|
Post by Louis Tomlinson on Feb 25, 2012 15:07:26 GMT -5
"Hello this is Louis Tomlinsom." "Yo Zayn here, where are you guys, are you two just hanging around or something, I'm worried!" Ik moest de telefoon op een armlengte van mijn oor houden om geen gehoor beschadiging te krijgen van Zayn's geschreeuw. "Okay kalm aan man wat bedoel je met jullie 2? ik ben alleen als je het wilt weten." "Je bent alleen zeg je? Waar is Harry dan?" "Hey smart one hoe moet ik dat weten ik dacht dat hij samen met jou mee naar huis was gegaan." "Ja dat was hij ook maar zonet was hij er nog en nu niet meer okay? Hey als je naar huis komt en ik wil dat je meteen komt kijk onderweg dan uit naar hem IK maak me zorgen en loop niet te lanterfanten zoals gewoonlijk." "Hey wie denk je wel niet......! Zayn? Zayn? Hallo?" Dem wat was er mis met die gast vandaag en
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Feb 28, 2012 14:38:22 GMT -5
lukt het jou ook al niet gast?
|
|
|
Post by Ratan Malik on Feb 29, 2012 10:57:07 GMT -5
''Zo is het wel genoeg Razza, laat het echte werk maar aan de leider over.'' Zayn werd langzaam bleek. (dat zinnetje moet weg want je mag niet typen hoe een ander reageerd, dat moet Zayn zelf doen) ''Ja, je dacht toch niet dat we elkaar nooit meer zouden zien na je verraad, he vieze buitenlander? Nu is je Ierse flikker vriendje er niet he? Kun je jezelf nu nog wel redden? Ik heb lang op dit moment moeten wachten. Tijd om een stel oude rekeningen te verefen Zaynie grote vriend!''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 12:23:57 GMT -5
"Trouw?" "Jullie weten nog niet eens wat trouw zijn is al zouden jullie het zien in een film!" Dough was gevuld met woede en haat. Hoe durften ze hem nog zo rustig onder ogen te komen en te zeggen dat ze me trouw zijn!? "Raten ik weet wat voor een type je bent, je bent vuil en achterbaks een goede rechterhand maar tja hoe zal ik het zeggen niet echt loyaal vind je ook?" "En dan hebben we ook nog altijd je grote broer Sekar, ja Sekar van jou verwacht ik soms zelfs meer als van je broertje, maar dat jij tegen mijn regels in zou gaan had ook zelfs ik niet gedacht. HAHAHA je had me daar toch maar mooi eens tuk toen je dat mes tegen dat grietje der keel zetten je had haar kop eens moeten zien!" "En Ratan dan die dat kind in elkaar sloeg kostelijk whahahaha die zal dat niet snel vergeten!" Een vuile, hatelijke lach vulde de ruimte.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 8, 2012 12:25:36 GMT -5
Louis --------
Ik liep de badkamer in en zag Janey over de wc hangen. ''Janey! Ben je okej?'' Ik liep naar haar toe en boog over haar heen. ''Wat is er? Heb je iets verkeerds gegeten!?'' Ik begon over haar rug te wrijven en haalde het haar uit haar gezicht.
~
''Okej geen zorgen, ik breng je naar je kamer.'' Zonder dat ik op haar antwoord wachtte nam ik haar in mijn armen en tilde Janey van de grond en liep de badkamer uit. Ik liep door de gang naar de logeerkamer en trapte de deur in en legde haar in bed. ''Sorry van de deur, maar het kon niet anders.'' Ik glimlachte zag naar Janey en legde mijn hand op haar voorhoofd. ''Je hebt koorts, weet je zeker dat je me niet iets te vertellen hebt?''
-------
Ik merk nu pas dat het in de ik-vorm in plaats van in de hij-zij vorm staat ;p
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 13, 2012 1:57:27 GMT -5
Ik knikte belovend naar haar. Ik wist hoeveel Janey en Zayn van elkaar hielden, net zoveel als ik van Harry. Dus als ze iets voor hem achterhield moest het wel erg zijn. ''Belooft, vertel maar.''
~
Ik staarde Janey aan en slikte, maar bracht een warme glimlach op mijn gezicht. ''Gefeliciteerd Jane, echt waar.'' Ik kon het niet laten en trok haar in een knuffel. ''Als je er over wilt praten kom dan naar me toe. Ik heb altijd tijd oor je. Wil je iets hebben of heb je iets nodig? Ik ben je man! of carrot..'' Ik lachte breed uit. ''Wil je dat ik Liam voor je ga halen? Die weet vaak raad in dit soort situaties..''
~
Voorzichtig duwde ik Janey weer van me af. ''Hoe bedoel je 'Ik wil dit helemaal niet'? Wil je een abortus plegen ofzo?! Hey als je denkt dat Zayn je gaat verlaten voor dit heb je het mis! Hij mag er uit zien als een heartless badboy maar dat is hij niet! Echt niet! Meer een.. pluche knuffelbeer!'' Ik legde een hand op haar schouder en duwde met de ander haar kin omhoog. ''Kijk me eens aan. Echt niet.. Beloof ik.''
~
''Ja maar alleen als je er klaar oor bent. En zelfs dan nog zou ik met alle liefde met je meegaan om het te vertellen. Echt Jane, je bent dan wel het zusje van mijn vriendje, je bent ook mijn lievelingetje hier in huis onder de meisjes dan hey. Ik zal je altijd steunen, wat je ok doet of welke keuze je ook maakt.''
~
Die kus was zo onverwachts dat Louis vuurrood kleurde. Louis stond op en liep naar de deur. ''Nou zal ik thee en Liam halen?''
~
Ik glimlachte nog een keer naar Janey en sloot de deur achter me. Ik liep door de gang naar beneden. ''Liam! Ik met met je praten! Loop je mee?''
----
Wooow.. wacht eens ff. Hoe kan Louis de deur achter zich dicht doen als hij die er uit heeft getrapt? xd
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 15:31:40 GMT -5
Janey: Kwaad staarde Janey de jongen aan. Ze legde haar hand op zijn borst en duwde hem weg van de drukte, naar een plek waar ze rustig zouden kunnen praten zonder aangegaapt te worden. Toen ze eindelijk een plekje had gevonden trok ze meteen haar hand terug. ''Wat heb jij met Harry gedaan?'' sisde ze naar hem. Met haar groen-bruine ogen keek ze hem vel aan. Haar lippen, die normaal een vrolijke glimlach vormde waren nu samengeperst tot een norse streep.
Louis: ''Wat ik heb gedaan? Janey waar heb je het over?'' Louis voelde hoe hij trillende een stap achteruit zette. Was Janey boos op hem omdat hij haar afwees? Hij dacht dat dat al bijgelegd was!? Louis staarde naar de vals kijkende Janey. Wat zou haar antwoord zijn?
Janey: ''Doe niet alsof je niet weet waar ik het over heb idioot!'' viel ze uit. Niet te geloven.. Wist hij nou echt niet wat hij allemaal aanrichtte? Ze deed een stap in zijn richting en moest zich echt inhouden om hem niet in zijn gezicht te slaan.
Louis: Ik stak mijn handen in de lucht. ''Rustig Janey, ik weet het echt niet! Wat is er toch? Waarom ben je boos? Is het omdat ik niks voor jou voelde!?''
Janey: ''Het kan me niets schelen dat je me niet wilt. Ik wil je niet, en Harry ook niet. Hij is géén homo Louis! Je hebt hem volledig gebrainwashed!'' Ze kon zich niet langer inhouden, tilde haar arm op en sloeg hem met haar vlakke hand tegen zijn wang. Ze schrok een beetje van de harde pets. Zo hard had ze nou ook weer niet willen slaan. Haar gezicht trok wit weg.
Louis: Een ondragelijke pijn ging er door mijn wang en ik voelde hem rood worden. Een traan verliet mijn ooghoek maar mijn gezicht werd koud. ''Nee Janey.. Ik heb Harry niet gebrainwashed. Ik hou echt van hem Janey, heel veel. En hij is net als ik homo Jane. We houden van je echt waar, maar ook an elkaar. Jane gun je broer ook wat geluk. Jij met Zayn en ik met Harry.. wat zeg je er van?'' Ik glimlachte zacht en reikte Janey mijn hand.
Janey: Janey beet op haar lip en sloeg zijn hand zonder hem ook nog maar één blik te gunnen weg. Verward deed ze een paar stappen achteruit. ''Je bent echt gestoord,'' beet ze hem toe. ''Je bent echt gestoord als je denkt dat Harry homo is.'' Duizenden verschillende emoties gleden over haar gezicht. Woede, jaloezie, ongeloof, schuldigheid.. Ze had geen idee wat ze moest doen. Ze wou wel weg lopen maar stond aan de grond genageld
Louis: Louis schudde teleurgesteld zijn hoofd. ''Als je het dan echt niet geloofd.. Stel ik je oor om met Harry te gaan praten. Luister doe het nou maar gewoon, ik moet nu gaan, de fans zoeken me.'' Hij liep langs haar heen terug naar de fans
Janey: Janey bleef beduusd achter. ''Louis, wacht nou even!'' had ze hem nog achterna geroepen. Maar hij was al verdwenen. Ze zuchtte diep en richtte haar blik op de grond. Zodra ze kon, zou ze weer met Harry gaan praten. Dat idee maakte haar misselijk. In Holmes Chapel werd hij vreselijk gepest en het laatste wat ze wou was dat dat opnieuw zou gebeuren. Maar dat zou niet gebeuren want haar broer was geen homo, toch? Ze kreeg een brok in haar keel en sjokte met lood in haar schoenen de straten af
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 13:41:32 GMT -5
zayn waarom doe je mij pijn? we waren toch vrienden.......? waarom moet je de geschiedenis herhalen? waarom moet ik sterven net als de jongen met astma? waarom wat hij niet genoeg? ga je terug naar je ware jij?..........
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 26, 2012 10:07:55 GMT -5
Louis: Vermoeid opende ik mijn ogen. Er was niemand hem komen bezoeken in de tijd dat hij in het ziekenhuis lag. Er werd op mijn deur geklopt. ''Bi.. bi.. binnen..'' antwoorde ik zwak. Wie zou mij komen bezoeken?
Je moet hem wel een beetje aanpassen denk want je ligt er pas net. Dit is vast het eerste stukje ik typ zo de rest dus even geduld ;p
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 26, 2012 10:25:33 GMT -5
Janey: Zachtjes opende Janey de deur toen ze Louis' zwakke stem hoorde. ''Hoi.'' zei ze voorzichtig terwijl ze naar binnen liep en de deur achter haar sloot. Toen ze Louis daar zag liggen, aan een infuus en totaal verzwakt begon er een schuldgevoel aan haar te knagen. Twijfelend bleef ze bij de deur staan. Zou hij tegen haar uitvallen? Daar had hij immers alle reden toe.
Louis: Janey Styles kwam zachtjes de kamer in lopen en sloot de deur. ''Hoi.'' was het enige wat ze zei. Ik deed mijn best recht op te gaan zitten maar het infuus was te kort. ''Pl.. pl.. please come.. sit down..'' hijgde ik. Ik wilde niet zo hijgen maar mijn luchtpijp was nog maar net open en zuurstof kon nog niet echt tot mijn longen doordringen. Ik tilde met alle moeite mijn arm op en wees op een stoetje naast mijn bed.
Janey: Die stem.. nog nooit in haar leven had ze iemand zo moeilijk adem horen halen. Ze beet op haar lip om niet weer in tranen uit te barsten en nam plaats op de stoel naast het bed. ''Het spijt me zo Louis,'' haar stem trilde van verdriet, net als haar lichaam nog steeds deed. ''Het spijt me.'' Dit keer was het slechts zacht gefluister. Dit had ze nooit gewild.
Louis: ''He.. het is okej. Dit was ook mijn fout..'' Ik probeerde met al mijn kracht mijn hand op te tillen en Janey's voorhoofd te strelen. ''Wa.. waar is Harry? En Zayn.. waar is Zayn?!'' Louis raakte in paniek en begon wild te woelen in zijn bed. Het infuus in zijn hand deed zeer. ''Zayn waar is Zayn?''
Janey: ''Louis rustig!'' zei ze geschrokken toen Louis ineens paniekerig begon te schreeuwen. Ze stond op en duwde hem tegen zijn borst aan zodat hij niet zo wild meer kon bewegen als hij eerst deed. ''Rustig Louis je bezeerd jezelf nog.'' Ze beet p[ haar lip toen ze zijn vraag liet bezinken. Zayn was al dagen nergens te bekennen. ''Harry is thuis,'' begon ze daarom eerst maar. ''Maar Zayn is weg.''
Louis: Louis ogen werden groot. ''Weg? Waar heen? Waarom? Janey ga hem halen, ik moet hem nog bedanken!''
Janey: Janey fronsde haar wenkbrauwen. ''Bedanken?'' vroeg ze ongelovig. Maakte hij een grapje? Ze onderzocht zijn gezicht maar kon nergens humor bespeuren. ''Waarom zou je hem bedanken?'' Ze snapte er niets meer van. Was dit sarcasme? Wou hij Zayn terug gaan pakken? Een rilling trok over haar rug.
Louis: Louis keek Janey verward aan. ''Hoezo, hoe bedoel je? Hij heeft Dough weggejaagd! Dough timmerde me in elkaar je stond er zelf bij! Verdomme haal Zayn Jane, ik weet dat hij achter die deur staat!'' Weer begon hij wild in het bed te draaien. ''Zayn! Zayn! C'mmon man knock it off! Zayn!''
Janey: ''Louis hou op!'' riep ze terwijl ze het spartelende lichaam onder haar handen probeerde tegen te houden uit alle macht. ''Hij is hier niet en híj is de gene die je sloeg, niet.. Dough.'' Ze fronsde haar wenkbrauwen bij die voor haar onbekende naam. Haar hele gezicht straalde paniek uit. Louis leek helemaal door te draaien. Moest ze een verpleger gaan halen?
Louis: ''Lieg niet!'' Louis raakte langzaam in paniek. De hartslagmonitor begon hard te piepen en de pieken schoten snel en hoog voorbij. ''Ik zag het zelf! Dough sloeg op me in toen ik hem gelijk gaf dat ik homo was! Hij bespotte me, lachte m uit, vernederde me, vermoorde me bijna Janey! Dough sloeg me bijna dood en toen ik bijna stierf was Zayn daar! Hij redde me. Hij redde! Ik zag het zelf! Zeg me dat je liegt Janey, zeg me dat je een hele lelijke grap maakt!'' Louis kreeg tranen in zijn ogen. Zayn? Zijn beste vriend had.. had hem verraden..
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 27, 2012 15:08:14 GMT -5
Dough: Lui lag ik op de oude sofa van ons kleine huisje. Mijn oeten op de salontafel en mijn kont diep in het oude stof geïnstalleerd. Ik had een beker koffie in mijn hand en de ander lag op mijn voorhoofd. Egon was naar bed gegaan en ik wilde hem rustig laten slapen. Jammer genoeg werkte mijn hoofdpijn niet mee.
Ratan: Ratan gaf een harde trap tegen de oude voordeur waardoor deze meteen open vloog. ''De Maliks zijn thuis!'' riep hij met een brede grijns op zijn gezicht en hij trok Zayn met zich mee naar binnnen. Hij liet zijn jack van zijn schouders vallen en mikte hem in de hoek neer. Benieuwd was hij, naar hoe Dough zou gaan reageren en ook enigszins huiverig. Dough was onvoorspelbaar, je wist nooit hoe hij zou reageren.
Dough: Dough had een flinke koppijn en het geluid van de open vliegende deur + het geschreeuw van zijn hulpje maakte het alleen maar erger. ''Bek dicht!'' Dough kwam overeind en bekeek de twee jongens eens goed. ''Wat Zayn Malik!? Je hebt wel lef hier te komen, misschien moet ik dat er eens uit slaan!'' Dough vloog op en stormde op Zayn af. ''Malik!'' brulde hij daar bij
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 13, 2012 9:16:47 GMT -5
Louis: Louis liep verschillende steegjes door. Was hij de weg krijt? Aan het einde van het 100ste steegje doemde de oude garage op. Eindelijk het was zover! Het moment voor wraak en waarheid. Zayn ik kom je halen! Ik rende op de deur af en trapte hem met scharnieren en af in. "Dough! Geef Zayn op! Ik kom hem terug halen! Zayn kom te voorschijn en ga mee naar huis!"
Dough: Dough schoot overeind en bekeek de indringer eens goed. "Tomlinson!? Ben je uit je graf ontsnapt ofzo!? Malik ik dacht dat je die pik kapot had gemaakt!"
Louis: "Ontsnapt?" Louis grinnikte spottend. "Ontsnapt ben ik niet en dood ben ik ook niet, maar ik zeg je wel dat als ik per ongeluk eerder sterf dan jou... Dan word ik sowieso voor de rest van je zielige leven je klopgeest! Ik kom mijn vriend ophalen."
Dough: "Jou vriend halen, wie is dat? Ik zie alleen maar bendeleden hier." Dough hield een hand boven zijn ogen en tuurde spottend door de garage. "Of bedoel je.... Je ex-maatje Zayn?"
Louis: "Wat bedoel je ex-maatje? Zayn is mijn beste maat! En ik kom hem terug halen. Dus hou je bek dicht"Louis balde zijn vuisten. Dough moest niet te dicht bij komen met zijn opmerkingen.
Dough: Dough lachte spottend. "Ow Tomlinson wat doe je me toch aan? Your killing me man! Dough schoot in de lach en vulde de ruimte met zijn stemgeluid. "Tut tut tut tut, kleine, kleine naïeve Mr. Tomlinson. Zayn..... He was... One of your best mate.... NOT ANYMORE!" Dough gooide zijn hoofd in zijn nek en lachte vals.
Louis: Louis' grip op zijn handen verslapte en hij keerde zich tot Zayn. "Is dat waar Zayn? Zijn wij geen BMF meer? Je weet wel. Best Mates Forever?" Louis glimlachte met tranen in zijn ogen en spreidde zijn armen. "Kom op Zayn, je weet toch dat je mijn maatje bent? Kom op, kom in mijn armen! Zayn..... Zayn?"
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 15, 2012 6:29:40 GMT -5
gothicje
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 15, 2012 6:30:32 GMT -5
en skaters chickie
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on May 6, 2012 9:04:20 GMT -5
Wortel: open (38%) Sacraal: open (38%) Navel: open (25%) Hart: open (50%) Keel: overactief (81%) Derde Oog: overactief (75%) Kruin: open (38%)
|
|