|
Post by Harry Edward Styles on Feb 26, 2012 15:50:14 GMT -5
Naam: Kathy Tomlinson. Bijnaam: Kath, Tommie ( like her brother). Leeftijd: 18 jaar. Geslacht: Meisje. Geaardheid: Hetro. Geboorte land: Engeland. Geboorte plaats: Doncaster. Karakter: Snel boos/chagie, lacht veel. Ze is snel nieuwschierig en houdt van andere belackelijk maken op vriendschappelijke manier. Foto: Uiterlijk: zie foto! Geschiedenis: Ze werd heel erg gepest en is toen aan de drugs gegaan. Dankzij haar broer is ze weer gestopt maar als iets niet lukt wil ze er weer naar terug vallen. Houdt van: lachen, leedvermaak, buiten zijn, feesten, tekenen. Houdt niet van: huilende kinderen, zeurende mensen, stille mensen. Goede gewoontes: Wil graag haar vrienden helpen. Slechte gewoontes: snel boos, agresief. Hobby's: tekenen, lachen en haar broer pesten. Broers/zussen: Louis Tomlinson Ouders: Dezelfde als haar broer als het goed is. Verliefd op/relatie met: Nog niemand Bijzonder: heeft een tatoage op haar arm van een draak en een op haar rug met de naam van Louis. Ze heeft in een oor drie oorbellen en ik de ander 1. Ze word vaak gezien als een badgirl.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Feb 28, 2012 15:22:39 GMT -5
Bijna WEELKOOOOOOM vergeten te zeggen XD Me luffs haar kleding stijl XD
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 11, 2012 4:49:06 GMT -5
Volgens mij is dit de DailyBooth van dat meisje op de foto, dus als je nog meer foto's wilt: dailybooth.com/izeyyy
|
|