|
Post by Danah Malik on Apr 9, 2012 11:11:20 GMT -5
Het deed verschrikkelijk veel pijn toen Lenore Danah omhoog trok ''Ik denk het wel, maar als je veel pijn hebt laat mij gerust liggen ik zie wel hoe ik thuis kom''. Ze keek weer even naar Zayn ''Kom alsjeblieft mee Zayn, je ziet wat deze gasten met je doen als je niet doet wat hun zeggen. Zo ben jij niet, vergeet de dingen die je gedaan hebt in het verleden en kom met ons mee'' Danah smeekte Zayn om mee te komen.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 9, 2012 11:15:02 GMT -5
Ratan grijnsde even zwakjes naar zijn broer. Het lachen was hem wel een beetje vergaan nu Zayn hem er aan herinnerd had wat hen straks te wachten stond. Hij deed zijn uiterste best om niet te laten merken dat hij het haast in zijn broek deed bij die gedachte en dus lachte hij met zijn broer mee. ''Ja ga maar met ze mee Zayn. Je flikker vriendjes zijn vast blij om je te zien.''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 9, 2012 11:23:37 GMT -5
''Weet je, Misschien doe ik dat ook wel!'' Zayn keek zijn neven even zelfvoldaan aan, hij ging niet terug naar de band, nee dat wist hij zeker, maar hij zou wel even zijn zusje en Lenore thuis brengen. ''Ik ga maar even deze dames veilig thuis brengen, terwijl jullie lol hebben bij deze prachtige container, en ik zou maar even alvast jezelf voor bereiden op een uitbarsting van een zekere vent die Dough heet.'' Hij liep naar de twee meisje toe en tilde Danah voorzichtig met zijn sterke armen op, als Lenore dat ook nog moest dragen werd het te veel. ~
Khoop dat je het niet erg vind Danah ;p
|
|
|
Post by lenore Horan on Apr 9, 2012 11:28:01 GMT -5
Lenore keek Zayn even bedankelijk aan. Een grote last verdween en ze liep een stukje naar voren. Ze had geen zin om raar aangekeken te worden als ze door de stad moesten lopen. Wie ziet dit dan ook elke dag. Lenore's rug deed veel pijn bij elke stap die ze zette maar hield het in. Ze liep even langs de twee jongens en haalde iets uit de container. Een smerig verrot broodje kwam te voorschijn en ze pakte het vast. Ze was nu toch al vies. Ze smeet het tegen de jongens aan en liep weg.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 9, 2012 11:33:39 GMT -5
Ratan was Zayn nog kwaad aan het aanstaren en had totaal niet in de gaten dat het blonde meisje een verrot broodje uit de container hield en ermee gooide. Tot dat het ding richt in zijn gezicht belandde. ''Gadverdamme!'' schreeuwde hij kwaad toen hij merkte wat het was dat zijn gezicht had geraakt.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 9, 2012 11:36:38 GMT -5
Danah moest lachen om Ratan's reactie, maar het deed ontzettend veel pijn. Ze was blij dat Zayn mee ging, maar zou hij blijven? Ze hoopte van wel, ze keek Zayn even aan. ''Blijf je ook bij ons?'' vroeg ze voorzichtig ''Ik wil niet dat je weer gaat''. Toen ze dat zei begon ze weer te huilen, waarom moest ze dan ook zo'n emotioneel wijf zijn??
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 9, 2012 12:00:27 GMT -5
Zayn schonk Lenore even zijn scheve glimlachje en lachte even om het broodje dat ze op Ratan en Sekar gooide. Hij hield Danah stevig vast terwijl ze verder liepen, alsof hij bang was dat ze zou breken. Hij wist niet zo goed wat hij moest antwoorden, hij wilde mee, hij wilde zo graag mee. ''Ik wil ook niet weg, maar ik moet wel, anders zit ik voorlopig in de cel voor twee moorden.'' Ook al wist hij niet zeker of de eerste echt een moord was, de tweede in ieder geval wel. ''Ik zou je zo met me meenemen maar het spijt me, het kan gewoon echt niet, ik kan niet terug.''
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 9, 2012 16:15:50 GMT -5
Danah sloeg haar ogen neer, ''Maar je blijft toch niet bij hun of wel dan? Anders gaan wij gaan met z'n tweeën weer naar onze ouders toe, zoals het vroeger was''. Het kon Danah niks schelen dat Zayn misschien wel twee keer over een moord had gepleegd, het is en blijft haar grote broer waarvan ze zoveel houd. Het minste wat ze wou was dat hij bij haar gestoorde neven zou blijven des noods gaat hij onder een brug in een doos leven. Maar dan zou ze nog altijd voor hem klaar staan, hij hoefde alleen maar haar naam te zeggen en ze zou er zijn.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 10, 2012 8:11:04 GMT -5
Zayn zuchtte, pa en ma zaten vast al helemaal niet te wachten op een moordenaar in hun huis, hij wou hun ook niet gevaar brengen. ''Nee Daan, er zijn sowieso ook nog wat dingen die ik daar moet doen.'' Daarmee bedoelde hij vooral Dough even mededelen wat Ratan en Sekar hadden uitgevoerd, hij kon niet wachten om Dough's gezicht te zien. Bovendien was er misschien weer een kansje dat hij en Dough vrienden zouden worden, maar nooit had hij gedacht dat zijn zusje hem zomaar zou vergeven. ''Maak je nou maar geen zorgen over mij, ik red me wel, ik zit meer over jou in.''
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 10, 2012 9:16:39 GMT -5
Danah zuchtte ''Oké maar als alles weer goed is enzo kom je dan wel weer terug? Je hoeft je heus geen zorgen te maken over mij, ik zit bij Lenore en alles dus dat zit wel goed. Maar jij, jij zit opgescheept met een stel pedo's en moordenaars. Maarja het is jou keus''. Ze had zo graag gewilt dat Zayn zich over zou geven en bij haar zou blijven.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 10, 2012 14:41:11 GMT -5
''Ik weet het, maar het komt allemaal goed dat weet ik zeker!'' Zayn deed zijn best om zelfverzekerd mogelijk te klinken, toch klonk hij in werkelijkheid behoorlijk anders. ''Als alles ooit nog goed komt dan kom ik terug, beloofd.''
|
|