|
Post by Danah Malik on Mar 13, 2012 13:26:15 GMT -5
Een sprankje zonlicht kwam door het gordijn daardoor schrok Danah wakker en schoot gelijk overeind. Wat was er gisteren eigenlijk allemaal gebeurd? Heel even dacht ze na, ohja, ze wist het weer niet dat het fijn was om eraan herinnerd te worden. Ze liep algapend naar beneden ze keek niet eens of er al iemand wakker was en plofte in de stoel.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 13, 2012 13:37:29 GMT -5
Liam was al een poosje wakker en zat dus al beneden. Hij zag Danah de trap af lopen, hij kon een gimlach niet onderdrukken. ''Morning'' zei hij vrolijk en ging in de stoel tegenover haar zitten.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 13, 2012 15:15:54 GMT -5
Mijn oogleden prikte en brandde. Licht scheen door ze heen en wekte me. Ik opende ze met moeite. Niall lag nog steeds in mijn armen en Zayn lag nog steeds op de bank. Damn in slaap gevallen! Dat was niet de bedoeling geweest. Ik nam Niall in mijn armen en verzette hem op de bank zodat ik tegen de leuning kon liggen en hij tegen mijn borst kon liggen. Ik wilde hem niet wakker maken. Vanuit de woonkamer hoorde ik mensen aan de andere kant van de woonkamer. Zeker Liam ofzo... Misschien was hij al uit bed? Louis kon niet van de bank komen door de slapende Ier op zijn borst en zuchtte en bedacht dat hij dan beter zijn tijd kon verdoen door naar de slapende Ier en Pakistaan te staren.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 13, 2012 15:25:25 GMT -5
Een angstig geluidje ontsnapte aan Zayn's lippen terwijl hij wakker schrok van een nachtmerrie die hij net nog had, zelfs slapen kon hem nu niet tot rust brengen, Dough, zijn neven en de rest van die rotbende bleven maar door zijn hoofd spoken. Zijn wangen voelde hard aan door de opgedroogte tranen en zijn ogen waren nog steeds rood, alsof het niet erger kon was het ook nog eens ijskoud. Hij staarde naar Danah, Liam en Louis die zo te zien al wakker waren, daarna trok hij het deken nog iets over zich heen, te moe om van de bank af te komen, waarschijnlijk ook te zwak om van de bank af te komen.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 13, 2012 15:40:06 GMT -5
Niall draaide zich wild om in zijn slaap waardoor zijn bovenlichaam over Louis' schoot heen van de kleine bank afrolde en zijn benen er gewoon op bleven liggen. Zijn hoofd belandde met een doffe klap op de vloer maar daar sliep hij gewoon door heen. De hele nacht had hij al liggen mompelen maar nu begon hij steeds harder en harder te praten en uiteindelijk begon hij te schreeuwen. ''ZAYN! ZAAAAYN!'' De naam van zijn vriend gooide hij er met alle kracht in zijn longen uit.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 13, 2012 15:44:16 GMT -5
Louis schrok zich bijna dood door de onverwachte beweging van zijn vriend en schoot in de lach toen hij merkte dat zijn maatje zelfs door de klap op de grond kon blijven slapen. Louis stond op en tilde Niall weer op de bank en gooide de dekens over hem heen. Hij draaide zich om naar Danah en Liam. "Zo ook niet geslapen? Ik ga effe thee zetten wie wilt?"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 13, 2012 16:16:47 GMT -5
Harry bleef met grote ogen toekijken hoe Louis met Niall in zijn armen had geslapen. Een steek van jaloezie ging door zijn hart maar hij negeerde het. Hij liep naar de andere toe en pakte een broodje niks. Langzaam at hij het op en staarde onopvallend naar Louis. Alles om hem heen leek te verdwijnen.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 14, 2012 13:21:06 GMT -5
Zayn was net weer een beetje aan het indutten toen plotseling Niall als een bezetene zijn naam begon te schreeuwen. Meteen draaide hij zich om en probeerde overreind te zitten, iets dat na een paar keer proberen lukte, ''Niall, Nial ik ben gewoon hier!'' Zei hij terwijl hij aan de arm van zijn Ierse vriend trok.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 14, 2012 13:26:51 GMT -5
Niall werd door een ruk aan zijn arm abrupt uit dromenland gewekt. Hij schoot meteen overeind. Geschrokken, met gigantisch grote ogen keek hij Zayn aan. Hij had net een vreselijke droom over hem gehad en nu keek hij hem recht in zijn ogen aan. Niall vloekte binnensmonds. ''Man, je laat me schrikken.'' zei hij. Nu pas drong het pas echt tot hem door wat er gister allemaal verteld was. Hij voelde alsof er nu heel iemand anders lag dan zijn goede vriend en dat gevoel maakte hem bang
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 15, 2012 13:15:20 GMT -5
Louis kwam terug uit de keuken met een kop thee en schoof aan bij Laim, Harry en Danah. Louis keek naar Harry die de andere kant op keek. Zijn gezicht stond emotieloos, maar in zijn ogen lag jaloezie. Ik voelde iets van binnen branden een schuldgevoel..... Ik legde mijn hand op de zijne en keek hem met een verdrietig lachje aan. "Geen zorgen alles komt wel goed, je zult het vanzelf zien....."
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 15, 2012 16:22:30 GMT -5
Zayn keek zijn Ierse vriend verbaasd aan, ''Ik liet jou schrikken? Jij mij anders ook wel, nachtmerrie gehad?'' Vroeg hij, meelevenheid was duidelijk te horen in zijn stem. Hij voelde zich in eens heel ongemakkelijk, hij had de jongens zo'n beetje zijn hele levensverhaal verteld terwijl hij wilde dat ze er niets van wisten. Gisteren rond deze tijd was er nog niets aan de hand, vandaag voelde hij zich een monster.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 16, 2012 1:34:51 GMT -5
''Volgens mij heb ik geen nachtmerrie nodig om van jou te schrikken.'' mompelde Niall zachtjes terwijl hij normaal ging zitten en de deken van zich af duwde. Hij voelde zich plots enorm misselijk. Alles voelde zo dubbel op dit moment. Aan de ene kant wou hij zijn vriend steunen maar aan de andere kant.. Hij kon gewoon niet geloven dat Zayn zulke slechte dingen zou doen. ''Wat heb je eigenlijk allemaal gedaan?'' zijn stem klonk ineens vele malen bozer dan normaal. ''Heb je hetzelfde bij meisjes gedaan als ze bij je eigen zusje hebben gedaan? Heb jij ook mensen half de dood in geslagen?'' Hij zag er nogal knullig uit aangezien hij zichzelf totaal geen houding wist te geven
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 16, 2012 9:35:34 GMT -5
Zayn schrok een beetje van wat Niall zei, de Ierse jongen praatte dan nog wel zachtjes maar hij had het wel gehoord. Hij durfde Niall niet eens aan te kijken, het zag er naar uit dat zijn vrienden hem nu al niet eens meer vertrouwde. Zayn schrok nog erger van de vraag die Niall plotseling stelde, en al helemaal van de boze toon waarop hij het uitsprak, met een bang gezicht staarde Zayn de blonde jongen aan om vervolgens weer naar de grond te staren. Hij wist niet wat hij moest zeggen, hij had zat erge dingen gedaan, hij had zoveel mensen in elkaar geslagen en naar het ziekenhuis toe gewerkt, hij had zo vaak dingen gestolen, als Dough's beste vriend kon het niet eens anders, maar nooit had hij een meisje gedwongen tot dingen die ze niet wilde, dat liet hij wel aan Ratan en Sekar over, Sekar had hem wel eens gedwongen om een meisje te grazen te nemen maar de halve Pakistaan had gelijk het meisje verteld om weg te rennen, zo slecht was hij nou ook weer niet. Maar al die andere mensen die hij wel wat had gedaan... Hij durfde het niet te zeggen, ''Wat hebben ze dan bij Danah gedaan?'' Vroeg hij aangezien hij dat nog steeds niets wist, hopelijk zou Niall door deze vraag zijn eigen vraag vergeten.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 16, 2012 11:06:03 GMT -5
Niall bleef met zijn ogen Zayn's gezicht volgen tot hun blikken voor een kort moment elkaar kruiste. Dat die zo bang keek maakte de tweestrijd in Niall's hoofd nog heviger. Het was toch niet meer dan normaal dat hij dit wou weten? Bedenkelijk staarde hij naar zijn voeten en op dat zelfde moment richtte Zayn zijn blik ook op de grond, zag hij vanonder zijn wimpers. Pas toen hij Zayn's stem eindelijk hoorde zochten zijn ogen die van zijn half Pakistaanse vriend weer op. 'wat hebben ze dan bij Danah gedaan?' vroeg Zayn hem. Niall kreeg een brok in zijn keel en had het gevoel dat zijn maag omkeerde. Nee he, moest hij nou echt de gene zijn die dat Zayn moest gaan vertellen? Hij slikte even moeilijk en hield diep adem. ''Ze hebben..'' Even dacht hij er over om gewoon weg te lopen maar Zayn had er recht op om dit te weten. ''Ze hebben haar mishandelt, aan de andere kant van Londen gedumpt en.. bijna verkracht.'' Het laatste woordje kreeg hij bijna niet over zijn lippen en het klonk meer als schor gepiep.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 16, 2012 12:20:30 GMT -5
Met grote ogen keek Zayn naar de Ierse jongen die hem zojuist vertelde dat zijn eigen zusje bijna was verkracht, woede kwam in hem naar boven, die vieze eikels, als hij die hoofden van Ratan en Sekar nu van dicht bij zou zien zou hij er meteen op in slaan, hun bloedeigen nichtje nog wel! ''Echt serieus die smerige klootzakken!'' Schreeuwde hij woedend, hopend dat de rest niet zou schrikken van zijn plotselinge reactie. ''Als ik dit gisteren had geweten...'' Mompelde hij zachtjes, dan had hij wat beter zijn best gedaan met terug vechten, maar helaas, daar was het nu al te laat voor.
|
|