|
Post by lenore Horan on Apr 20, 2012 12:58:11 GMT -5
Naam: John MCcarter Bijnaam: de leerlingen hebben er een hoop verzonnen waar hij vaak om moet lachen. Leeftijd: 28 Jaar. Geslacht: Man. Geaardheid: Hetero. Geboorte land: Ierland. Geboorte plaats: Dublin. Karakter: Jonh is een aardige man die veel van kinderen houd. Hij staat altijd klaar voor zijn vrouw en is altijd bereid om zijn leerlingen te helpen. Hij is een sociaal en een spontane aardige man die goed voor de mensen waarvan hij houd opkomt. Foto: data.whicdn.com/images/26989233/JoshHutcherson-3671(flat)_large.jpg [/img] Uiterlijk: (foto zegt genoeg) Geschiedenis: Niets bijzonders eigenlijk. Hij is geboren bij liefhebbende ouders en is normaal opgevoed. Houdt van: Talen en kinderen, zijn vrouw, wandelen, gezellige dingen ondernemen met het gezin. Houdt niet van: Zeurende kinderen, belasting betalen en mensen die arrogant doen. Goede gewoontes: zijn talen kennis, aardig, helpt veel mensen, goede luisteraar. Slechte gewoontes: Als hij boos (wat niet snel gebeurd) is hij ook echt goed boos. Hobby's: Talen, wandelen Broers/zussen: Marie MCcarter Ouders: Martin MCcarter & Anne-Marie MCcarter/ Stones Verliefd op/relatie met: Ann Flower Bijzonder: Geeft Engels
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 21, 2012 6:17:31 GMT -5
Dat is een knappe leraar :3 Maar waarom heeft hij een relatie met zijn moeder? XD En geeft hij nou kunst? Le welcome verder ;p
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 21, 2012 16:50:32 GMT -5
wacht eens als deze dude kunst geeft wie geeft onze lieve engelse kindjes dan hun geniale accent taal?
|
|
|
Post by Niall Horan on Apr 22, 2012 1:58:10 GMT -5
Oeh knappp <3 We zouden toch kunst bij de muziekles of de dramales in doen? ;$ Njaaa mij maakt het opzich niet zoveel uit maar we hebben idd wel een Engels leraar nodig
|
|
|
Post by lenore Horan on Apr 22, 2012 4:15:38 GMT -5
ooh dat wist ik niet... sorry ik zal het wel ff veranderen
|
|