|
Post by lenore Horan on Mar 18, 2012 8:36:44 GMT -5
Naam: Able Smith Bijnaam: Ab (op zijn engels) Leeftijd: 17 jaar Geslacht: Jongen/man Geaardheid: Hetero Geboorte land: Schotland Geboorte plaats: Edinburgh Karakter: aardig, beschermend voor de mensen waarvan hij houdt, verlegen, nieuwsgierig & levendig. Foto: & Uiterlijk: Able heeft bruin haar dat een beetje rond zijn hoofd zit, hij heeft heldere blauwe ogen & een fijn gezicht. Zijn lichaam is lang en gespierd. Geschiedenis: Vroeger is hij veel gepest in Edinburgh. Maar toen hij 16 was is hij naar London verhuist om een heel ander leven te beginnen. En daar heeft hij geen spijt van. Houdt van: Filmen, acteren, zijn vrienden en familie, binnen zijn, muziek luisteren & schrijven. Houdt niet van: ruzie, geschreeuw & arogante mensen. Goede gewoontes: aardig zijn, creatief & komt veel op voor zijn vrienden. Slechte gewoontes: schreeuwen omdat hij niet gehoord word. Hobby's: filmen, schrijven & muziek luisteren Broers/zussen: geen Ouders: Julie Smith & Adam Smith Verliefd op/relatie met: onbekend
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 18, 2012 8:39:05 GMT -5
Awesomesauce!!! Ik kan alleen het plaatje niet zien dus als je misschien een andere witl doen? Wel welkom, kvind hem stoer ^^
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 18, 2012 8:50:10 GMT -5
Awww koetiekoetie dat is dat jochie van Percy Jackson, hij is vet schattig <3 Van harte welkom! :3
@zayn: Ik zie het plaatje wel
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 18, 2012 8:51:28 GMT -5
Zeg waaat? Volgens mij komt het door tumblr want mijn pc houd heel veel dingen van tumblr tegen -.-
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 19, 2012 10:15:17 GMT -5
Zeg waaat? Volgens mij komt het door tumblr want mijn pc houd heel veel dingen van tumblr tegen -.- bij jou ook al!?
|
|