|
Post by lenore Horan on Apr 11, 2012 10:08:57 GMT -5
Naam: Eloise Marie Smith Bijnaam: Loi Leeftijd: 16 Jaar Geslacht: Dame Geaardheid: Hetero Geboorte land: Engeland Geboorte plaats: Londen Karakter: Eloise is tutje. Niet aardig tegen mensen die ze amper kent en pest ze dan ook. Graag wilt ze de beste zijn en laat daarvoor ook vaak haar vrienden vallen. Leraren kunnen haar niet handhaven waardoor ze vele malen van school is getrapt. Ze zit nu in het Cheerleader team als aanvoerster. Foto: Uiterlijk: Ze heeft lang geel/blond haar en altijd veel make up op. Ze is lang en slank maar ook erg lenig. Ze heeft blauwe ogen. Geschiedenis: Toen ze nog klein was is ze door een 'Normale" familie opgevoed. Haar vader was er nooit en haar moeder was model. Dankzij haar ouders is ze nu zo geworden. Ze is vaak van school getrapt door allerlei dingen die ze deed. Houdt van: Mensen pesten, leuke jongens spotten, make up, kleren, de duurste tassen, schoenen, 'de beste zijn, roken, cheerleaden. Houdt niet van: Lelijke kleren, nerds, hopeloze jongens, leraren, ouders, school. Goede gewoontes: goed in cheerleaden... Slechte gewoontes: wilt ze zelf niet toegeven. Hobby's: cheerleaden, roken. Broers/zussen: nop Ouders: Vallery Stones & Jonhson Smith. Verliefd op/relatie met: geen Bijzonder: niks
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 11, 2012 10:13:23 GMT -5
Haha awesomesauce! Le welcome (denk ik XD)
|
|
|
Post by Niall Horan on Apr 11, 2012 10:17:29 GMT -5
Aaaaah bitch ;o Ze is super ^^
|
|
|
Post by Scooper on Apr 11, 2012 10:21:52 GMT -5
Houdt niet van: Lelijke kleren, nerds, hopeloze jongens, leraren, ouders, school. Vergeet het maar Scoop, vergeet het maar XD
|
|
|
Post by Niall Horan on Apr 29, 2012 14:59:57 GMT -5
Heey, Het meisje op het plaatje heet: Martine Rodland Voor als je meer plaatjes van haar wilt (: Ik zal er wel een paar meesturen want ik weet niet of deze op google staan: #1: Klik#2: Klik#3: Klik#4: Klik#5: Klik#6: KlikEn in het album van deze hyves staan er nog veel meer: Klik
|
|