|
Post by Jake Parker on Feb 29, 2012 15:01:32 GMT -5
Jake schrok nog erger en werd nu eigenlijk heel bang. Waarom moest hem dit dan ook weer overkomen?! Één keer met de verkeerde mensen omgaan en je moet gelijk iedereen inelkaar meppen. Alsof hij zelf niet weet hoe dat voelt, Jake voelt zich nu al schuldig en wilt hier zo snel mogelijk weg maar dan kan hij beter eerst zijn begravenis in orde maken voordat hij hem peert. Als hij dat zou doen wist hij zeker dat er klappen kwamen die helemaal niet voor hem bedoelt zijn.
---------
Nog steeds erg lastig maar ik begrijp het nu in ieder geval
|
|
|
Post by Ratan Malik on Feb 29, 2012 15:03:44 GMT -5
Ratan lachte even smakelijk om wat zijn broer zei. Wat dat betreft dachten ze precies hetzelfde. Meisjes waren er alleen om gebruikt te worden, vond hij. Ze verdiende geen respect. Daarna keek ook hij weer naar Dough. Hij kon echt niet langer meer wachten
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Feb 29, 2012 15:06:50 GMT -5
Tot mijn genot zag ik dat Ratan zich van het ene been op het andere werkte, dat deed hij alleen als hij reuze gespannen was of heel erg ongeduldig maar aan zijn kop te zien was hij ongeduldig. Mijn aandacht werd getrokken door mijn broertje die naar me toe kwam. "We gaan geen meiden Slaan! Als je dat maar in je oren knoopt, gasten timmer ik met liefde voor je in elkaar maar ik weiger om ook maar één vinger op dat meisje te leggen heb je dat begrepen!?" Ik moest het even laten bezinken voor ik het wist waar deze idioot het over had. Vertelde hij mij nou net dat ik geen meid mocht slaan? Vertelde hij MIJ dat? Ik wierp hem mijn meest explosieve gezicht toe en zag dat ook hij net als Bang Kipje Jake achteruit deinsde. Lafaards dat waren het. Maar ik kon mijn broertje niet de bende uit trappen dat zou zelf een die hard als ik niet aankunnen. En wat die Jake betreft hem kun je denk ik wel voor wat vuile klusjes gebruiken als hij die niet verprutst. Ik zag hem meer als een soort pleister. Één keer gebruiken en je kon hem weggooien zo was Jake ook gebruik hem zolang hij nog iets kan betekenen zo niet zorg ik er gewoon voor dat ik hem voorgoed weggooi. Ik vouwde mijn handen voor mijn mond en liet mijn ellebogen op mijn knieën ruste okej gasten dit is mijn plan luister en luister goed. En zachtjes fluisterde ik hun mijn geniale plan in.
|
|
|
Post by Jake Parker on Feb 29, 2012 15:17:53 GMT -5
Jake luisterde naar het geniale plan en wist dat het gewoon vreet was, en waarvoor doet hij dit? Alleen omdat Zayn weg ging bij hun hij had betere vrienden volgens Dough, maar als Jake Zayn was had hij precies hetzelfde gedaan. Jake merkte dat Dough kwaad was, heel kwaad. Dough wist nu vast en zeker dat hij dit niet wou. Maar toch moet Jake doen wat er gezegt word, het moet gewoon. Hij moet zijn emoties en gevoelens uitschakelen alleen dan zou hij Dough tevreden krijgen. Alleen dan zou hij niet zelf bijna worden vermoord door de bende. Jake zag dat Egon net zo geschrokken was, nu wilde hij al helemaal weg.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Feb 29, 2012 15:20:41 GMT -5
''Loving it!'' Zei Sekar, een gemeen lachje ontsnapte uit zijn mond, hij kon niet wachten om het plan uit te voeren, vanuit zijn ooghoeken staarde hij naar Jake, iemand moest dat joch ooit eens leren hoe het er hier aan toe gaat want hij wist het duidelijk zelf niet. ''Wat vind jij er van Jakemans?'' Zei hij met zijn grappige accent terwijl hij Jake een misschien een iets net te harde klap op zijn rug gaf.
|
|
|
Post by Jake Parker on Feb 29, 2012 15:26:36 GMT -5
Plotseling werd Jake uit zijn trans gehaald door en harde klap op zijn rug 'Uh L-laten we dat plan maar gaan uitvoeren' probeerde hij zo zelfverzekerd mogelijk te zeggen. Maar Jake merkte dat Sekar hem vuil aankeek in de zin van 'Jij krijgt klappen jochie'. Hij dacht weer even terug aan thuis en voelde gelijk een steek door zijn maag. Hij zag zijn vader dreigend op hem afkomen, scheldend en rood van woedde. Hij zag weer voor zich hoe zijn broer grijnzend stond te kijken terwijl Jake werd geschopt en geslagen, nog wel door zijn bloedeigen vader. Jake besloot het maar weer te gaan vergeten en richtte zichzelf nu helemaal op het smerige plan dat Dough had bedacht.
------
Srry als er typfouten inzitten heb last van een typgebrek ;x
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 1, 2012 11:25:06 GMT -5
Dough keek Jake bedenkelijk aan. "Weet je het wel zaker jakie je ziet er niet zo best uit wil je niet liever naar huis?" "Okej stelletje idioten omdat ik weet dat sommige van jullie totaal geen hersenen hebben en andere het bij de eerste keer nooit door hebben leg ik het nog één keer uit."
1 "Sekar en Raran. Jullie bellen dat miezerige zusje van Zayn en..... Je verzint maar iets dat ze komt dan ontvoeren jullie haar en dumpen haar ergens aan de andere kant van Londen. Niet zo ver dat ze nooit meer thuis komt maar ook niet te dichtbij zodat ze hulp kan halen. En JONGENS vooral geen INTIEME MOMENTEN begrepen? Neem haar mobiel af als je haar heb gedumpt en kom vervolgens weer hier terug."
2 "Als de broertjes weer terug zijn belt Razza Zayn op en neem ik het vervolgens wel van hem over. En zorg ervoor dat ons vriendje hier heen komt vrijwillig of niet."
3 "Als Zayn hier is en hij treed de hangar naast de garage binnen. Sluiten Jake, Sagè en Egon alle deuren er mag geen enkele manier zijn waarop ons vieze buitenlandse vriendje kan ontsnappen. Ratan jij weet wat je te doen staat als die worm binnenkomt. Jij en Sekar mogen hem verwelkomen. Daarna neem ik het over."
4 "En nu komt het leukste gedeelte als ik mijn zegje heb gedaan zal ik de Start Punch geven en mag onze grote vriend B-boy en jullie je uitleven op hem.
5 "Als de lol ervan af is, en ik wil niet dat hij hier ter plekken sterft openen de jongens alle deuren weer en zullen Egon, Jake en Sagè, Zayn ergens in de buurt van hun verblijfplaats dumpen."
"Okej iedereen weet wat die moet doen aan de slag!" "En stel me niet teleur....."
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 1, 2012 12:02:18 GMT -5
Sekar knikte, ''Aww jammer.'' Zei hij zachtjes, dat intieme momenten niet mochten was dan wat minder, maar ja, het was toch zijn nichtje en op de één of andere manier was dat anders. Toch kon niet wachten om zijn vuisten de vrije loop te geven op die knappe kop van zijn neef. Toch wist hij ook wel dat Zayn zich niet zomaar over zich heen zou laten lopen, hij zou zeker terug slaan maar hij in zijn eentje tegen ons zevenen zou hem absoluut niet lukken, Jake en misschien ook Egon zouden dan wat minder doen maar hij zou die Jake wel even dwingen, waarschijnlijk zou Dough zijn broertje ook wel even vertellen hoe het hier gaat.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 1, 2012 12:10:17 GMT -5
"Wat awwww!? Denk maar niet dat je er zo makkelijk vanaf komt als ik merk dat je toch met je poten aan die griet hebt gezeten, dan ga je maar naar de hoeren maar als ik merk dat je aan je eigen familie zit zal ik je net zo behandelen als je neefje zo meteen! Je eigen familie walgelijk!" Dough draaide zich van Sekar af. Z'n eigen verdomde familie gadver..... Hij keek op naar Egon en jake. "Wat sta jij nou stom te staren ga naar de hangar en check de deuren alles moet vlekkenloos verlopen! En nu opgedonderd en laat ik er niet achter komen dat je er of vandoor gaat of hulp in roept." Brulde Dough tegen Jake. "En dan jij nog..." Zuchtte hij toen hij zich naar zijn jongere broertje keerde. "Achterin het oude kantoor, en schiet op ik ben zo bij je."
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 1, 2012 12:15:19 GMT -5
Ook Ratan had teleurgesteld gezucht toen Dough hem en zijn broer verbood om intiem met hun nichtje te worden. Het kon hem werkelijk niets schelen dat het familie was. Alle vrouwen waren immers hoeren. Hij liet zijn armen weer langs zijn lichaam zakken en tilde zijn kin een stukje op zodat hij Dough goed kon aankijken. Dat geschreeuw van hem liet hem koud. Zolang het niet tegen hem was tenminste. ''Mogen we gaan?''
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 1, 2012 12:19:00 GMT -5
''Ja we mogen gaan!'' Zei Sekar terwijl hij al weg liep, hij negeerde Doughs gezeur en draaide nog even om en keek naar zijn tweeling broertje, ''Kom je mee weerloze nichtjes ontvoeren?'' Vrieg hij met een grijns die bij elke seconde groter leek te worden.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 1, 2012 12:23:26 GMT -5
Ratan grijnsde breed en maakte ook aanstalte om weg te gaan. ''Ach dat arme meisje.'' zei hij, zogenaamd vol medelijden. Het klonk echter niet echt overtuigend aangezien hij er spottend bij moest lachen.
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 1, 2012 12:24:44 GMT -5
Wat een verschrikkelijk plan! Zoiets is echt te zielig als je via een ander degene die je nodig hebt te pakken te krijgen en dan nog wel Zayn's zusje! En hoe komen ze erbij dat alle vrouwen hoeren zijn alsof het een stuk speelgoed is, toen Dough begon te schreeuwen dat Jake het niet moest wagen om hulp te halen of te vluchten kwam weer het gevoel van angst bij hem naar boven. Maar dat negeerdehij voor één keer in zijn leven er moet een manier zijn om toch hulp te kunnen halen?! Egon moest dus naar het kantoor waarschijnlijk omdat hij dit ook niet wilde, maar ooit moet Jake toch een keer voor zichzelf op kunnen komen? Het moest hem gaan lukken en snel!
|
|
Billy
Junior Member
|
Post by Billy on Mar 1, 2012 12:37:10 GMT -5
Het ging allemaal een beetje te snel voor billy maar toen hijhoorde dat hij mocht slaan kwam er een grijns op zijn gezicht. Hij ging op een kastje zitten en wachtte tot zaynie waynie zou komen.
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Mar 1, 2012 12:41:40 GMT -5
Jake leek met de minuut banger te worden. Egon legde zijn hand op zijn schouder en probeerde te glimlachen. "Het komt wel goed, wacht maar af." Zijn stem klonk schriel en hees niet echt bemoedigend als je het mij vraagde. "Ga maar naar hiernaast en doe zoals mijn broer je hebt opgedragen okej, dan kom ik zo bij je, en echt geen zorgen ik zal wel een goed woordje voor je doen ik zit hier namelijk net zo diep in als jij......" Ik leit Jake's schouder los en liep naar buiten naar het oude kantoortje naast de garage waar vroeger de handelingen van de verhuur van de garage werd geregeld. Egon liep er naar binnen en liet zich op een paar kratten vallen. Dough kwam niet veel later binnen. Ik stond op en ging tegenover mijn broer staan. "Luister alles goed en wel ik verwacht geen problemen vanavond maar ik vind het niet kunnen dat je Jake zo afbekt. Hij is mijn vriend en Sagè ook. Je kunt hem niet blijven behandelen als een stuk vuil en ik zal er voor zorgen dat zowel de andere als jij met je tengels van hem afblijft ja. Mijn VRIEND, MIJN!!!!" Ik prikte in mijn borstkas om het nog duidelijker te maken en liep weer naar buiten zonder nog verder er op in te gaan. "Ik ga kijken hoe het met de deuren van de hangar staat en ja ik neem Jake met me mee!"
|
|