|
Post by Zayn Malik on Apr 12, 2012 14:10:51 GMT -5
Zayn had Danah en Lenore veilig thuis gebracht, nu zou de lol pas beginnen. Hij grijnsde bij het idee van de gezichten die zijn neven zouden trekken als Dough er achter zou komen, ach ja, die idioten verdiende het. Toch hadden Danah's woorden hem wel aan het denken gezet, zoals ze het had verteld leek het zo logisch, alsof hij zomaar terug naar de jongen kon lopen alsof er nooit iets was gebeurt. De Pakistaanse jongen slaakte een zucht en liep het huis achter de garage in, ''DOUGH!''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 12, 2012 14:49:26 GMT -5
"DOUGH!" Ik schrok op terwijl ik Kathy intens zoende. "VERDOMME BEK DICHT MALIK!" Schreeuwde ik. Mijn hoofd bonkte en trilde als een gek, al zolang die idioten weg waren. Ik dacht na en beet even op mijn lip, zuchtte en klom van kathy af en trok alleen een boxer en broek aan. "Sorry schat we maken het de volgende keer wel af dit lijkt me belangrijk." Hij knikte even naar zijn meisje en stormde de kamer uit. Dough rende de trap af en sprong van de laatste 4 treden. Hij liep de kamer in en zag alleen maar één Pakistaan staan. "Wat mot je? Waar zijn die andere lozers?"
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 12, 2012 14:52:31 GMT -5
''Wat een vriendelijk onthaal, was je lekker bezig?'' Zayn had pretlichtjes in zijn ogen. ''Nou, dat is een goede vraag want het zou met niets verbazen als ze nu weer bezig zijn met een ander meisje dat ze van straat hebben geplukt.'' Hij haalde zijn schouders op alsof het helemaal niets was. ''Het goede nieuws is dat ik nog steeds de portomonee heb, het wat minder goede nieuws is dat Ratan en Sekar meteen die meisjes moesten nemen waarvan we de portomonee hadden gejat. Nogal tegen het plan in, of niet dan?''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 12, 2012 15:19:53 GMT -5
Dough luisterde met zijn mond wagenwijd open naar zijn rechterhands verhaal. Hij luisterde tot op het laatste woord en kleurde langzaam vuurrood. "Geen zorgen..... Ik zal ze dat betaald zetten.... Als er één ding is waar ik een gruwelijke hekel aan heb zijn dat: Homo's, buitenlanders en verkrachters! Ik maak die gozers af! Wie was degene die ermee begon!? Die gaat er als eerste aan!"
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 13, 2012 9:12:09 GMT -5
Zayn glimlachte breed, dit was precies wat hij had gehoopt, alleen dat gedeelte over buitenlanders had Dough wat hem betreft wel weg mogen laten, maar wat maakte het nu ook nog uit? Als Ratan en Sekar er al waren zou zo de lol beginnen. ''Nou, ze begonnen allebei, het waren twee meisjes, één daar van viel flauw dus Sekar kapte er maar mee. Ratan was degene die er mee door ging.''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 13, 2012 9:19:19 GMT -5
"Okej, okej ik snap het wel! Verdomme die idioten! Stel nietsnutten!" Dough liep Zayn ruw voorbij en botste daarbij hard tegen zijn schouder. Hij liep de kamer uit en ging in de deuropening staan. "Nou? Waar wacht je op!? Loop mee naar de garage daar zullen ze zo wel zijn."
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 13, 2012 9:53:29 GMT -5
Zayn beet even op zijn lip om niet zoiets te zeggen als 'au' toen Dough langs hem heen liep, door dat vechten met Ratan deed alles alsnog zeer. ''Oké, oké'' Hij sjokte achter Dough aan, benieuwd naar wat hij zou aantreffen in de garagen. ~
Sekar leunde tegen de muur aan in de binnenkant van de garage, zenuwachtig speelde hij een beetje met zijn nieuw gejatte mobieltje, nu was het gewoon hopen dat Zayn nog niets tegen Dough had gezegd.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 13, 2012 9:56:28 GMT -5
Ratan stond naast zijn broer tegen de muur aangeleund. Hij was al zenuwachtig maar het feit dat zijn broer dat ook was maakte het alleen maar erger. Als Zayn aan Dough verteld had wat er gebeurd was dan had hij grote problemen. Dough zou hem vast niet gaan belonen voor zijn daden.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 13, 2012 9:58:03 GMT -5
Dough kwam binnen lopen en zette en fake big smile op. "hey jongens... Alles goed gegaan?" Dough liep regelrecht op Ratan af en trok hem van de muur. "Alles goed joh je lijkt... nerveus."
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 13, 2012 10:04:33 GMT -5
Ratan's ogen werden groot van schrik en hij onderdrukte een paniekerig geluidje. Hij slikte een paar keer voor hij zijn gezicht weer in de plooi trok. ''Nee,'' hij probeerde zo onschuldig mogelijk te grijnzen maar zijn mondhoeken trilde verdacht. ''Ik bedoel ja. Alles is goed..'' Man wat was hij een slechte leugenaar. Maar je moest wel heel goed kunnen liegen om Dough wat wijs te maken.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 13, 2012 10:05:21 GMT -5
Zayn grijnsde en keek Ratan en Sekar even voldaan aan, het was net een spel, en dit keer had hij gewonnen en waren zijn neven de losers. ~
Sekar stuurde Zayn een kille blik terug, als Zayn dacht dat hij van hem af was dan had hij het verkeerd. Hij slikte even toen hij zag dat Dough al op Ratan af was gelopen. ''Dough, alles wat die klojo van een Zayn tegen je heeft gezegt is gelogen!''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 13, 2012 10:09:10 GMT -5
Dough had nadat hij het huis uit was gestormd geen moeite meer gedaan om een shirt aan te trekken. Hij ging heel dicht tegen Ratan een staan en sloeg zijn armen om zijn borst. "Weet je het echt heel zeker? Je weet het hé, we zijn je broers je kunt ons alles vertellen." Dough aaide even wat haar uit Ratan's gezicht en bracht zijn mond dicht bij zijn oor. "Speciaal bij mij kun je een heleboel kwijt...."
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 13, 2012 10:14:37 GMT -5
Ratan verstijfde volledig toen Dough angstaanjagend dichtbij kwam. Hij slikte angstig en keek met een 'help me - blik' naar zijn broer. Sidderingen liepen over zijn rug toen Dough zijn wang streelde en zijn mond vlak bij Ratan's oor was. ''Ja ik weet het zeker,'' zei hij met een schorre stem. Hij voelde zich behoorlijk geïntimideerd op dit moment. Eigenlijk wou hij als een klein kind in een hoekje duikje. ''Wat Sekar zegt. Alles wat Zayn je verteld heeft zijn leugens. Je geloofd die homo toch niet?''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 13, 2012 10:19:18 GMT -5
Dough grijnsde bij de reactie die zijn onderdane gaf en trok hem nog dichter tegen zijn blote borst aan. "Echt Razza je kunt me alles vertellen. Wat is er toch? Ben je bang? Heb je iets gedaan waarvan je denkt dat ik boos op je zal worden?" Dough leunde met zijn hoofd op Ratan's schouder en drukte zijn wang tegen die van hem aan. "Waarom noem je Zayn een homo? Hij heeft helemaal niks gezegd, moet ik dan iets weten!?"
|
|
|
Post by Sekar Malik on Apr 13, 2012 10:22:44 GMT -5
Sekar keek Dough met grote ogen aan, alsof hij er helemaal op gefocust was voor het geval dat er iets zou gebeuren, alles om zijn broertje te helpen. ''Oh, we dachten dat Zayn wel wat meer rare dingen tegen je zou zeggen, maar als er niets is gebeurt dan is het goed.'' Hij deed zijn best om een beetje goed te liegen en hoopte nu dan ook dat het geloofwaardig over zou komen. ~
Zayn staarde de drie gozers één voor één aan, aardig wat complimenten werden naar hem toegegooid dankzij zijn neven, not. Gelukkig maakte die opmerking van Dough alles weer goed, ze konden geen kant op op deze manier.
|
|