|
Post by Harry Edward Styles on Apr 11, 2012 11:13:44 GMT -5
Naam: Claudia Brown Bijnaam: Cloudi ( vrienden) en Brownie ( leerling wat ze niet accepeert) Leeftijd: 27 Jaar Geslacht: Vrouw Geaardheid: Hetro Geboorte land: Engeland. Geboorte plaats: Oxford, Oxfordshire Karakter:Het is een hele vriendelijke vrouw als je maar neit begint te irriteren, dan verandert ze in een duiveltje. Ze is streng maar als je luisterd is ze vriendelijk en wil je graag helpen. Foto: komt nog.. Uiterlijk: Claudia heeft bruine ogen en bruin/donkerblond haar. Ze draagt in de school vaak zwarte pantys met een strakke rok en een wit blouse. Buiten school draagt ze makkelijke broeken en t-schirts Geschiedenis: In haar eigen kindertijd werd ze heel erg gepest en probeert nu tieners te helpen die dat ook overkomen. Voor ze op school les ging geven heeft ze een tijdje bij de minister gewerkt en is daar weggegaan omdat heet te eentoonig en saai werd. Houdt van: Paardrijden, Koken en dansen Houdt niet van: Mensen die anderen pesten, Te hoerige gekleedde meiden, mensen die haar uitlokken. Goede gewoontes: Wil altijd helpen en staat voor je klaar als je je best doet tijdens haar lessen. Slechte gewoontes: heeft last van woede aanvallen als een puber niet luisterd Hobby's: Paardrijden, Koken en Dansen Broers/zussen: - Ouders: n.v.t. Verliefd op/relatie met: Niemand Bijzonder: Ze rijdt paard op hoog niveau wat niemand weet.
|
|
|
Post by Sam Hudson on Apr 11, 2012 11:14:53 GMT -5
Awh, ik verwachtte echt een kreng maar ze is hartstikke aardig <3 Welkoooom
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 11, 2012 11:15:37 GMT -5
hahah XD
|
|
|
Post by Scooper on Apr 11, 2012 11:31:24 GMT -5
Awesomesauce! Idd, lijkt me best aardig ^^ Le welcome.
|
|
|
Post by phoebe Armstrong on Apr 11, 2012 11:55:40 GMT -5
olla ik herken dat plaatje ergens van xD WELCOME
|
|