|
Post by Niall Horan on Feb 28, 2012 9:11:14 GMT -5
Niall keek zijn zusje beschaamd maar toch komisch aan. ''Uh ja.. daar stikte ik zegmaar in voordat Zaynster me kwam redden.'' hij grinnikte terwijl hij het zei. ''Ik liet me weer eens gaan.. en,'' zijn blik gleed eventjes naar het velletje op de tafel. ''tja..'' Hij hield zijn schouders even op
|
|
|
Post by lenore Horan on Feb 28, 2012 9:41:41 GMT -5
"Gaat het nu wel goed met je dan?" vroeg Lenore aan haar grote broer die een beetje knullig naar het velletje keek. Ze schoof haar donkerblonde haar achter haar oor en keek Niall vragend aan. Ondertussen had ze der jas uitgedaan en op haar schoot neergelegd. Nog steeds deed de geur van de patat haar buik rammelen maar dat werd weer ruw onderbroken door het kippenvelletje op de tafel.
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 28, 2012 9:53:02 GMT -5
''Eigenlijk niet. Maar ik hou me groot voor jou.'' Niall grijnsde en woelde even ruw door Lenore's haar. Hij besloot dat het toch wel verstandig was om het ding even op te ruimen. Dus stond hij op, greep hij met een servetje het velletje wat er een paar minuten geleden nog bijna voor had gezorgd dat hij stikte en gooide het propje in de openstaande prullenbak even verderop. Het was puur geluk dat hij goed mikte.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Feb 28, 2012 10:00:08 GMT -5
Zayn's aandacht voor Lenore werd ruw verstoord door Niall die het propje in de prullenbak gooide en nog goed mikte ook. ''Zo, heb je geoefend?'' Vroeg hij lachend. ''Ooooobeeeeeeer!'' Riep hij naar één van de mensen die hier met dienbladen liepen met zo'n raar schort voor, ze moesten nog steeds afrekenen en misschien dat Lenore ook nog wel iets te eten wilde. ''Wil jij ook nog iets?'' Vroeg hij uiteindelijk aan het meisje naast hem.
~
Lou, voel je vrij om met je nando gastje als obertje erbij te komen XD
|
|
|
Post by lenore Horan on Feb 28, 2012 10:19:41 GMT -5
"Awwww, ik hoop dat je je beter voelt nu op dit moment" zei Lenore met medeleven. Maar dat werd gestord door haar broer die haar haar door elkaar woelde. Der haar hing droog voor haar gezicht en ze blies een beetje leip voor zichuit. Zayns opmerking deed Lenore een beetje grinniken en ik keek hem lief aan. Hij had lieve twinkeltjes in zijn chocolade bruine ogen. Een klein glimlachje verscheen op der gezicht. Plotseling schrok ze op door Nialls luide geluid. Ze draaide haar hoofd om en keek naar de ober die geschrokken naar ons keek. Ik hoorde Zayn iets vragen en draaide weer mijn hoofd om. "Nee dank je hoor" zei ze terwijl ze der hand door haar haar haalde.
---
OMG ik heb het duizend keer opnieuw moeten doen omdat het telkens in IK-vorm was z3
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 28, 2012 10:33:55 GMT -5
Toen Zayn tegen hem praatte had hij even achterom gekeken en zichzelf zo breed en groot mogelijk gemaakt. ''Nope, ik ben gewoon een pro.'' Met een opgeheven hoofd was hij toen weer gaan zitten, even helemaal stoer. Lichtjes onderuit gezakt luisterde hij naar het gesprek tussen Zayn en Lenore terwijl ze op de ober wachtte
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Feb 28, 2012 10:39:16 GMT -5
''Ooooobeeeeeeer!'' O mijn god, wat was er dit keer aan de hand!? Ik keek geschrokken om en zocht naar de schreeuw. Een blonde jongen die hier vaker kwam zwaaide naar me en wenkte. Geïrriteerd liep ik erheen. "Ja, wat kan ik voor u doen?" O man dat klonk lulliger dan bedoelt was. Shit zou ik hiermee problemen krijgen met zijn baas? Snel een beetje uitsloven! Ik nam alle borden en spullen in de hand tot mijn oog werd getrokken door een wat er uit zag als een dood uitgekotst stukje kip dat op tafel lag. Ik voelde een koude rilling over mijn rug trekken. Moet ik dat nou echt opruimen? A man! snel pakte ik het velletje op tussen 2 vingers en legde het op het bord. Een buitenlandse jongen keek me aan en glimlachte. Hey die ken ik volgens mij is dat niet....? Nee Zayn vieze verrader Zayn? Die pest buitenlander? O als ik dat eens aan Maron en Egon vertel is die gozer ZUUR. Ik gaf hem een vuile blik en keek het blondje weer aan. "U wilde nog iets erbij bestellen?"
(dat doe ik zeker Zyan)
|
|
|
Post by Zayn Malik on Feb 28, 2012 11:13:59 GMT -5
''Een pro?'' Zayn lachte even, die ober was ook eindelijk even aan komen waggelen. ''Volgens mij wilde niemand nog iets.'' Zayn keek even naar Niall en Lenore alsof hij wachtte op hun antwoord. ''dus kunnen we afrekenen?'' Vragend keek hij de jongen aan die hem eigenlijk wel heel bekend voor kwam, een koude rilling liep over zijn rug en een angstig gevoel kropte zich op in zijn maag, toen de jongen hem ook nog een zo raar aankeek wist hij het zeker, hij slikte even en het voelde alsof er een baksteen door zijn keel gleed. Gelukkig dat hij redelijk mysterieus was en dingen goed verborgen kon houden anders was hij er keihard vandoor gegaan, alsof er niets aan de hand was keek Zayn de jongen zo normaal mogelijk aan, straks dachten Niall en zijn zusje dat er ook nog iets was.
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 28, 2012 11:19:54 GMT -5
Niall merkte niet veel van de plots veranderende houding van Zayn. Er veranderde immers niet veel aan. Hij had hem wel zien slikken, maar daar zocht hij verder niets achter. ''Ja dat kan.'' hij knikte. Eigenlijk had hij nog steeds een beetje honger maar na het hele stik-scenario was hij zich een beetje gaan schamen voor zijn eetgedrag. En terecht. Hij zou thuis wel de koelkast plunderen.
|
|
|
Post by lenore Horan on Feb 28, 2012 12:32:20 GMT -5
Ondertussen was er een jongen bij komen staan. Lenore draaide der hoofd nieuwsgierig in de richting van de jongensstem. "Hallo" zei ze blij en keek de jongen blij aan. Hij had een dienblad vast en zo'n grappig Nando's schort om. Snel draaide ze weer om naar Zayn. "Wat is er?" vroeg ze stil. Zayn zag er anders uit dan voordat die jongen er was. Zou er iets aan de hand ofzo? Lenore draaide zichzelf weer vragend om naar de jongen die er nog steeds stond. Ze bleek aan te voelen dat de spanning tussen de jongen en Zayn een beetje gespannen was. Snel verbrak ze die spanning. "Zullen we gaan? Ik heb even frisse lucht nodig" zei Lenore een beetje droog. Ze stond op en duwde de jongen zachtjes aan de kant. Trok der jas aan en ging naast der grote broer staan.
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 28, 2012 12:42:14 GMT -5
Niall was een beetje verbaasd op gaan staan toen zijn zusje dat ook deed. Hij had eerst nog niet door hoe gespannen de sfeer eigenlijk was, maar toen hij de blik van de ober zag liep er een rilling over zijn rug. Waarom keek die jongen zo raar naar Zayn? Hij besloot snel te betalen zodat ze naar buiten konden. Uit zijn kontzak hield hij een paar briefjes en hij duwde ze in de ober's hand. ''Hou de rest maar.'' zei hij er bij terwijl hij afwachtend naar Zayn keek. ''Ja.. zullen we maar gaan Zayn?'' Hij had zo het gevoel dat er iets helemaal niets klopte en dat had Lenore duidelijk ook
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Feb 28, 2012 12:53:05 GMT -5
Ik stond nog steeds bij het tafeltje van 3. Een leuk grietje keek me aan en zei hallo. "Hi." zei ik voor de verandering maar terug. Het blondje duwde een paar briefjes in mijn handen. "Hier hou de rest maar." Zei hij snel. Hij en de andere 2 liepen snel weg. Ik keek ze na. Ja loop maar snel weg Malik, maar denk maar niet dat je van me af bent! Ik moet Maron maar eens een belletje geven. De bende moet binnenkort maar weer eens een vergadering houden......
|
|
|
Post by lenore Horan on Feb 28, 2012 13:03:29 GMT -5
Snel ritste Lenore der fietssleutels uit haar jaszak en duwde de grote deur open. Ze liep snel naar der rode fiets in het fietsenrek voor het glazenraam. Met haar blauwe ogen keek Lenore nog snel even naar de jongen binnen die daar stond met een paar briefjes in zijn hand. Snel keek ze weer naar der fiets en haalde de standaard omhoog. Nam de fiets mee naar de jongens die ze kende als Niall en Zayn en liep tussen ze in. "Wie was dat?" vroeg Lenore nieuwsgierig maar wist dat ze beter haar mond dicht kon houden.
-- sorry als ik de mensen naar buiten stuur :c als dat erg is...
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Feb 28, 2012 14:47:43 GMT -5
Dat ene meisje hè? Ze kijkt wel heel veel naar me.... En ook veel achterom.... Zou Zayn haar hebben verteld wie ik was.... Nee vast niet dan moet hij ook zijn verleden naar boven hebben gehaald.... Vuile verrader! Door hem is de bende uiteen gevallen! Het ging zo goed! Verdomme door één stomme buitenlander is alles verpest! Voor mij! Voor Egon! Egon? Oja die moet ik straks trouwens ophalen.... Of zou hij mij komen halen? Nee hij kwam mij halen...... Ik zou een oogje in het zeel moeten houden. Nu Malik zijn lelijke rotkop heeft laten zien is het perfecte moment aangebroken, het moment waar ik altijd al op heb zitten wachten.
Het moment van Wraak!
|
|
|
Post by Zayn Malik on Feb 28, 2012 15:17:01 GMT -5
Zayn had de hele tijd niets gezegd, de hele tijd zich geconcentreerd op zijn hart dat extreem bonkte, alsof het zou helpen om het op die manier wat minder te laten worden. Shit!, dat was het eerste wat hij dacht toen Lenore en naar vroeg, had hij het dan toch te erg laten merken? Alles kwam weer terug, die stomme rotbende, ze hadden hem kunnen steunen toen hij naar de X factor ging, hij had zo vaak complimentjes gehad van Sagé die net als hij van muziek hield, zo vaak hadden Jake en Egon hem uitgelegd dat hij gewoon mee moest doen, en net op het punt dat hij mee ging doen liet iedereen hem stikken. Maar aan de andere kant wist Zayn ook waar Dough, dat was de jongen die hij net zag, zijn twee neven, Jake, Sagé en Egon toe in staat waren, hij was zelf altijd één van hun geweest, had je ruzie met ze, dan was er een grote kans dat je of in he ziekenhuis belande of het helemaal niet overleefde. Maar Liam, Niall, Harry en Louis mochten hier niets van weten, hun zusjes trouwens ook niet. Net op het moment dat alles goed leek te gaan kwam het allemaal weer naar boven, hij stond bij de fans bekend als de badboy, ze wisten duidelijk niet wat een echte badboy was want vergeleken met Dough was hij een softie. De Pakistaanse jongen schrok op toen Lenore wat aan me vroeg, ''Wie was wie?'' Vroeg hij zo normaal mogelijk, hij keek van Niall naar Lenore en weer terug, alsof hij geen idee had waar ze het over hadden.
|
|