|
Post by Danah Malik on Apr 5, 2012 15:28:21 GMT -5
''LENORE!!'' riep Danah en ze rende het steegje in. Ze hoopte dat er niks ernstigs aan de hand was. Maar toen ze het steegje inliep schrok ze zich kapot. ''Nou gezellig'' zei ze sarcastisch toen ze haar neven zag staan.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 5, 2012 15:29:33 GMT -5
Zayn knikte toen Lenore hem haar vraag stelde, ''Ga nou maar snel weg.'' Zei hij weer, net op het moment dat het duidelijk leek te zijn dat Lenore weg zou gaan zag hij dat Ratan en Sekar er ondertussen ook al waren, shit! ~
Sekar likte over zijn lippen terwijl hij het meisje bekeek, not bad, not bad at all. ''Dat gaat wel lukken.'' Antwoorde hij, de grijns was nog steeds niet van zijn gezicht gegaan. ''Meisjes zoals jij zouden hier niet zomaar alleen rond moeten lopen, al helemaal niet als het donker word.'' Hij staarde even naar lucht en daarna weer terug naar het blonde meisje.
|
|
|
Post by lenore Horan on Apr 7, 2012 2:58:25 GMT -5
Lenore schrok zich dood bij het zien van de jongen. Haar hart sloeg een klop over en het zweet brak haar uit. Ze keek haastig naar Zayn. Maar snel wende ze weer haar blik naar de jongen die voor haar stond. "Wat mot je?!" vroeg ze luid. Haar stem bibberde bij het denken aan wat er kon gaan gebeuren. Opeens hoorde ze Danah's stem. "D Danah?" vroeg ze stilletjes. In de hoop dat de jongen haar niethoorde.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 7, 2012 3:04:28 GMT -5
''Lenore'' fluisterde Danah en ze ging naast Lenore staan. ''Laat haar met rust ofzo, doe iets nuttigs maar blijf van Lenore af!!'' riep Danah kwaad. Naar haar neven, ze had wel door dat er nog een jongen naast stond maar wie was dat? Ze focuste zich op de andere jongen ''Zayn? W-wat doe je hier?'' vroeg ze verbaasd. Waarom deed haar broer dit?
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 7, 2012 3:46:35 GMT -5
Zayn keek geschrokken naar het andere meisje dat er bij was komen staan, ''Euhm, nou, ikke.'' Stotterde hij, niet wetend wat te zeggen op de vraag van zijn kleine zusje die nog wel dapper haar best deed om Lenore the helpen, dat had hij vroeger ook gedaan. ''Dat maakt nu al niet meer uit maar ga asjeblieft nu het nog kan weg.'' Zei hij haastig, het maakte hem niet uit wat Ratan en Sekar van hem vonden maar van zijn zusje moesten ze met hun poten afblijven. ''Asjeblieft?'' Zei hij haast met een piepstemmetje. ~
Sekar staarde even naar Danah en deed een wenkbrauwwiebel, ''Wat leuk, een hele familie reunie.'' Hij keek zijn nichtje nog een keer helemaal over, hij gaf Ratan nu toch wel gelijk, zielig voor zijn tweelingbroertje dat hij nooit zijn werk af had kunnen maken maar wat hem betreft kon dat nu ook nog, tenzij Zayn vervelend ging doen. Hij staarde weer terug naar de blonde chick, ''Volgens mij weet je dat zelf heel goed.'' Hij keek haar aan met een blik die eigenlijk al genoeg zei.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 7, 2012 3:49:49 GMT -5
Danah richtte haar aandacht op Zayn, ''Het maakt wel uit! Zayn kom mee naar huis, dat is waar je thuis hoort niet hier!'' schreeuwde ze naar haar grote broer. ''Houd je bek Sekar!''
|
|
|
Post by lenore Horan on Apr 7, 2012 3:51:54 GMT -5
"Blijf met je vuile poten van me af!" schreeuwde ze kwaad. Ze kneep met haar handen in de handvaten van haar fiets die ze nog vast had. Lenore stapte op haar fiets en trok Danah in één ruk op haar achterrekje. "Hou je vast" zei ze snel en trapte op haar fietspedaal. Ze wou hier weg en wel nu.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 7, 2012 3:53:31 GMT -5
Danah schrok van Lenore's actie ''Nee ik ga hier niet weg zonder Zayn'' zei Danah en ze sprong van het rekje af. ''Zayn kom alsjeblieft mee voordat je weer dezelfde fout in gaat'' Danah smeekte haar broer om mee te komen.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Apr 7, 2012 4:06:43 GMT -5
Sekar lachtte vals terwijl hij even naar Danah staarde en daarna weer terug naar Zayn, ''Ik zou maar doen wat je zusje je zegt.'' Hij lachte weer hardop, ''Serieus moppie, je moet echt leren met wie je te maken hebt.'' Hij likte weer over zijn lippen en staarde naar het blonde meisje dat nu ondertussen al op de fiets was gaan zitten. ''Je ziet maar wat je doet Zayn, weet alleen dat we niet veel van je heel laten als je nu weer weg gaat, bovendien kan zo'n moordenaar als jij niet terug.'' Hij liep naar het blonde meisje toe en hield het stuur van haar fiets stevig vast, ''Waar denk jij dat je naartoe gaat?'' ~
Zayn beet nerveus op zijn lip terwijl hij naar Danah keek, ''Sorry, ik kan niet terug, oké!'' Hij zuchtte, hij wende zijn blik naar Sekar en Lenore, dit ging de verkeerde kant op, totaal de verkeerde kant op.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 7, 2012 4:11:39 GMT -5
''Tuurlijk kan je terug, waarom niet?! Zayn je hoort hier niet!! Je bent niet zoals hun'' Danah stapte op Zayn af. ''Kom alsjeblieft mee'' fluisterde ze, ze voelde de tranen in haar ogen prikken. Vanuit haar ooghoeken zag ze wat Sekar deed ''Lenore ga NU weg!!'' gilde ze. Hopelijk kon Lenore los komen en weg gaan
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 7, 2012 4:48:11 GMT -5
Ratan schudde hardop lachend zijn hoofd. ''Danah, Danah, Danah toch..'' bracht hij met zijn smerige stem over zijn lippen terwijl hij nu vlak voor zijn nichtje kwam staan. ''Zayn gaat helemaal nergens heen. En jij ook niet voorlopig.. ik moet afmaken wat ik de vorige keer niet af kan maken lekker sletje van me..'' Bij die laatste woorden legde hij zijn handen op haar kont waar hij hard in kneep en drukte hij haar stevig tegen zijn lichaam aan. Zijn ijzige adem streek langs haar huid en zijn erectie schuurde tegen haar geslachtsdeel aan. ''Ik doe je geen pijn als je netjes meewerkt.'' zei hij spottend
|
|
|
Post by lenore Horan on Apr 7, 2012 4:52:50 GMT -5
Lenore trok wit weg bij het horen van de jongen die bij Danah stond. Ze staote af zonder ook maar enkele gedachtes en liep naar de jongen toe. Zonder ook maar iets te zeggen trapte ze in zijn rug. Handig die films. Ze grinnikte even bij de gedachten maar trok snel weer een sirieus gezicht. Ze wou hier weg. Naar haar broer, naar de vertrouwde mensen die ze kende. Was ze maar niet achter haar portemonee gegaan. Dan was Danah ook niet achter me aangekomen.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Apr 7, 2012 5:00:27 GMT -5
Sekar gromde een beetje en liep weer naar het blonde meisje toe, zonder ook maar iets te zeggen trok hij haar bij zijn broer vandaan. ''Hetzelfde geld voor jou.'' Hij wachtte geen seconde en drukte ruw zijn lippen op de hare. ~
Zayn stond er maar een beetje raar bij te kijken, zijn zusje verkrachten waar hij bij stond ging heel veel te ver. ''Hé klootzak!'' Schreeuwde hij naar Ratan terwijl hij Lenore's voorbeeld volgde. Een harde trap in Ratan's rug en een harde vuist op het hoofd van zijn neef, ''Je moet met je vieze vuile poten van haar af blijven! Moet ik Dough soms gaan vertellen wat jullie nu weer hebben gedaan ofzo!!!''
|
|
|
Post by lenore Horan on Apr 7, 2012 5:03:17 GMT -5
Ze keek met grote ogen van verbazing om haar heen. Ze beet op zijn lip en trapte op zijn teen. Niet dat veel hielp maar ze had hier dus geen behoefte aan. Ze stapte een paar passen naar achteren en keek ook nu hem vuil aan.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 7, 2012 5:07:21 GMT -5
Ratan vloekte en kreunde hard toen hij een keiharde trap in zijn rug kreeg en zijn grip rondom Danah verslapte. En toen een tweede trap en stoot tegen zijn hoofd volgde liet hij haar los en draaide hij zich met een ruk om naar zijn neef. Een scherpe pijn sneed door zijn hoofd en zijn ogen spuwde haast vuur. ''Wat mag ik niet doen?'' zijn stem klonk even geamuseerd als altijd maar het was nu enigszins verzwakt door de pijn die hij voelde. ''Dit?'' Hij trok in een simpele beweging de knoop van Danah's broek los en liet zijn hand erin en tegelijkertijd in haar slipje glijden
|
|