|
Post by lenore Horan on Feb 27, 2012 7:20:22 GMT -5
Naam: Lenore Horan Bijnaam: Len Leeftijd: 16 J. Geslacht: meisjuhh Geaardheid: Hetero Geboorte land: Ierland Geboorte plaats: Mullingar Karakter: sociaal, lief, eerlijk, hyper (maar kan ook sirieus zijn), een prater, maar kan ook goed luisteren. Foto: Uiterlijk: Lenore heeft donkerblond lang haar. Ze krult het meestal en steekt het soms op. Haar blauwe ogen zijn redelijk groot en ze heeft een lief gezicht. Ze is best dun maar niet te... en ze heeft een normale lengte. Geschiedenis: Is geboren 1995 op 24 mei in Mullingar, Ierland. Op gegroeid met haar ouders en grote broer: Niall Horan. Op de basisschool werd ze altijd gepest. Maar nu probeerd ze dat te bebergen door de doen dat er niks is gebeurd. Maar dat heeft wel een grote inpek op haar gehad. Houdt van: bloemen, kleine kinderen, eten bij Nando's, tekenen, fotograferen, lachen & kleren. Houdt niet van: bitchie mensen, ruzie, klef gebeure, gezeik, besluitloze mensen, zeurende mensen x3 Goede gewoontes: een goede luisteraar, blij, niet snel boos te krijgen & sociaal. Slechte gewoontes: te hyper. Hobby's: Tekenen, fotograferen, rond hangen buiten, computeren, eten bij Nando's!!! Broers/zussen: Niall Horan. Ouders: Mam & Pap Horan. Verliefd op/relatie met: nog niemand. Bijzonder: niks.
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 27, 2012 7:45:11 GMT -5
ZUSJAHHH!! ;D
|
|
|
Post by Liam Payne on Feb 27, 2012 12:08:09 GMT -5
YAYYY Nog iemand erbij het wordt hier gezellig!!
|
|
|
Post by Zayn Malik on Feb 27, 2012 12:40:32 GMT -5
WOOOOOOOOT! Nog ff een fotoooootje en dat soort shit en tis goed ^^
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 27, 2012 12:47:59 GMT -5
Ik word echt té blij hier Van enthousiasme sprong ik half door het beeldscherm en dat alleen maar door jou: WOOOOT! en je leuke idee xD
Ik lieft haar oogjes en haartjes! ;D
|
|