|
Post by Zayn Malik on Feb 27, 2012 13:44:44 GMT -5
Gewoon ff zo'n voorbeeld dingetje, dit heeft verder niet iets te maken met het verhaallijn van deze RP. Onthoud wel ff dat we nog nooit bij nandos zijn geweest behalve Hazza dus dat de bescrhijving totaal fout kan zijn XD Dit is nog ff alleen voor N&Z als je het begrijpt mag je wat mij betreft er bij komen. ~
Zayn's chocolade bruine ogen gleden over de menu kaart terwijl zijn handen de mega grote burger stevig vasthield, toch nog een beetje een geluk dat hij grote handen had, het was hier kort gezegt gewoon duur, en met duur, bedoelde hij dan ook erg duur. Het is dat Niall er op stond om hier heen te gaan anders was hij lekker op de bank blijven hangen en had hij wel wat uit de koelkast gejat. Bijna verslikte de half Pakistaanse jongen zich in zijn cola toen hij de prijs zag van zijn burger, misschien had hij daar toch wat eerder naar moeten kijken voordat hij gewoon maar wat had besteld. Een frietje verdween in zijn mond terwijl hij steeds verder op die kaart keek, misschien was het wat handiger geweest als Niall gewoon zelf een restaurant was begonnen, dan had hij nu misschien korting gekregen.
(i know slecht maar ik wist niets beters XD)
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 27, 2012 14:06:54 GMT -5
Niall was ondertussen als een gek al het eten op zijn bord naar binnen aan het schrokken. Hij keek steeds beschaamt naar Zayn, die tegenover hem zat. Soms voelde hij zich zo'n vreetzak, maar hij hield gewoon van eten, dat was een feit. Toen hij aan zijn laatste stukje begon ging het natuurlijk mis. Het idiote ding bleef achterin zijn keel steken en de blonde Ier begon keihard te hoesten. Zijn rood werd vuurrood en hij gebaarde wilt naar Zayn dat die hem moest helpen.
--- Het wil niet echt lukken, sorry ):
|
|
|
Post by Zayn Malik on Feb 27, 2012 14:15:33 GMT -5
Zayn deed zijn best om niet de hele tijd naar Niall's vreemde eetkunsten te kijken, gelukkig was hij daar al eigenlijk best wel aan gewent, hij probeerde zich te richten op de mega hamburger voor zich die hij nog maar voor de helft op had toen Niall plotseling als een gek begon te hoesten. De zwartharige jongen draaide met zijn ogen terwijl hij naar zijn vriend toe liep om hem vervolgens op zijn rug te slaan in de hoop dat de Ierse jongen niet zou stikken maar uit zou kotsen wat er dan ook vast zat. Ondertussen hoopte hij dat niet iedereen in het restaurant hun aan het aanstaren was, nog nooit iemand gezien die bijna stikt in zijn eten?
~ Are you crazyy? O mijn jas dat was gewoon echt geniaal! XD
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 27, 2012 14:21:24 GMT -5
Niall was gaan staan en hing voorover gebogen over het tafeltje heen. Nog steeds luid hoestend. Tot zijn opluchting schoot Zayn hem te hulp. Na nog een paar kaar keihard gehoest te hebben vloog het velletje van de kip uit zijn keel op de tafel. Dat dat waarschijnlijk een heel smerig gezicht moest zijn geweest, daar dacht Niall even niet over na. Happend naar adem rechtte hij zijn rug en hij gaf Zayn een klap op zijn schouder. ''Bedankt maat.'' hijgde hij
|
|
|
Post by Zayn Malik on Feb 27, 2012 14:29:36 GMT -5
''No Problem.'' Antwoorde Zayn en haalde even zijn schouders op als het de normaalste zaak van de wereld was om in een restaurant iemand die stikte als een gek op zijn rug beginnen te slaan, hij durfde niet eens te kijken naar alle mensen die hun nu waarschijnlijk aanstaarde. Niall was hier waarschijnlijk wel een geliefde klant hier dus ze zouden hier niet zomaar weggestuurd worden, dan zou het morgen in alle roddelbladen staan, Niall Horan en Zayn Malik worden weggestuurd uit restaurant wegens overlast, een koude rilling kroop over zijn rug, het was nog steeds best wel een angst om gezien te worden als een slecht persoon, de pers was één van de weinige dingen die hem echt bang maakte. Alsof er niets was gebeurt plofte hij weer neer op zijn stoel, ''Weet je, dat geschrok zou je eigenlijk een keer moeten afleren, anders blijf je maar stikken.''
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 27, 2012 14:35:20 GMT -5
Niall kniktte nog even dankbaar naar zijn Pakistaanse maatje en werd zich toen vaag bewust van de ogen die hen aanstaarde. Een goede reden om maar even te gaan zitten. Dus nam hij weer tegenover Zayn plaats die tegen hem begon te praten. Zijn wangen, die net weer enigzins hun normale kleur hadden aangenomen werden nu weer schaamrood bij het horen van Zayn's woorden. Hij lachtte een beetje. ''Ja, ik weet het, sorry. Maar ik kon ook niet weten dat ze hier levensgevaarlijke kip serveerde.''
---- Ik wist niets om te zeggen x3
|
|
|
Post by Zayn Malik on Feb 27, 2012 14:41:37 GMT -5
''Misschien leefde hij nog.'' Grapte Zayn terwijl hij zelf ook wel wist dat er helemaal niets grappigs aan was. ''Maar gelukkig ben je hier een waarschijnlijk een gewaardeerde klant, je komt hier zo vaak.'' Zijn vingers speelde zonder dat hij het door had een beetje met het zwart witte servetje, het ging die mensen hier waarschijnlijk toch alleen maar om het geld dat ze verdienden, tja, als je in One Direction zat had je genoeg van die glimmende muntjes waar iedereen gek op was. ''Hoe is het eigenlijk met dat zusje van jou?'' Het was een totaal ander onderwerp maar Zayn wist anders ook niet wat hij moest zeggen, hij deed zijn best om niet al te nieuwschierig te klinken maar helaas was hij de laatste tijd zo'n beetje geintereseerd in elk meisje dat voorbij liep.
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 27, 2012 14:46:55 GMT -5
Niall moest lachen om Zayn's opmerking. En het duurde even voor hij weer serieus kon kijken. ''Ik maak hier zoveel vrienden.'' Onwillekeurig gleed zijn blik door de ruimte. De meeste mensen waren gelukkig al weer rustig aan het eten en lette niet meer op de twee toch wel een beetje gestoorde jongens die achterin aan een tafeltje zaten. Nog voor hij antwoord kon geven op Zayn's vraag voelde hij hoe twee armen om zich heen geslagen werden. ''Lenore!'' een enthousiaste glimlach gleed over zijn lippen en hij knuffelde haar gewillig terug. Hij was altijd al dol op zijn kleine zusje. ''Zayn vroeg net naar je.'' Zijn ogen gleden even naar de jongen tegenover hem en ze fonkelde ondeugend
|
|
|
Post by lenore Horan on Feb 27, 2012 14:49:53 GMT -5
Ik stapte van mijn rode fiets af en parkeerde hem in het fietsenrek voor Nando's. De geur van kip en patat deed mijn maag rommelen waardoor ik nog liever binnen wou zijn. Ik keek op en zag mijn broer zitten tegenover een goede vriend van hem. "NIALER" zei ik luid. Snel liep ik naar de grote klapdeuren en duwde ze open. De geur van patat overdonderde me. Ik keek naar de jongen die mijn broer was en liep snel naar hem toe. "Heeeey" zei ik blij. Ik gaf mijn broer snel een knuffel en duwde hem aan de kant als gebaar dat ik ook wou zitten. "Hoeist leventje?" vroeg ik enthausiast?
~~
is dit een beetje goed? kzag dat ik een bercithje te vroeg was dus hier is ie opnieuw :3
|
|
|
Post by Zayn Malik on Feb 27, 2012 14:50:30 GMT -5
''Gewoon.'' Antwoorde Zayn zo normaal mogelijk, hij wou er nog iets bij zeggen maar net op dat moment liep er een meisje binnen, een meisje dat hij kende als Niall's zusje. Ik glimlachte even zo lief mogelijk en keek daarna weer terug naar Niall. Een kleine grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij van Niall naar het meisje keek en van het meisje weer terug naar Niall. Allebei hetzelfde grappige accent en dezelfde blauwe ogen. ''Hey.'' Zei hij terwijl hij even zijn hand uitstak en afwachtte of ze die zou schudden.
~ Ik ga ff douchen enzo, doeg!
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 27, 2012 14:50:41 GMT -5
Curry dat bericht van mij moet na dat bericht van Lenore, hij stond er net nog onder ;|
|
|
|
Post by lenore Horan on Feb 27, 2012 14:51:57 GMT -5
(((( OMG IK BEN KNULLIG BEZIG... VERGEEF ME -slaat zichzelf met Sam-))))))
|
|
|
Post by Niall Horan on Feb 27, 2012 14:54:04 GMT -5
Nee, ik weet niet hoe dat komt, maar dat is niet jou schuld ;p Vergeet de helft van mij maar even ----
Niall lachtte. ''Lenore, dit is Zayn Malik. Zayn, dit is dus mijn zusje, Lenore.'' somde hij op terwijl zijn ogen ondeugend fonkelde. Al baarde het hem wel een beetje zorgen dat Zayn zo deed. Hij was dan wel een goede vriend, maar als hij Lenore ooit iets aan zou doen zal Niall hem moeten neerslaan met een kip. Hij grinnikte even om zijn eigen gedachten en keek van Zayn naar Lenore en weer terug
|
|
|
Post by lenore Horan on Feb 27, 2012 14:59:41 GMT -5
"nou, nice to meet you, Zayn Malik" grinnikte ik zachtjes terwijl ik Zayn's hand schudde. Zijn donker bruine ogen keken me raar aan waardoor ik begon te blozen. Snel ging ik zitten naast Zayn en pakte een frietje van Nialls bord. "ohh, dit is zoo veel beter dan een broodje met kaas" zei ik overdreven en at het frietje op. Mijn blik dwaalde af naar het kippen velletje in het midden van de tafel. Ik keek Zayn en Niall vragend aan. "Wat is dat? waarom ligt dat daar?"
~~ kvergeef het je :3 maar het wad toch echt mijn schuld
|
|
|
Post by Zayn Malik on Feb 28, 2012 1:22:41 GMT -5
''Nice to meet you too.'' Antwoorde Zayn, hij zette een scheef glimlachje op terwijl Lenore naast hem ging zitten. Die eetlust had het meisje duidelijk ook van Niall, wisten die twee zeker dat ze geen tweeling waren? Hij schudde de gedachten van zich af en grinnikte een beetje om Lenore's vraag. ''Ik denk dat je dat beter aan je broer kan vragen.''
-- Ik begon net perongeluk in ik-vorm te typen *slaat zichzelf ook met Sam* maar het is verandert ^^
|
|