|
Post by Louis Tomlinson on Mar 16, 2012 12:28:23 GMT -5
Louis hoorde Niall en Zayn praten en keek van Harry weg. Waar ging het over? ''Heb je hetzelfde bij meisjes gedaan als ze bij je eigen zusje hebben gedaan? Heb jij ook mensen half de dood in geslagen?'' Vroeg Niall zacht. Louis schoot overeind en liep mewt grote passen door de woonkamer naar de Ier en Pakistaan die net aan het praten was. "Zo is het genoeg Niall! Het is nog veels te vroeg om daar over te gaan praten! Die jongen is net nota bene wakker! Doe normaal man. Ga eest iets eten en fris je op daana praten we wel verder over dit onderwerp, maar nu niet." Louis keek de jongens één voor één doordringend aan. "Dat geld ook voor jou Zayn." Louis hurkte bij de bank neer en gaf een grote glimlach. "Zo Zaynie wat wil jij als ontbijt?"
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 16, 2012 12:31:13 GMT -5
Niall hoorde Louis binnenkomen en hoorde ook dondersgoed wat hij zei maar hij negeerde hem volledig. ''Ja die smerige klootzakken.. soort kiest soort.. Je had het kunnen weten als je hier gewoon was geweest. Welke idioot gaat er dan ook in zijn eentje naar zo'n hele groep toe terwijl je wéét waar ze toe in staat zijn. Ik heb je een miljoen keer proberen te bellen en toen er eindelijk opgenomen werd was het je idiote vriend, die jongen die bij Nando's werkt. En die meldde even dat ze je wel op de stoep voor de deur zouden neer leggen. Je bent echt gestoord Zayn.'' die woorden hadden Niall's mond verlaten voor hij er erg in had. Waar was hij nou mee bezig? Hij had nog nooit zoiets tegen iemand gezegd en zeker niet tegen een van zijn vrienden. En hij wou helemaal niet boos zijn. Hij beet op de binnenkant van zijn wang en keek wazig in de verte zodat hij Zayn niet langer aan hoefde te kijken. ''Ja tuurlijk, bedien hem.'' zijn ogen schoten even naar Louis en vervolgens schoot hij overeind.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 16, 2012 12:35:23 GMT -5
''Jongens kappen nu'' zei Liam nu nog kalm maar als het zo door ging kon het wel heel anders gaan lopen. ''Zayn je moet gewoon vertellen of jij ook zulke dingen hebt gedaan'' zei hij terwijl hij richting Zayn liep. ''En Niall ik weet dat je overstuur bent maar laat Zayn het even uitleggen''. Nu voelde Liam zich net weer een kinderoppas hij keek van Niall naar Zayn en van Zayn naar Danah en weer terug aar Niall.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 16, 2012 12:37:55 GMT -5
Niall schoot overeind en Louis volgde zijn beweging. "Je gaat te ver Horan, hoor je me T E V E R" Louis haalde uit naar Niall's gezicht en gaf hem een flinke bitchklep. "Dat jij nou nooit het lef zou hebben het voor je familie op te nemen is niet Zayn's SCHULD nog het mijne! Je bent een lafaard!" Horan een hele grote! Als jij bedreigt zou worden met het leven van een familielid weet ik zeker dat jij wel ergens huilend in een hoekje zou gaan zitten wachten tot je later te horen krijgt dat hij of zij DOOD is!" Een paar tranen rolde over Louis gezicht en zijn ogen werden groot. Wat? Meende hij dat nou? Waarom zei hij dat? Nee.... Waarom zei Niall dat!? "Je.... Je bent gewoon een egoïstische KLOOTZAK!"
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 16, 2012 12:44:17 GMT -5
''Ze belde me, om me te vertellen dat ze Danah hadden ontvoerd, ik moest daar om 8 uur zijn, wat zou jij dan doen? Zou jij ook rustig blijven zitten als je wist wat ze allemaal konden doen en ze hadden Lenore ontvoerd?!'' Vol woede keek Zayn naar Niall, maar toch had de Ierse jongen gelijk, hij was stom geweest. Alles schoot langs hem heen, Liam die er bij was komen staan, Louis die voor hem op kwam. ''Nee Lou, hij heeft gelijk. Ik heb ook zat erge dingen gedaan.'' Zei hij zachtjes, maar hij schrok wel toen Louis met zijn vlakke hand Niall sloeg. ''Het is mijn schuld, Oké!!''
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 16, 2012 12:47:21 GMT -5
''Nee het is mijn schuld ik had voorzichtiger moeten zijn'' zei Danah zacht, ze kreeg heel veel medelijden met haar grote broer. Maar ook met Niall en de andere hun hebben hier nu last van en zij zat daar maar, zelf vind ze dat ze hier nu niet eens meer hoort te zijn. Ze wilde gewoon dat dit stopte en wel nu!
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 16, 2012 12:51:23 GMT -5
Ineens werd Niall aan alle kanten kwaad aangestaard. Die woorden kwamen nog harder aan dan de klap die Louis in zijn gezicht gaf, en die deed al vreselijk veel pijn. Ze sneden als messen recht door zijn hart. Zijn hele gezicht betrok en werd nog bleker dan hij nu al was. Tranen sprongen in zijn ogen en een paar tellen bleef hij Louis vernederd aanstaren tot Zayn en Danah zeiden dat het zijn schuld was. Zijn ogen zochten die van de twee half Pakistanen weer op en Niall schudde zijn hoofd. ''N-nee.. sorry..'' stamelde hij met een gebroken stem en nadat hij dat gezegd had vluchtte hij de kamer uit
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 16, 2012 12:55:13 GMT -5
"GENOEG!" Gilde Louis door de kamer. "GENOEG! Het is niet jou schuld Zayn!Echt niet we hadden allemaal hetzelfde gedaan!" Je kon de wanhoop diep in zijn stem horen. "Het komt allemaal wel weer goed okej? Okej? Laten we dit vergeten en verder gaan! Ik wil hier niks meer over horen!" Louis keerde zicht tot Niall en zag tot zijn grote schrik een rode handafdruk op zijn gezicht staan. Zijn handafdruk........ "Het spijt me Niall...." Piepte Louis zacht. Hij wankelde achteruit. De kamer draaide voor zijn ogen en hij wankelde naar Harry waar hij zich half huilend op schoot liet vallen.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 16, 2012 13:20:52 GMT -5
Niall was ondertussen de trap op gerent en ging nu zijn kamer binnen waar hij zichzelf op sloot. De deur gooide hij met zo'n harde klap achter zich dicht dat de muren van het appartement er van trilde. En zelf trilde hij ook, over zijn hele lichaam. Hij gooide zijn schoenen uit en gaf gefrustreerd een harde trap tegen zijn bed waar hij meteen al spijt van had. ''Auw tering ding!'' riep hij kwaad naar de meubel. Ook dat nog. Alsof hij al niet genoeg pijn had. Hij liet zich neerploffen op het bed en wreef met zijn hand over zijn vuurrode wang terwijl de tranen er overheen rolde. Waarom had hij dan ook zo gedaan? Hij wou niet boos worden. Hij gaf juist heel veel om zijn vrienden.
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 16, 2012 13:24:44 GMT -5
Danah kon er niet tegen dat iedereen nu ineens begon te huilen. Dus bij haar rolde ook de tranen over haar wangen, ze voelde zich ineens heel duizelig, misschien had ze toch wat moeten eten. Alles begon te draaien en ze viel om de harde koude grond begroette haar als een goede vriend.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 16, 2012 13:32:58 GMT -5
Liam schrok van alle huilende mensen maar hij schrok nog erger van een harde knal die zich achter hem bevond. Vliegensvlug draaide hij zich om en zag Danah op de grond liggen ''OMG Daan!'' riep hij van schrik. Hij liep naar haar toe maar er zat nou niet echt veel beweging in ''Guys haal iemand even wat water please'' vroeg hij aan één van de jongens
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 16, 2012 13:37:03 GMT -5
Zayn was ondertussen recht op gaan zitten zodat hij goed kon zien wat er aan de hand was en wat de aanleiding was tot die klap die hij net hoorde, het volgende wat hij zag was zijn zusje die bewegingloos op de grond lag. Hij wou dat hij kon op staan maar alles in zijn lichaam vertelde hem door middel van pijn dat het een slecht idee was, hij zuchtte en verstopten zijn gezicht in zijn handen, zijn ellebogen leunde op zijn knieen. Niall had gelijk, hij spoorde niet.
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 17, 2012 12:50:50 GMT -5
Door een hard geschreeuw en een harde klap schrok Lenore wakker. Gelijk ging ze recht op zitten. Haar bruine krullen stonden alle kanten op en haar deken lag helemaal omgedraaid. Een pijnscheut schoot door haar hoofd. Ze mompelde even iets en zuchtte diep. Ze stond op en trok een te groot shirt uit haar tas. Met het shirt dat net over haar billen viel liep ze naar het raam en rukte de grodijnen open. Een lichtstraal viel de kamer in en ze werd heel even verblind. Haar hand schoot voor haar ogen toen het licht haar blauwe ogen ontmoette. Vogels vlogen door de tuin en het vrolijke getjilp vulde de kamer. Ze draaide zich om en trok haar sloffen aan met grote konijnen hoofden. Sloffend liep ze naar de houten deur en trok hem open. Met kleine passen liep ze naar de woonkamer. "Goedemorgen" zei ze slaperig en keek iedereen even aan. "Danah!" gilde ze en rende naar het zusje van Zayn die op de grond lag. "Wat is er gebeurd?!" vroeg ze snel. Ze tilde Danah's hoofd een stukje op en keek der aan. Ze was lijkbleek en zag er als een wrak uit. "Louis! start die auto van je op! We brengen Zayn en Danah naar het ziekenhuis!" zei ze snel en keek Louis sirieus aan.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 17, 2012 13:09:06 GMT -5
Louis lag nog steeds snikkend op Harry's schoot die tot zijn verbazing niks tegen hem zei om hem ook maar een beetje te troosten. "Ja... JA!" Louis schoot overeind en wreef zijn ogen droog. "Liam, Lenore! pak Danah en Zayn en breng ze naar de auto! Ik breng ze weg!" Louis rende de gang op en gitste zijn sleutels van het kastje en rende naar buiten waarnaar hij is de auto sprong en die liet warm draaien. Zijn handen trilde aan het stuur net als zijn hele lichaam. Hopelijk gebeurd er niks erg met mij onderweg!
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 17, 2012 13:30:26 GMT -5
"Even wachten hoor" zei Lenore snel en rende naar boven naar haar kamer. Snel trok ze een kort spijkerbroekje eruit en trok hem aan. Schopte haar pantoffels uit en trok haar ballerina's aan. Snel rende ze weer naar beneden en hielp ze liam om danah naar buiten te nemen."Zayn kom je mee?" vroeg ze nog snel en keek de jongen op de bank vragend aan.
|
|