|
Post by Sekar Malik on Feb 29, 2012 14:12:50 GMT -5
Dus mensjes, de tijd is iets doorgespoeld en de badboy gastjes weten nu van Zayn en zo XD Nu alleen nog wachten op het plannetje en zo van Dough, begrijpen jullie? ~
Een verveelde zucht ontsnapte aan Sekars lippen, hij stond nu al een tijdje met de rest van de jongens bij de oude garage waar ze vroeger altijd hun buit neerlegde en wat eigenlijk hun soort huisje was, gelukkig kwam hier nooit iemand en daarom was het ook altijd zo ideaal als hun huisje, zij hoefde ook door niemand gevonden te worden, jammer dat knap neefjelief alles moest gaan verpesten. De donkere ogen van de Pakistaanse jongen staarde naar het dure horloge dat ik vorige week bij een juwelier had gejat, bijna acht uur, dan zou Dough zo wel komen.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Feb 29, 2012 14:19:34 GMT -5
Ratan hing tegen de muur aan en keek naar zijn broer. ''Is het al tijd? Het duurt focking lang.'' Geïrriteerd gaf hij een schop naar achteren waardoor zijn schoen met een klap de muur raakte. Hij had een gruwelijke hekel aan wachten. Zijn armen had hij over elkaar heen geslagen en vanonder zijn donkere wenkbrauwen schitterde twee donkere, kwade ogen
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Feb 29, 2012 14:23:19 GMT -5
Dough kwam de garage binnen en zag Raten in de lucht schoppen. "Yo rustig Razza, The D is in the house. laconiek liep ik langs de twee broertjes en plofte in een met stof bedekte stoel. "Zo is het niet heerlijk om weer eens bij elkaar te zijn?"
|
|
Billy
Junior Member
|
Post by Billy on Feb 29, 2012 14:25:00 GMT -5
Billy keek Dough raar aan toen nadat hij dat had gezegt. Hij rolde met zijn ogen. " Hoe weten we waar die gast is?" vroeg hij en lachte om zijn eigen gedachtes, als hij met buitelander zou schelden zou hij zichzelf uit kunnen schelden.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Feb 29, 2012 14:26:19 GMT -5
Net op het moment dat Sekar wat wilde zeggen kwam Dough er al aan gelopen ''Inderdaad.'' Zei hij terwijl een grijns zich op zijn gezicht vormde, de reden die hij nog het leukst vond was dat hij het recht had om zijn neef pijn te doen. ''Dit keer kunnen we beter bij elkaar blijven dan dat we deze hele groep weer uit elkaar laten halen door ons neefjelief.'' Vond hij.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Feb 29, 2012 14:30:55 GMT -5
"Zekers, zekers." Suste Dough. "Geen zorgen Sekar jij mag slaan maar eerst ben ik." Dough liet het krakende geluid van zijn vingers door de ruimte klinken. "En hoe we Malik vinden is geen probleem." "Hij is met één of ander grietje en een idioot uitziend blond knulletje ken niet missen." "Plus die chick heeft een fiets bij zich dus beter schakelen we dat eerst uit voor ze het leuke idee krijgt om er vandoor te gaan.......
|
|
|
Post by Ratan Malik on Feb 29, 2012 14:36:49 GMT -5
Ratan's gezicht klaarde helemaal op bij het horen van zijn broers en Dough's woorden. Eindelijk konden ze Zayn terug pakken voor wat hij had gedaan. Ratan keek er naar uit om hem eens flink te laten voelen hoeveel hij hem haatte. Hij voelde zijn gebalde vuisten al jeuken. Oh wat had hij een zin om die knappe kop van dat joch te verbouwen. ''Ik kan niet wachten.'' deelde hij met een brede grijns mee
|
|
Billy
Junior Member
|
Post by Billy on Feb 29, 2012 14:38:33 GMT -5
Billy begon te lachen toen Ratan uit gesproken was gewoon geniaal. Het was leuk om mensjes te slaan maar al helamaal als het iemand gehate amilie lid is.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Feb 29, 2012 14:39:41 GMT -5
Sekar gromde binnensmonds toen Dough zijn vervelende bijnaam weer gebruikte, en slaan zou hij zeker wel, niets liever dan Zayn laten zien hoe het is om pijn te voelen. ''Hoe heet die band ook al weer?'' Vroeg hij zich hardop af terwijl hij zijn ogen verkleinde alsof het hielp met nadenken.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Feb 29, 2012 14:47:42 GMT -5
"One Direction, en de band bestaat uit 5 leden, Louis, Harry, Niall, Liam en Zayn." En ging een vieze rilling over Dough rug bij het uitspreken van die naam. O de haat die hij voelde, het was als een brandende vuurbal diep in zijn ziel. Verschroeit en vernietigend als ware haat. Nadat Zayn weg was gegaan was alles kapot gegaan. Het ging zo goed, iedereen had een leven en nu!? Wat Egon is overkomen is zijn schuld, wat mij is overkomen is zijn schuld, alles wat ons was overkomen was ZIJN SCHULD! "Ik weet dat jullie allemaal te trappelen staan om ons lieve vriendje te grazen te nemen maar......... Als één van jullie hem aanraakt, al is het maar één haar op zijn rotkop.... Dan maak ik die persoon, eigenhandig KAPOT!" "En nu allemaal hier komen, ik ga jullie mijn plan uitleggen en ik wil dat iedereen doet wat hij moet doen ook jij Egon..... Dough keek op naar Egon die ergens achterin was gaan zitten. Dough keek hem doordringend aan maar draaide uiteindelijk met zijn ogen en richtte zich weer op belangrijkere zaken, Zayn bijvoorbeeld.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Feb 29, 2012 14:50:29 GMT -5
Sekar moest toegeven dat Dough hem nu officieel nieuwschierig had gemaakt, ''Wat is je plan dan?'' Vroeg hij nieuwschierig, de grijns op zijn gezicht groeide steeds groter, Dough had het duidelijk al helemaal bedacht en de pakistaan kon niet wachten om het te horen.
|
|
|
Post by Jake Parker on Feb 29, 2012 14:50:59 GMT -5
Jake schrok van alle nare reactie die over Zayn en zijn vrienden werden gezegt. Jake schrok zelfs zo erg van Dough dat hij een meter achteruit deinsde, meteen waren alle ogen op hem gericht.
--------
dit is echt heel moeilijk en zwaar vervelend. En ik kan niet verder omdat je niks voor andere mensen mag zeggen ofzo iets wat ik ook weer niet begrijp
|
|
|
Post by Ratan Malik on Feb 29, 2012 14:52:51 GMT -5
Gretig wachtte Ratan af terwijl hij even naar Billy grijnsde die was gaan lachen. Toen hij Jake achteruit zag deinzen trok hij even zijn wenkbrauw op. Softie dat het was. Maar hij besloot geen aandacht meer aan hem te schenken en richtte zich weer op de leider.Het liefst wou hij er meteen al op af rennen en Zayn met zijn blote handen te lijf gaan, maar hij wist dat het niet verstandig was om tegen Dough in te gaan. Ze hadden allemaal maar al te vaak gemerkt hoe hij kon zijn als hij boos op een van hun was. Dus staarde hij nu afwachtend naar hun leider. Hij probeerde rustig stil te blijven staan maar kon het niet laten om van het ene been op het andere te gaan leunen. Dat deed hij wel vaker als hij ongeduldig was
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Feb 29, 2012 14:56:35 GMT -5
Egon probeerde tevergeefs achter Sagè te gaan zitten maar zijn broer had hem al opgemerkt. Die blik in zijn broers ogen beviel hem niet. Ook zag Egon angst is Jake's ogen. Ik wist wel dat Jake dit niet aankon. Jake is veels te goedhartig om bij dit soort tuig rond te hangen. Egon liet zijn hoofd hangen. Jake was zelfs tegoed voor hem. Omdat hij wist dat hij Zayn niet zou kunnen behoeden voor wat er vanavond ging gebeuren. Het blondje en die meid..... Die MEID!? Ik sprong op en liep op Dough af. "We gaan geen meiden Slaan! Als je dat maar in je oren knoopt, gasten timmer ik met liefde voor je in elkaar maar ik weiger om ook maar één vinger op dat meisje te leggen heb je dat begrepen!?" Gelijk had ik spijt dat ik dat zei. Langzaam liep in achteruit tot ik tegen jake aanstond die zo te voelen net zo hard trilde op zijn benen als ik.
----------
geen zorgen Jake ook ik vind dit über moeilijk
|
|
|
Post by Sekar Malik on Feb 29, 2012 15:00:34 GMT -5
Sekar staarde even raar naar Jake, mietje... dacht hij. ''Egon, meiden sla je ook niet in elkaar, daar doe je hele andere dingen mee.'' Zei hij lachend terwijl hij zijn hoofd schudde, in zijn ogen was Egon gewoon net als Jake een mietje. ''Maar wat is je idee nou?'' Vroeg hij aan Dough, nog ongeduldiger dan eerst.
|
|