|
Post by Zayn Malik on Mar 1, 2012 13:39:33 GMT -5
Voor Niall, Lenore en Zayn die weer bij het appartement van 1D komen, iedereen van 1D (Haz, Lou en Liam) Is hier welkom ^^ ~
Zayn vond het absoluut niet erg dat Lenore bleef logeren, hij vond het eigenlijk best nog wel gezellig. Maar dat veranderde er niets aan dat hij Dough na al die tijd weer zag, de Pakistaanse jongen was meer oplettend dan ooit, alsof hij verwachtte dat die hele bende plotseling were zou opduiken, maar nee, dat zou wel niet want die hele bende was uit elkaar gevallen op het moment dat hij naar de X factor ging. Toch had hij misschien Sagé, Jake en Egon nog aan zijn kant, hij probeerde al die gedachtes uit zijn hoofd te zetten, misschien was Dough hem nou al weer vergeten en ging hij weer rustig verder met zijn leven. Zayn was nooit zo'n badboy geweest als zijn neven maar dat betekende niet dat hij nooit verschrikkelijke dingen had gedaan, hij had zat dingen gedaan waarvan hij met heel zijn hart wenste dat zijn echte er nooit achter zouden komen. ''Jongens, ik ga denk ik maar even naar mijn kamer.'' Zei ik een beetje mysterieus, meteen liep ik naar mijn kamer toe en deed ik de deur die gelukkig van een slot was voorzien op slot, hier kon ik even alleen zijn.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 1, 2012 13:44:23 GMT -5
Niall keek hem even na. Iets in hem riep dat hij hem achterna moest gaan om met hem te praten, maar dat zette hij snel uit zijn hoofd. Gelukkig leidde zijn honger hem af. Hij liep naar de keuken waar hij een grote zak chips uit een kastje hield en ging vervolgens terug naar de woonkamer om daar op de bank neer te ploffen. Gulzig begon hij de Dorito's naar binnen te werken
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 1, 2012 13:44:32 GMT -5
Zayn liep het appartement in hij keek nogal down. Iets waardoor Liam zich gelijk weer zorgen geen maken, nee hij heeft echt geen last van overbezorgtheid hoor. Zayn meldde dat hij naar zijn kamer ging dus Liam liet het voor wat het was. Waarschijnlijk wilt Zayn gewoon even alleen zijn
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 1, 2012 13:44:39 GMT -5
Met haar rode fiets reed ze richting het appartement van de jongens. Het was een groot huis met een glazen muur aan de zijkant. Snel stapte Lenore van haar fiets af en zette hem tegen de muur naast de bel. Haalde de fietsensleutel eruit en drukte met haar vinger op de ronde deurbel. Een grappig typish deuntje deed zijn ronde en ze wachtte totdat er werd opgedaan.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 1, 2012 13:51:46 GMT -5
Niall sprong op van de bank en met de zak nog stevig in zijn hand geklemd liep hij naar de deur die hij met een grote zwaai opende. ''Welkom in ons prachtige paleis zussie!'' zei hij enthousiast. Door zijn Ierse accent klonken zijn woorden grappig. Hij hield de deur voor haar open zodat ze naar binnen kon lopen
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 1, 2012 13:56:24 GMT -5
"Dank je wel, grote broer" zei Lenore op een deftig en kakkerig engels gemengd met Iers accent. Even grinnikte ze en liep verder in het huis. Ze hield haar grote shoudertas tegen haar buik aangedrukt en liep de woonkamer binnen. Het was groot en ruim. Een grote pluizige bank stond voor de televisie. Snel liep ze naar de bank en deed haar jas uit. Legde die naar haar neer op haar tas en ging uitgebreid zitten. "Zit goed" lachtte ze luid.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 1, 2012 13:56:25 GMT -5
Zayn liep naar boven en Niall keek hem bezorgt na. Had ik soms iets gemist? Nee als er iets aan de hand zou zijn zou Zayn het allang met ons hebben besproken. De vrolijke Louis liet zich uitgelaten op de bank naast een dorito etende Niall die gelijk opsprong toen hij de deurbel hoorde. Hij had me verteld dat zijn zusje kwam logeren en die had ik nog nooit gezien dus dit kon nog wel eens een interessante wending aan de avond geven. Bij die gedachte lachte hij vrolijk en dacht aan Harry. Toen kwam er een meisje binnen die gelijk bij hem op de bank sprong. Lelijk was ze niet, zeker niet maar je kon ook niet zeggen dat ze een zusje was van Niall in tegendeel ze leek niet eens op hem! "Hi I'm Louis Tomlinson, nice to meet ya!" En zo stelde de vrolijke Engelsman zich voor en keek weer naar de tv. Hihi ik vraag me af wat deze avond allemaal in petto heeft.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 1, 2012 15:11:21 GMT -5
Zayn kon horen dat Lenore ondertussen ook binnen was gekomen, leuk meisje, dat moest hij toegeven, maar waarschijnlijk niet iets voor een jongen zoals hij, hij had namelijk alleen maar problemen en durfde hierbij al helemaal geen vriendin te hebben. Hij pakte zijn Ipod van het kastje en staarde naar de grote spiegel die aan de muur hing, geen stoere knappe kerel te zien dit keer, meer een gebroken jongen die er uit zag alsof hij elk moment in zou storten. Hij haalde zijn hand even door zijn zwarte kuif en liet zichzelf op het zachte bed vallen, hij deed de koptelefoon op zijn hoofd en klikte zonder er goed naar te kijken gewoon maar een liedje aan. Can't ever get it right, no matter how hard i trie, and i've tried. Well i put up a good fight, but your word cut like knives, and i'm tired., Woedend gooide hij de Ipod van zich af, dit was precies wat hij nu niet nodig had, hij vocht tegen de tranen die hij in mijn ogen voelde prikken, tell me a lie... Hoeveel leugens had hij de jongens al wel niet verteld? Ze moesten eens weten wat hij vroeger allemaal gedaan had. Hij was al lang blij dat hij nu even alleen kon zijn.
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 1, 2012 16:23:40 GMT -5
Ondertussen had Lenore haar jas netjes opgehangen op de kapstop in de hal. Haar lage hakjes klonken luid wanneer ze de houte vloer raakte. Snel was ze weer gaan zitten op de bank waar Louis ook al had plaats genomen. "Heey, leuk je te ontmoeten" zei ze blij en keek de jongen glimlachend aan. Zijn bruine haar stond leuk alle kanten op. Niall had al veel verteld over de jongens toe hij nog maar net in One Direction zat dus Lenore wist al wel een beetje wie wie was. Ze draaide zich nieuwsgierig om naar Niall, haar grote broer.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 1, 2012 16:32:42 GMT -5
Niall probeerde zo snel mogelijk zijn mond leeg te eten die hij helemaal volgepropt had met chips en omdat dat niet helemaal lekker ging moest hij lachen en vlogen de chipskruimels in het rond. Toen hij eindelijk alles met moeite had doorgeslikt en zijn excuses had aangeboden glimlachte hij liefjes naar zijn zusje. ''Ja, dat is die gestoorde jongen waar ik je wel eens over heb verteld.'' Hij grijnsde even speels naar Louis
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 2, 2012 8:06:17 GMT -5
Harry liep de kamer in met een glimlach naar het meisje toe en knipoogde naar haar. " De harry styles nice te meet you!" riep ik vrolijk en ging op een stoel zitten.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 2, 2012 9:46:11 GMT -5
De Harry Styles? Bij deze woorden schoot Louis in de lach. Louis dacht aan zijn zusje Kathy. Hoe zou het met haar gaan? Het zou leuk zijn als ze ook zou komen logeren nu er ook een ander meisje aanwezig was.... Ja dat was een cool plan ik ga haar meteen bellen!!!!!! Louis sprong op van de bank en knikte nog even snel vriendelijk naar Lenore. "Ik moet een belletje plegen! Jullie vinden het vast niet erg als Kathy hier komt toch?" Louis wachtte niet op antwoord en rende naar de gang. Hij wilde zijn zusje bellen.
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 2, 2012 9:47:19 GMT -5
Plotseling hoorde Lenore een hese lage jongens stem. Ze draaide zichzelf nieuwsgierig om en keek in de groenige ogen van de jongen met krullen. "Heey leuk om ook jouw te ontmoeten" zei ze blij en een glimlach sierde haar gezicht. "Waar zijn de andere?" vragend keek ik de jongens aan. Ze wist zeker dat er meer waren. Aangezien de verhalen van Niall tijdens de X-Factor.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 2, 2012 10:21:32 GMT -5
Ik stond in de gang en viste mijn mobiel uit mijn zak. Snel bladerde ik door mijn vriendenlijst. Kathy bellen! De telefoon ging af en af en af...... Zou ze hem uit hebben staan of hoord ze hem niet. Neem nou op!!!! Louis kreeg een teleurgestelde blik in zijn ogen. Zal ik dan maar weer ophangen?
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 2, 2012 10:37:05 GMT -5
Kathy gooide haar peuk snel op de grond toen ze haar mobiel over hoorde gaan. Haar broer? daar had ze al maanden niets meer van gehoort. Toen ze merkte dat ze naar haar mobiel bleef kijken. Snel drukte ze het groene knopje in. " Met Kathy." Zei ze met een lage stem. Ze wist dat haar broer der van de drugs af had geholpen maar daarna had ze hem niet meer gezien.
|
|