|
Post by Danah Malik on Apr 8, 2012 7:53:50 GMT -5
Danah herinnerde zich dat de pols van Ratan gebroken was. Dit was haar kans om hier weg te komen, ze grijnsde en beet zo hard als ze kon in Ratan's pols. Ze wurmde zich los uit zijn greep wat veel pijn opleverde doordat het mesje nog tegen haar keel was aangedrukt.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 8, 2012 8:00:56 GMT -5
Een helse pijn sneed door Ratan's pols door naar zijn hele arm toen Danah haar tanden er in zette. Hij schreeuwde het uit van de pijn en het mesje dat hij op haar keel had gedrukt viel uit zijn hand. Met zijn andere greep hij er naar en nu hoefde Danah niet langer moeite doen om los te komen. ''Vuile hoer!'' Hij wou haar vastgrijpen maar zo snel als hij haar schouder greep zo snel liet hij hem ook weer los aangezien ook zijn andere pols nauwelijks te gebruiken was.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 8, 2012 9:07:23 GMT -5
''En, doet het pijn?'' Zayn zette een flauw glimlachje op zijn gezicht terwijl hij Ratan aankeek, hij was trots op zijn zusje. ''Toch maar gewoon weggaan dan, met het geld dat we nu hebben?'' Hij stak even zijn tong uit, dit was de eerste keer sinds Louis' dood dat hij weer een beetje vrolijk leek te worden. ~
Sekar zuchtte geirriteerd, kon hier dan ook nooit iets goed gebeuren. Hij pakte zijn mesje en maakte het even schoon, ''Oké, deze keer gebeurt er dus niets, maar reken er maar niet op dat we de volgende keer zo lief zijn, als je broer er niet is om je te helpen.'' Hij keek Danah met een kille blik aan en stopte het mesje weer in zijn broekzak. ''Wegwezen en neem die blonde mee, voordat ik me bedenk.''
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 8, 2012 9:19:37 GMT -5
Ratan keek Zayn even woest aan. Hij probeerde de tranen in zijn ogen te verbergen maar die waren overduidelijk zichtbaar. ''Deze keer ja..'' bromde hij tussen zijn op elkaar geklemde kaken door. Die vrolijke rotkop van zijn neef maakte hem vreselijk pissig, maar wat kon hij nu nog doen? Helemaal niets dus. ''Ja laten wij daarna ook maar gaan.'' Hij schaamde zich dood voor de tranen die in zijn ogen stonden, kon zijn broer niet eens aankijken. Zijn opwinding was als sneeuw voor de zon verdwenen en na nog een laatste kwade blik op de twee meisjes te hebben geworpen richtte hij zijn blik op zijn vreselijk pijnlijke polsen. Man wat zou zijn vader hem nu een watje hebben gevonden. En zijn broer nu waarschijnlijk ook.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 8, 2012 9:33:08 GMT -5
Danah keek Sekar boos aan, ''Dat zeiden jullie vorige keer ook'' Danah lachtte om Zayn's woorden. ''Tuurlijk neem ik 'die blonde' mee nog niet de 'm' van misschien dat ik haar met jullie mee laat gaan!'' zei Danah boos. Ze liep op Lenore af ''Kom je?'' vroeg ze zacht, ''Zayn kom je ook mee, of blijf je bij die moordenaars?'' ze keek Zayn vragend aan.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 8, 2012 12:23:27 GMT -5
Zayn lachte Ratan vanbinnen helemaal uit maar liet eigenlijk van af de buitenkant niets merken, het zag er naar uit dat Ratan eigenlijk toch gelijk had, er zat nog steeds iets van die oude Zayn in hem, hij voelde zich namelijk verschrikkelijk machtig door het feit dat hij Ratan toch met redelijk gemak had verslagen, dat was ook de reden dat hij niet met Danah mee kon. ''Ik ben er zelf ook één.'' Zei hij zachtjes terwijl hij naar de grond staarde. ''Het spijt me, ik kan gewoon echt niet meer terug nu.'' ~
Sekar lachtte een smakkelijk lachje, gewoon over het feit dat ze Zayn nu eigenlijk al in hun macht hadden en dat hij geen andere plek had om te zijn dan bij hun. ''Is dat nou even jammer voor jou! ziet er naar uit dat ons kleine neefje bij ons blijft.'' Hij tikte met zijn hand op de broekzak waar het mesje in zat, en staarde zijn tweelingbroertje even met een opgetrokken wenkbrauw aan, ''Niemand heeft gevraagd om hier de amazone te plaatsen, ga je die tranen nog drogen of wat?!''
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 8, 2012 12:47:12 GMT -5
''Nee Zayn je bent geen moordenaar, je hebt alleen verkeerde keuzes gemaakt. Je hebt niets verkeerds gedaan en ik weet zeker dat iedereen je vergeeft voor wat je gedaan hebt. Je bent en blijft altijd mijn grote broer en ik zal altijd van je blijven houden, als de andere jongens jou ook zien als broer zullen ze het je ook vergeven''. Danah wilde alleen maar dat Zayn met haar en Lenore mee ging het kon haar niks schelen dat Zayn mensen inelkaar heeft geslagen. En zelfs mensen bijna heeft vermoord.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 8, 2012 15:04:26 GMT -5
''Danah, je begrijpt het niet, broers slaan elkaar niet dood...'' Zayn voelde hoe er een brok door zijn keel heen gleed, een moordenaar was hij, niets meer dan een moordenaar. ''Ga asjeblieft gewoon weg, je maakt het niet echt heel veel makkelijker.'' Hij durfde zijn zusje niet eens aan te kijken dus keek hij maar naar de grond, alles in hem hoopte dat Danah gewoon weg zou gaan en hem zou vergeten, ze verdiende zo'n broer als hem niet eens.
|
|
|
Post by Danah Malik on Apr 8, 2012 15:06:58 GMT -5
Danah keek Zayn verbaasd aan ''W-wat bedoel je? Zayn ik wil gewoon dat je met ons meegaat'' ze keek naar de grond en voelde de tranen in haar ogen prikken.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 9, 2012 4:36:45 GMT -5
''Ja en weetje wat ik fucking wil?'' vroeg Ratan nadat hij zijn ogen langs zijn schouder had afgeveegd en hij zichzelf weer bij elkaar had geraapt, als een man. ''Ik wil je kapot neuken.'' Een krankzinnig lachje rolde over zijn lippen. Op dit moment was het meer om te bewijzen dat hij geen watje was en zijn frustraties af te reageren dan dat hij er echt zin in had maar toch greep hij haar bij haar keel en duwde hij haar tegen de muur aan. Een keiharde kreun van pijn onderdrukte hij door zijn kiezen stevig op elkaar te klemmen. Hij hield haar met al zijn kracht tegen de muur aangedrukt, alhoewel hij niet hard genoeg kracht kon zetten om haar te kunnen laten stikken, terwijl hij met zijn andere hand haar broek opnieuw los trok en zijn hand in haar slipje schoof. Twee vingers duwde hij diep bij haar naar binnen om haar vervolgens te vingeren. Het deed onmens veel pijn aangezien hij zijn pols daarvoor moest buigen maar die helse pijn negeerde hij. Want hij was geen fucking watje.
|
|
|
Post by lenore Horan on Apr 9, 2012 4:51:34 GMT -5
"Blijf nou toch eens met met je ranzige poten van haar af!" riep Lenore uit wanhoop. Het was al aardig donker maar toch kon ze alles redelijk zien. Haar hoofd deed vreselijk veel pijn en haar rug voelde ook niet zo goed aan. Ze rende naar de jongen die bij Danah stond en trok zijn andere arm naar achteren. "Doet zeer, hé?" zei ze gemeen en drukte de pols iets omhoog. Een traan rolde over haar wang. Ze werd moe en wou nu heel graag naar huis.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 9, 2012 5:13:25 GMT -5
Zayn stormde zonder na te denken op Ratan af, nu kon het hem helemaal niets meer schelen, al vermoorde hij zijn neef, hij hoopte er zelfs op. Het was een goed iets dat Ratan met zijn rug naar hem toe stond, hij trok zijn neef aan zijn haar naar achter en sloeg hem in zijn nek, wat boeide het ook, Danah en Lenore moesten nu weg! ''Jij smerige klootzak! zoek een slet en doe het daarmee! Je neukt je eigen nichtje toch niet!!'' En al helemaal niet waar haar broer bij is... ~
Sekar grinnikte, maar dit veranderde snel weer in woede toen die blonde en Zayn weer op Ratan in sloegen, het zag er naar uit dat zijn broertje dit toch niet alleen kon. Hij hoopte dat Zayn nog steeds last zou hebben van zijn ribben van de vorige keer dus schopte hij hem daar maar vol op in, wat een pijnlijke kreet van Zayn opleverde.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 9, 2012 5:29:27 GMT -5
Eerst werd Ratan's pols omhoog gedrukt, vervolgens werd hij aan zijn haar naar achter getrokken en kreeg hij een harde klap in zijn nek. Alles bij elkaar zorgde voor enorm veel pijn maar Ratan ging niet weer zielig zitten huilen. Hij vloekte hard en wou zich om draaien om Zayn terug te pakken maar toen hij dat deed zag hij dat Sekar hem al in zijn ribben had getrapt. Ratan lachte hard toen hij hoorde hoeveel pijn dat hem deed. Hij gaf Lenore een trap tegen haar blaas waardoor hij haar naar achter duwde en stortte zich weer op Danah. Hij liet haar haar struikelen en duwde haar tegen de grond wannaar hij op haar kwam zitten en naast haar broek ook zijn eigen uit begon te trekken.
|
|
|
Post by lenore Horan on Apr 9, 2012 5:38:19 GMT -5
Die klap in haar blaas deed vreselijk veel zeer. En dat niet alleen, ze werd ook nog eens naar achter getrapt. Waardoor ze weer tegen de muur aanknalde. Ze sloeg haar armen om haar buik en bukte voor over. Ze begon hevig te hoesten. Haar blonde haren hingen voor haar hoofd en een zoute tranen rolde over haar gezicht. Die trap kwam harder aan dan verwacht.
-- kweenie wat ik zal typen xD :C
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 9, 2012 5:50:07 GMT -5
Zayn begon bloed op te hoesten door die harde trap maar deed verder zijn best om het te negeren, hoewel de pijn weer net zo erg leek te zijn als de vorige keer, het meest vervelende was nog wel dat Sekar onophoudelijk door bleef schoppen, langzaam begon Zayn sterretjes te zien, alsof hij elk moment zijn bewustzijn kon verliezen. Toch was zijn woede op dit moment groter dan zijn pijn, Hij gaf Ratan een harde krachtige trap tegen zijn zij in de hoop dat hij zou omvallen, ''Hoe voelt dat?! Klojo!!!''
|
|