|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 13:08:40 GMT -5
''Het kon niet anders want dat hoertje werkte niet mee!'' Sekar trok zijn lip iets op alsof hij net als een hond zijn tanden wou laten zijn, hij balde zijn handen tot vuisten en voelde zijn spieren tintellen alsof hij Dough elk moment een dreun kon verkopen. ''Het kon niet anders.'' Zei hij zo rustig mogelijk.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 13:11:15 GMT -5
"Denk jij vieze rat dat jij mij kan verslaan? Ik jaag binnen 1 seconde een kogel door je kop en dan volgt je broer wegens jou tegenstrijd!" "Spreek op Sekar kun jij mij nog laten afkoelen en mijn genadige kant vinden? Of eindigt het voor jou hier?"
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 13:24:16 GMT -5
Ratan hield abrupt zijn mond dicht en slikte. Allerlei emoties gleden over zijn gezicht: angst, woede.. Het was net alsof ze weer terug in het verleden waren. Alsof Dough hun vader was. Het enige verschil was nu dat Ratan wel degelijk kwaad was. Iets dat hij bij zijn vader, zijn grote voorbeeld, nooit was. Hij had beter gewoon zijn stomme kop kunnen houden. Hoopvol keek hij naar zijn tweelingbroer. Het laatste wat hij wilde was mede verantwoordelijk zijn voor waarschijnlijk de enige persoon in zijn leven waar hij echt wat om gaf.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 13:36:30 GMT -5
''Sorry.'' Dat was het enige wat Sekar nu uit kon brengen zonder dat hij iets zei dat Dough boos zou maken en er misschien wel voor zou zorgen dat hij alsnog zou schieten. Vanbinnen was hij woedend en schold hij Dough voor zo'n beetje alles uit maar langzaam werd hij toch wel wat kalmer, ondanks dat voelde hij alsnog zijn hart bonken in zijn keel, uit angs dat hij toch neergeschoten zou worden.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 14:36:48 GMT -5
"RAAAAAAAA!!" Dough gooide met een kreet van woede zijn hoofd in zijn nek en richtte het wapen op het plafon en schoot. Brokstukken kwamen naar beneden en het enige wat er van het plafon over bleef was één groot gat. "Vanaf nu gaat alles zoals ik het wil en niemand gaat nog tegen me in begrepen!? Ook jullie twee niet!" Dough wierp de telefoon richting Ratan. "Bel die lul en speel zoals het moet!" Dough stak het wapen weer terug in zijn zak. Het was volgeladen dus nog één geintje en het was Bye Bye!
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 2, 2012 14:39:46 GMT -5
Sekar deed een stapje naar achter om die brokstukken te ontwijken, Dough was vandaag nou niet bepaald in een goed humeur. ''Nou, laten we neefjelief dan maar gaan bellen.'' Een gemene grijns vormde zich op zijn gezicht.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 14:52:59 GMT -5
Ratan schrok zich rot van de knal. Hij ving de mobiel op, liet hem vallen en raapte hem vervolgens weer op. ''Ja..uhm..'' mompelde hij terwijl hij helemaal naar beneden scrolde in de contactenlijst. Toen hij zijn neefs naam zag staan zuchtte hij opgelucht. ''Ik heb 'm.'' Hij drukte op het groene hoorntje en hield de telefoon aan zijn oor. Hij ging over..
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 2, 2012 14:55:30 GMT -5
Een harde knal was te horen met een hoop geschreeuw. Sagé keek Jake en Egon één voor één aan en rende weg waar het lawaai vandaan kwam. Hij was bang voor het ergste. Éen van de bande leden lag dood op de grond. Maar gelukkig was het minder. Hij keek met grote ogen en open mond naar het cinario. Dough was rood van woede. Ratan had een groot hoofdwond en brokstukken van het plafond lagen op de grond. "WTF" piepte Sagé uit angst en gekkigheid. Hij wist echt niet meer wat hij moest denken en zeggen. Dough zou iemand dood slaan, okey, maar schieten had hij eigenlijk nooit gedacht. En dan te bedenken dat hij Dough wou tegenhouden.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 2, 2012 14:57:27 GMT -5
Zayn lag nog steeds op zijn bed in het appartement, op dit moment was hij meer woedend op zichzelf maar alles was redelijk gezakt en hij stond nu op het punt om toch maar weer naar de rest te gaan aangezien ze in één keer zoveel visite hadden. Net op het moment dat hij de deur weer van zijn slot wilde halen ging zijn mobieltje, hij liep naar het houten kastje, pakte zijn mobieltje en zag dat het Danah was die hem belde, hij drukte op het groene hoorntje. ''Hey Daan!'' Zei hij vrolijk.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 15:02:06 GMT -5
''Dag neefje,'' zei Ratan op een spottende toon door de telefoon. ''Dat is lang geleden!'' Hij grijnsde gemeen en dat was bijna hoorbaar. Die vreselijk stem van dat klote joch.. gadverdamme
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 2, 2012 15:05:50 GMT -5
Sagé zag dat Ratan al aan het bellen was. Waren ze al zover? Wat was er gebeurd met Danah? vragen spookte door zijn hoofd. Als hij weer aan Danah dacht slikte hij even. Die twee Maliks waren wel zo gek om gekke dingen te doen met dat meisje. Hij schudde het idee van zonet weg en keek Ratan aan. Niet dat dat echt hielp om hem te stoppen maar hij wou echt stoppen met dit onozele plan.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 2, 2012 15:07:27 GMT -5
Die vrolijkheid van net was meteen verdwenen, Zayn draaide zich om en de spiegel liet meteen de verwarring en de angst in zijn ogen zien. ''W..wat, Ratan?'' Hij deed zijn best om niet al te verbaasd te klinken, die poging was al mislukt. Duizende vragen spookte door zijn hoofd, waar kwam Ratan in eens vandaan? die hele groep was toch uit elkaar gevallen? waarom had hij Danah's mobieltje?
~
Sekar was tegen de muur aan gaan zitten en luisterde geamuseerd naar wat zijn broertje allemaal tegen Zayn vertelde.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 15:13:23 GMT -5
''Waarom zou verbaasd Zaynie? Vindt je het niet leuk dat ik je bel? Hoe gaat het nou met jou en je homo vriendjes.. verrader.'' Dat laatste woord klonk opeens zoveel killer dan de rest. De haat dreunde door zijn woorden.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 2, 2012 15:18:46 GMT -5
Zayn ging op het bed zitten, elk woord van zijn neef leek te voelen als een stomp in zijn maag. ''Beter dan met jou denk ik want zo te horen ben je niet zo veel opgeschoten sinds de laatste keer dat we elkaar spraken, wat maakt dit alles jou eigenlijk nog uit?'' Elk woord sprak hij voorzichtig uit, alsof hij ergens bang voor was.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 15:23:06 GMT -5
Een harde, spottende lach rolde over Ratan's lippen. ''Wat het mij uit maakt vraag je? Door jou is onze groep uit elkaar gevallen neefje. En daar ga je voor boeten.'' gromde hij. Hij hoorde wel hoe Zayn praatte, hij hoorde wel hoe zijn neef ieder woordje voorzichtig over zijn lippen bracht. ''Maar wellicht kunnen we iemand anders pakken? Je lieve zusje bijvoorbeeld.''
|
|