|
Post by Danah Malik on Apr 7, 2012 11:08:42 GMT -5
Danah had dit niet aan zien komen ze schreeuwde van pijn. Ze lag nu onder Ratan, wat gaat er nu gebeuren? Het boeide haar niets meer het kon haar niks schelen of ze nou dood zou gaan of wat dan ook.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 7, 2012 11:32:23 GMT -5
Zayn schrok van wat zijn eigen actie veroorzaakte, straks gebeurde er ook nog wat met Danah, en hij was al zo'n grote moordenaar. Hij slikte en liep naar de twee toe, Hij sleurde Ratan van Danah af. ''Wacht maar tot Dough hoort dat jullie twee je gewoon niet aan het plan houden, het was gewoon geld jatten, geen halve verkrachting!'' Hij trilde nog steeds van woede, voorzichtig knielde hij bij zijn zusje neer. ''Gaat het?'' ~
Sekar stond met open mond te kijken naar wat er gebeurde, niet wetende wat te doen. ''Hier ga je spijt van krijgen Zayn...'' Hij keek zijn neef kil aan en staarde daarna weer naar zijn broertje.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 7, 2012 11:34:46 GMT -5
Danah bleef liggen in knikte zwakjes, een eenzame traan rolde over haar wang.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 7, 2012 11:41:04 GMT -5
''Denk je dat je overreind kan komen?'' Vroeg hij voorzichtig, met zijn duim veegde hij de traan op haar wang weg, hij haatte de gedachten dat het eigenlijk zijn eigen schuld was, als hij gewoon die klap niet had gegeven was het niet gebeurd.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 7, 2012 11:42:02 GMT -5
Ratan lag een stukje werden op zijn rug op de grond. Hij lachte zwak toen hij zijn neef tegen hem hoorde praten. Het klonk eigenlijk meer als gehijg aangezien het door de harde klap voelde alsof zijn longen dichtgeknepen werden. ''We kunnen er zo een hele van maken als je dat liever hebt.'' Hij slikte zijn bloed door en keek op naar zijn broer. ''Mijn tong en lul zijn nog oke.'' Ratan's herkenbare smerige glimlachje verscheen weer een beetje op zijn gezicht. Hij maakte een gebaar naar Sekar's zak aangezien hij wist dat hij daar een mesje in bewaarde. ''Ja laat haar maar overeind komen,'' zei hij ondertussen om Zayn af te leiden. ''Dan kan ze me pijpen.''
|
|
|
Post by lenore Horan on Apr 7, 2012 11:46:21 GMT -5
Langzaam werd Lenore wakker. Hevige hoofdpijn hielden haar ogen tot spleetjes. Ze schrok zich dood toen ze Danah op de grond zag liggen. Zayn eroverheen gebogen. Ze keek met haar helder blauwe ogen naar de twee smerige jongens die naast elkaar stonden. Ze zag hoe de jongen met de lange zwarte haren keek naar de broekzak van de andere jongen. Ze zuchtte diep en stond langzaam maar stil op. Wat erg moeilijk ging want alles deed zeer.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 7, 2012 11:48:14 GMT -5
Danah keek Ratan vuil aan, en bleef dus ook koppig op de grond liggen. Niet dat ze anders wel was opgestaan ofzo.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 7, 2012 11:52:51 GMT -5
Zayn wende zijn blik even van Danah af en keek Ratan met een kille blik aan. ''Als jij nou voor één keer je vieze vuile muil dicht zou houden!!!'' Ze zaten dan wel in dezelfde bende maar nog steeds kon Zayn zijn neef niet uitstaan. ''Wat een leven zeg, kijk uit de je jezelf geen aids neukt!'' ~
Sekar gaf de mes uit zijn broekzak even door aan Ratan, het zag er naar uit dat hij een plannetje had. Vanuit zijn ooghoeken had hij ook opgemerkt dat het blonde meisje wakker was geworden, beter...
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 7, 2012 12:02:31 GMT -5
Met het mesje dat Sekar hem zojuist had gegeven achter zijn rug verborgen stond Ratan op. Het kostte hem veel moeite en hij moest zich ondanks zijn gebroken polsen toch echt vastklampen aan de muur maar uiteindelijk stond hij weer op zijn benen. Eerst gleed zijn blik even naar Danah. Hij liet zijn tong tegen de binnenkant van zijn wang bewegen. En daarna keek hij Zayn recht in zijn ogen aan. Hij lachte, of hijgende, spottend. ''Ach neefje toch. We zijn niet allemaal zo braaf als jij.. het zal me niets verbazen als je maagd bent. Maarja.. er is geen wijf die jou kleine pikkie wilt rukken,'' hij grijnde gemeen. ''Sta toch op man.''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 7, 2012 12:07:50 GMT -5
Zayn had er werkelijk waar een hekel aan als mensen hem uitdaagde, meestal omdat hij de uitdaging dan gelijk aan nam, net als nu. Meteen stond Zayn op maar bleef alsnog beschermend voor zijn zusje staan. ''Ik stop mijn lul tenminste niet in elk gat dat ik zie, zoals jij doet.'' ~
Sekar keek even naar Ratan en toen weer naar Zayn, hij wist niet wat voor plan zijn broertje had maar hij was er zeker benieuwd naar.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 7, 2012 12:10:07 GMT -5
Met veel pijn en moeite kwam Danah overeind. ''Wat moet je van ons Ratan?'' vroeg ze met een trillende stem. Ze kon nog maar net op haar benen staan die ook als een gek trilde.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 7, 2012 12:24:27 GMT -5
Ratan schudde even lachend zijn hoofd. ''Ik moet niets ván jullie. Ik wíl je.'' zei hij met een geile ondertoon in zijn stem tegen Danah. Hij duwde Zayn ruw opzij. Dat deed ongelooflijk veel pijn maar hij had geen zin om nog langer tijd te verspillen. Hij kwam achter Danah staat en greep met zijn ene hand haar haar vast waaraan hij haar een beetje omhoog trok en met zijn andere hand drukte hij het mesje tegen haar keel aan. ''Had je nou maar meegewerkt he meisje. Had je stoere broer je nou maar niet gered..'' hij kuste haar even achter haar oorlelletje en hijgde opgewonden in haar nek. Nu keek hij doordringend naar Zayn. ''Het is heel simpel neef. Jij doet wat ik zeg en ik laat haar in leven. Doe je dat niet dan..'' Hij drukte het mesje even wat strakker tegen de dunne huid op haar keel aan en grijnsde. Hij maakte zijn zin niet af, dit was al genoeg om duidelijk te maken wat hij zou doen.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 7, 2012 12:32:21 GMT -5
Het mesje dat op Danah's keel drukte deed erg veel pijn, ''Weet je, waarom ga je me vermoorden als je me zo graag wilt? Dan heb je er toch niks meer aan of begrijp ik het nou verkeerd''. Danah probeerde Ratan aan te kijken maar dat ging niet, ze keek Zayn aan. Ze knikte even alsof ze wou zeggen dat het oké was, nu maar hopen dat hij het begrijpt.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 7, 2012 14:19:35 GMT -5
''Ach meisje, wil je het dan zó graag?'' vroeg Ratan even geamuseerd maar meteen daarna richtte hij zich weer op Zayn. ''Goed Zayn luister,'' zei hij duidelijk ondanks het gehijg er tussendoor. ''Zweer dat je Dough niets verteld over wat hier gebeurd is, dat Sekar en ik ons mogen uitleven op deze chicks zonder dat jij ons tegen houdt en we zullen ze sparen.'' Hij grijnsde. Zayn had geen keuze. Tenzij hij zijn zusje en blonde vriendinnetje graag voor zijn neus vermoord zag worden. ''Makkelijke keuze toch?''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 7, 2012 17:19:16 GMT -5
Zayn stond te trillen op zijn benen en keek Ratan smekend aan om niets stoms te doen. ''Het is niet echt makkelijk te noemen. Kom op Ratan we hebben het geld kunnen we asjeblieft niet gewoon gaan.'' Hij staarde naar zijn zusje en weer terug naar zijn neef, doe haar asjeblieft geen pijn.
|
|