Waarom willen jullie mijn mobiel?!'' Danah flipte helemaal toen de auto afremde
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 11:09:52 GMT -5
''Dat gaat je helemaal niets aan! Geef gewoon je mobiel en we laten je weer gaan!'' Sekar werd helemaal moe van dit gedoe, hoe eerder ze hier klaar mee waren en hoe eerder ze die perfecte kop van zijn neef konden verbouwen hoe beter.
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 2, 2012 11:11:43 GMT -5
''Ja ik ga even vrijwillig mijn mobiel geven aan mijn doorgedraaide neven die me eerst bijna vermoorden om vervolgens gewoon weer ergens te dumpen!'' Waarom wilde die gasten ooit haar mobiel hebben?!
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 11:14:35 GMT -5
''Geef me je mobiel nichtje. Hoe moeilijk is dat nou? Het gaat veel sneller en minder pijnlijk als je meewerkt. Of was dat je nog niet duidelijk?'' Zijn ijzige ogen staarde recht in die van haar. Hij had zijn arm naar achter gestoken en hield zijn hand op, wachtend tot ze haar mobiel zou inleveren
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 2, 2012 11:17:06 GMT -5
''Oke oke maar waarom dumpen jullie me ooit aan de andere kant van Londen zijn jullie bang dat ik ineens jullie lastig ga vallen ofzo?'' Uiteindelijk gaf ze haar mobiel ze zuchtte diep en wist dat ze nu uit de auto werd gegooit, letterlijk.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 11:18:41 GMT -5
(onder tussen)
Dough was uit zijn doen geraakt. Zijn zesde zintuig van ontrouw ging als een gek tekeer in zijn hoofd. Uiteindelijk was hij er klaar mee en nam de fiets van zijn broer en reed naar het park waar de jongens heen zouden gaan om de eerste stap van het plan uit te voeren. Ze hoefden niet te weten dat hij er was hij wilde alleen weten hoe trouw die twee konden zijn. Snel verstopte hij zich achter een boom toen hij de jongens zag aan komen met het meidje voor hen. Mooi ze hadden haar. Verderop stond een auto, waarschijnlijk gejat. Maar wat kregen we nu!? Sekar trok aan haar haren ruwer dan ik verwachtte en wat was dat een mes tegen haar keel!? Ik werd gevuld met woede. Als hij uit haalt..... Ratan stond bij het portier en wenkte. Dough zag dat het meidje weigerde en Ratan tegen haar uitviel en..... Hij SLOEG HAAR!? Hij trok haar in de auto en ranselde haar af! Dough's ogen werden groot en spuwden vuur. Hij timmerde op dat wicht in terwijl ik nog zo had gezegd het niet te doen! Dacht hij dan werkelijk dat ik daar niks van zou merken!? Dough had genoeg gezien de auto reed weg en Dough reed snel terug naar de garage waar hij in het kantoorgebouw alles op een rijtje moest zetten. Dus die twee denken mij ontrouw te zijn, mij te belazeren!? Nou daar komen ze niet zomaar vanaf! Verwoed sloeg Dough nog een gat in de muur en greep naar het bureaukastje waar hij uit één van de laadjes een pistool haalde. Wilde ze ruzie? Moesten ze komen!
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 11:29:12 GMT -5
Ratan glimlachtte quasi vrolijk naar haar toen ze haar mobiel vrijwillig gaf. ''Braaf meisje.'' Hij schudde ongelovig zijn hoofd. Dom wicht dat het was. Toen de auto tot stilstand kwam gooide hij het portier wijd open, stapte hij uit en liep hij naar de achterkant van de auto om Danah er uit te slepen. Ook haar portier rukte hij open. ''Kom maar pussy.'' Hij greep haar pols met zijn vrije hand en trok haar van de achterbank af
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 11:31:33 GMT -5
''Je hebt ons goed geholpen.'' Sekar blies een kusje naar haar toe, de grijns op zijn gezicht was nog steeds niet weg. ''Stap in broertje, nou begint de lol pas.'' Zei hij terwijl hij half uit het raam van de grote zwarte auto hing, inderdaad, de lol was pas net begonnen...
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 2, 2012 11:33:51 GMT -5
Waarom gaf Danah haar mobiel dan ook?! Hoe stom kon ze zijn! Wat was Ratan nu van plan met haar? Ze werd bang toen hij haar ui de auto sleurdde.
|
|