|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 12:21:46 GMT -5
''Hallo Mensen, kijk eens wat wij hebben.'' Met een grijns op zijn gezicht en een mobieltje in zijn handen liep Sekar de garage binnen. ''En dat zonder intieme momenten.'' Loog hij, Ratan had het dan wel weer bijna zo ver laten komen, maar hey, bijna is niet helemaal, bovendien zou het nog wel even duren voordat dat arme nichtje ooit thuis zou zijn, hun hele plan was geslaagd, nu alleen nog Zayn bellen.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 12:26:23 GMT -5
Dough kwam uit een schaduw in de hoek en bekeek de jongens om beurten. Aan de achterkant kon je een bobbel onder zijn shirt zien maar dat viel niet zo erg op. "En nog enige problemen? Geen ontrouw? Of gevechten?" Dough had een neutraal gezicht opstaan maar van binnen kookte hij.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 12:27:55 GMT -5
Ratan liep achter zijn broer aan naar binnen en glom ook al van trots. Tijdens de rit terug naar de garage had hij zich bedacht dat zijn broer gelijk had. Hij kon zat andere chickies nemen als hij dat wou, waarom zou hij zijn kostbare tijd verspillen aan zijn nicht terwijl ze nu verder konden met het geweldige plan. Hij grijnsde en kwam naast Sekar staan.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 12:28:25 GMT -5
''Nou, ze werkte voor geen meter mee maar dat zit volgens mij een beetje in de familie daar zo. Maar het is helemaal geregeld.'' Sekar was op dit moment best trots op zichzelf, nu maar hopen dat Dough dat ook was, want in zijn ogen was Dough altijd maar een persoon waar hij orders van moest uitvoeren en dat maakte hem misselijk. Hij gaf het mobieltje aan Dough.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 12:35:23 GMT -5
"Ah het mobieltje, je hebt hem bij je goed werk. Maar ik geloof dat ik jullie net iets vroeg? Zal ik het herhalen? Zijn jullie mij niet ontrouw geweest of liever gezegd Zijn Jullie Mij Trouw? Als in mijn trouwe onderdanen en misschien zelfs wel rechterhand?" Ik keek Sekar diep in zijn ogen. "Wees eerlijk en probeer niet te liegen want ik weet precies wanneer je dat doet!"
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 12:37:38 GMT -5
Ratan trok een beetje wit weg. Zijn grijns verdween van zijn gezicht en ook hij keek naar Sekar. Dough zou toch niet weten wat ze allemaal gedaan hadden? Dat kón hij niet weten.. toch? Zijn hart begon als een gek tekeer te gaan
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 12:39:28 GMT -5
Sekar rolde even met zijn ogen, onderdanen, hij was hier aan niemand gebonden. ''Nou, we hebben haar een beetje moeten overtuigen om met ons mee te gaan, maar wat denk je? We hebben haar echt niet verkacht.'' Zijn stem klonk bijna spottend. ''Hey, je hebt je mobieltje, dat wijf is niet gewond of iets dat daar ook maar op lijkt, bel haar broer gewoon op want ik heb zin om iets te meppen. Maar we zijn je niet ontrouw geweest.''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 12:44:14 GMT -5
"NIET!? Whahahahaha!" Dough greep naar zijn buik en bukte tewijl hij een spottende lacht liet horen. Hij kwam weer overeind en verving zijn lacht door een gesmoorde streep. "Trouw?" "Jullie weten nog niet eens wat trouw zijn is al zouden jullie het zien in een film!" Dough was gevuld met woede en haat. Hoe durften ze hem nog zo rustig onder ogen te komen en te zeggen dat ze me trouw zijn!? "Ratan ik weet wat voor een type je bent, je bent vuil en achterbaks een goede rechterhand maar tja hoe zal ik het zeggen niet echt loyaal vind je ook?" "En dan hebben we ook nog altijd je grote broer Sekar, ja Sekar van jou verwacht ik soms zelfs meer als van je broertje, maar dat jij tegen mijn regels in zou gaan had ook zelfs ik niet gedacht. HAHAHA je had me daar toch maar mooi eens tuk toen je dat mes tegen dat grietje der keel zetten je had haar kop eens moeten zien!" "En Ratan dan die dat kind in elkaar sloeg kostelijk whahahaha die zal dat niet snel vergeten!" Een vuile, hatelijke lach vulde de ruimte.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 12:47:04 GMT -5
Ratan's mond viel een stukje open van ongeloof en zijn ogen schoten naar Dough. ''What the.. hoe weet jij..'' Als hij dat alles echt serieus gezien had dan hingen ze.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 12:51:25 GMT -5
Sekar keek Dough vol ongeloof aan. ''Inderdaad, hoe weet je dat?'' Hij trok een wenkbrauw op en sloeg zijn armen over elkaar in afwachting van was hij van Dough te horen zou krijgen.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 12:52:30 GMT -5
"Wat is er Ratan? Je tong verloren?" Zei Dough spottend. "Je dacht toch niet echt hè dat ik niks van jullie ontrouw zou mee krijgen!? Stelletje VERRADERS!?" Dough greep naar de bobbel op zijn rug en trok een vuurwapen er onder vandaan, en richtte het op Ratan's voorhoofd. "Durf het nog eens te zeggen. BEN JE ME TROUW!?"
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 12:55:40 GMT -5
Ratan hapte geschrokken naar adem toen Dough het wapen op hem richtte en uit automatisme stak hij zijn handen een stukje omhoog. ''We konden niet anders Dough! Ze was nooit mee gegaan als we haar niet ruw hadden aan gepakt. Laat dat ding zakken.. alsjeblieft.'' Zijn stem klonk vreemd hoog en schor. Paniekerig schoot zijn blik steeds van het wapen naar Dough's gezicht en weer terug
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 12:57:33 GMT -5
''Hey, haal dat ding weg!'' Sekar keek Dough woedend aan, met hun leider was dan wel niet te spotten, maar sinds dat ongeluk met hun ouders wilde hij niet nog iets verliezen dat hem dierbaar was, het klonkt dan misschien wel raar uit de mond van een jogens zoals Sekar maar als het om zijn broertje ging was hij echt een softie.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 13:01:38 GMT -5
"Ja dat begrijp ik maar tja.... Je weet toch gewoon als geen ander dat hoe je het ook wilt brengen ik er gewoon niet tegen kan als mensen tegen mijn orders ingaan." Een krankzinnige lacht sierde op Dough's gezicht. Hij had zichzelf niet meer in de hand van woede. Met één handige draai, draaide het wapen in zijn hand en haalde Dough uit naar Ratan's gezicht en raakte. Toch Dough zijn hand weer in trok zaten zijn knokkels onder het bloed. Maar niet zijn bloed. Het interesseerde hem niet en vervolgens richtte hij het wapen op het voorhoofd van Sekar. "Nog iets te zeggen?"
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 13:06:22 GMT -5
Vloekend greep Ratan naar zijn hoofd. Dough had hem vollop in zijn gezicht geraakt met een misselijkmakende klap die hem even uit zijn evenwicht bracht. Het warme bloed sijpelde langs zijn huid.''Waag het niet die kogel af te vuren!'' schreeuwde hij kwaad toen die het ding dit keer op zijn broer richtte. ''Ik maak je af als je dat doet!'' Zijn hele lichaam trilde van woede, net als eerder die dag, maar nu vele malen erger. Hij wist niet of hij de situatie hiermee beter of slechter maakte maar hij had geen zin meer om bang in een hoekje te kruipen
|
|