|
Post by Zayn Malik on Mar 26, 2012 7:06:14 GMT -5
Omdat dit we nodig hadden XD
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 26, 2012 7:12:00 GMT -5
Ik typp ff voor schoes^^
Lenore gaat naar Starbucks en dan wordt haar portemonee gejat, en dan rent ze achter diegene aan en komt ze in een donker steggjes en dan oehh. Zo zei schoes het dusss
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 26, 2012 9:09:31 GMT -5
Okay, dit wou ik eigenlijk in het begin al doen als 'probleem' maar toen dacht ik: neuh, laatmaar. Maar nu onder het folderen dacht ik: heuj misschien is het toch wel wat omdat het voor meer drama kan zorgen. Oke.. voordat ik dit helemaal verwarrend maak, laat ik even duidelijk vertellen wat mijn plan was x3
Janey heeft anorexia sportiva. Eerst doe ik dan dat ze toen ze klein is al eens in het ziekenhuis heeft gelegen maar daarna heeft ze therapie gehad en dacht iedereen dat het weer goed met haar ging maar in werkelijkheid deed ze alsof omdat haar ouders haar anders niet alleen naar Londen zouden laten gaan. En toen ze weer in Londen kwam wonen ging het weer helemaal mis en begon alles overnieuw. Waarom dit idee dramatisch is: Ze wordt dus zwanger en omdat ze veel te weinig energie binnen krijgt, drijgt die baby dus dood te gaan. En dan kan ze ruzie met Zayn krijgen enzo omdat ze dat kind (en zichzelf) aan het vermoorden is. Drama drama drama.
Als het niet mag/kan dan maakt het niet uit hoor maar ik vond het opzich wel coolig voor het dramatische effect :3
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 26, 2012 9:11:44 GMT -5
Me likes that freaking awesomesause idea O mijn jas arme Janey D:
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 26, 2012 9:24:03 GMT -5
Okay ^^ Dan ga ik het even bij haar geschiedenis zetten nu Of moeten de anderen ook nog even toestemming geven? ;p
& I know right..
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 26, 2012 9:32:04 GMT -5
* anorexia athletica bedoel ik
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 26, 2012 9:39:24 GMT -5
ik lief het idee maar ik ben nu wel een beetje bang voor je geworden en dat meot bij mij in de ambu zitten? zo meteen verwarren ze de patent (ik) met jou
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 26, 2012 10:46:11 GMT -5
Nah, ze heeft nu toch een wijd trainingspak aan dus je ziet haar ripjes en heupbotjes niet : Niet bang zijn (x
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 26, 2012 11:58:56 GMT -5
Ik typp ff voor schoes^^ Lenore gaat naar Starbucks en dan wordt haar portemonee gejat, en dan rent ze achter diegene aan en komt ze in een donker steggjes en dan oehh. Zo zei schoes het dusss Awesome! Dan kan Lenore inderdaad ook eindelijk in actie komen ^^
|
|