|
Post by Dough Mc Bright on Mar 1, 2012 12:50:24 GMT -5
Ik keek alles nog effe na. Iedereen aan het werk mooi zo. Dough liep naar buiten en ging het oude kantoorgebouw in. Waar zijn broer op hem zat te wachten met binnenkomst vloog Egon hem gelijk aan. "Luister alles goed en wel ik verwacht geen problemen vanavond maar ik vind het niet kunnen dat je Jake zo afbekt. Hij is mijn vriend en Sagè ook. Je kunt hem niet blijven behandelen als een stuk vuil en ik zal er voor zorgen dat zowel de andere als jij met je tengels van hem afblijft ja. Mijn VRIEND, MIJN!!!!" "Ik ga kijken hoe het met de deuren van de hangar staat en ja ik neem Jake met me mee!" Ik was niet eens van plan om het daarover te hebben. Langzaam werd Dough rood. Rood van woede. Hij haalde uit naar het eerste beste stuk muur wat hij zag en sloeg een flinke deuk in het beton waarnaar zijn knokkels begonnen te bloeden. Damn! Beter sla ik malik niet met deze vuist en wat is er met Egon aan de hand man!? Dough liet zich op een paar kratjes vallen. Begreep hij dan niet dat ik dit voor ons dee? Malik heeft Egons leven verpest en het mijne ook. Ik kon hem daar niet makkelijk mee weg laten komen toch? Dit zou iedere oudere broer doe toch? Het kon hem ook niet meer schelen. Het enige waar Dough zich nu mee bezig moest houden is Zayn en hoe hij zijn plan verder zou uitwerken want alleen hetgeene doen wat ze vanavond van plan waren? Nee, dat was veel te mild. Hij moest nog erger nog..... Een vuile brede grijns kwam op Dough's gezicht. Ja ik weet al hoe ik dit ga aan pakken en het is nog veel erger dan wat hem vanavond zal overkomen!
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 1, 2012 13:06:49 GMT -5
Jake hoorde geschreeuw vanuit het kantoor en hoopte dat het goed zou gaan. Maar aan de geluiden te horen was het juist het tegenover gestelde van wat Jake dacht. Plotseling hoorde hij een harde knal en schrok zich kapot! Zijn hoop verging als sneeuw voor de zon en dacht dat Egon terug zou komen met een blauw oog en een bloed neus.
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 1, 2012 13:14:53 GMT -5
Wat Sagé allemaal hoorde baarde hem hele erge zorgen. Samen met hem en een paar anderen hadden ze Zayn juist overgehaald om te gaan voor zijn droom. Hij schoof zijn muts wat verder naar beneden over zijn hoofd. Plotseling dacht hij weer aan vroeger. Hoe zijn vader hem sloeg. Hij wilde niet weten hoe het was voor Zayn, maar om in elkaar te worden slaan door Dough leek ook geen pretje. Na het horen van het plan stond Sagé op en deed weer zijn gitaar op zijn rug. Geen enkel moment liet hij zijn muziekstuk alleen. Hij sprong behendig van de hoge pellets en liep naar alle openingen. Het was aardig groot dus hij had een hoop te doen. Plotseling kwam hij Jake tegen. "Heey Jake" zei Sagé stilletjes. Hij keek door zijn haar naar de jongen die bang vooruit staarde.
- sorry voor het weinig posten mocht er niet 88ter
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 1, 2012 14:58:11 GMT -5
Gaat het wel goed met Egon? Dat was de vraag die telekens door Jake's hoofd spookte. Opeens stond Sagé recht voor zijn neus en schrok zich een ongeluk. ''Jeetje Sagé kon je niet even waarschuwen?'' Jake begon weer na te denken. Waarom wilde ze Zayn's zusje om die groep uit elkaar te halen? Ik moest en zou op één of andere manier hulp zien te halen.
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Mar 1, 2012 15:04:50 GMT -5
Jake zei iets tegen Sagè . Ze liepen maar wat te klunzen ze moeten nu echt iets gaan doen. "Hey stelletje watjes ga eens iets doen straks kom Dough nog binnen en krijgen jullie de vollelaag! Ik wilde niet dreigen maar wat moest ik anders ik had die twee graag en ik wilde ze nog lang niet kwijt.
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 1, 2012 16:37:35 GMT -5
Snel luisterde Sagé naar Egon. Hij was wel aardig maar hij kon best boos worden. Vooral zijn broer. En echt weg kon hij niet. Dan zou hij Jake en Egon alleen moeten laten. Geen idee of die het ooit zouden overleven. Egon wel maar Jake, Sagé was daar wel zeker van. Hij zou best de eerste zijn die iets fouts doet in Doughs ogen. Een brok vormde in zijn keel en hij liep met zijn gitaar op zijn rug naar een deur. Eenmaal daar aangekomen te zijn wou hij de hendel overhalen om de deur dicht te doen. "Jake? Kom eens?" vroeg hij.
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 1, 2012 16:46:07 GMT -5
Sagé riep Jake en hij liep dus achter Sagé aan. Afwachtend keek hij naar Sagé maar het duurde niet lang tot Jake naar de grond keek, jeetje wat was die grond vies! Toen hij merkte dat Sagé wat wilde zeggen keek hij Sagé weer aan.
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 1, 2012 16:49:34 GMT -5
"Vind jij ook niet dat het plan achtelijk is? Ik bedoel, waarom moet dit gebeuren?" vragend keek Sagé Jake aan. Zijn bonkerblonde haar hing voor zijn ogen. "Ik ga er niet aan mee doen" zei hij vastbesloten. "Ik ga niet een vriend in elkaar slaan!" zei Sagé. Hij keek even naar de handvat van de deur die hij vast had en keek daarna weer naar Jake. "En jij?"
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 1, 2012 16:53:44 GMT -5
''Ik ook niet waarschijnlijk hebben Rat en Sekar het zusje van Zayn al te pakken. We moeten iets doen'' zei Jake hij wist dat als de andere er achter zouden komen dat hij dan niet meer zo vastberaden was. Maar er moest wat gaan gebeuren! Hij keek Sagé weer aan en hoopte dat hij een plan zou hebben.
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 2, 2012 2:49:04 GMT -5
"Je weet toch wel dat als dit mislukt dat we diep in de problemen zitten" zei Sagé en keek Jake aan. "Wat nou als we snel naar het park gaan. We kunnen de auto van Sekar en Rattan afpakken en wegwezen. Dan weten ze niet waar hun auto is en zitten ze met Dannah" ratelde hij snel op. "Dannah zal dan misschien hopelijk weten dat ze weg moet gaan." Sagé keek Jake vragend aan in de hoop of dit wel slim was. Ze konden grote problemen krijgen hiermee.
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 2, 2012 3:03:54 GMT -5
''Ja tuurlijk zitten we dan in de problemen maar jij wilt dit niet ik wil dit niet, met z'n tweëen moet het gewoon lukken'' zei hij snel. ''Maar stel dat ze Danah al hebben weggebracht wat moeten we dan doen?''
|
|
Billy
Junior Member
|
Post by Billy on Mar 2, 2012 8:00:07 GMT -5
Billy verveelde zich heel erg en ging dus de rest irriteren. Met een grijns van oor tot oor ging hij naar Jake zwaaien, in de hoop hij geirriteerd werd.
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 2, 2012 10:08:01 GMT -5
"Wat moet Billy van ons?" vragend keek Sagé Jake aan. Toch voelde hij zich niet helemaal prettig met het idee wat hij zonet bedacht. "Hey wat nou als Dough Zayn in elkaar wilt slaan tegenhouden?" mompelde hij stilletjes. In de hoop dat Billy het niet zou horen.
-- inspiratie loos :C
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Mar 2, 2012 10:08:20 GMT -5
Ik hoorde Jake's en Sagè gesprek. Ze waren toch niet echt van plan om tegen Dough's wil in te gaan?! Ik moest hier iets aan doen als zij verraad zouden plegen zou Dough........ Egon kwam geruisloos dichterbij en Dook vanachter de twee smoezende jongens op. Het vuur stond in zijn ogen. "Jullie waren dat toch niet echt van plan hè? Jullie weten toch wel dat als jullie het plan verstoren één of meerdere van ons moeten boeten!? Ik ken mijn broer lang genoeg. Hij kijkt al uit naar dit moment sinds we Zayn dwongen om mee te doen aan X-factor! Als één van jullie dit verpest!" Egon hield even stil. "Dan ben ik bang dat ik niks kan doen om Dough tegen te houden een kogel door jullie koppen te jagen! En ik wil jullie niet kwijt jongens! Jullie zijn het enige dat mij hier stand houd! Alsjeblieft denk er nog eens over na...." Ik pakte van hun beide een arm vast en kneep erin in de hoop dat mijn tranen het niet van me zouden winnen.
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 2, 2012 10:18:00 GMT -5
"Dude laat me los" zei Sagé licht geiritteerd. Maar Egon had wel gelijk, als ze dit zouden doen zou Dough ons vermoorden. "Maar hij is door ons weg gegaan" boos keek ik Egon aan. Even keek hij in Egons ogen en zag dat hij rode ogen kreeg. "Hey, ik mag jou ook heel erg maar huilen doen we later wel" fluisterde Sagé zachtjes in de hoop dat Billy hun niet zou horen. Opeens dacht hij weer aan Billy. Snel draaide hij zich om richting de zwarte persoon die eerst druk aan het zwaaien was. Even slikte hij van angst dat Billy hun had gehoord.
|
|