|
Post by Zayn Malik on Mar 2, 2012 15:28:06 GMT -5
Die laatste zin leek dwars door Zayn's hart te steken, dit legde gelijk alles uit. Hij kende allebei zijn neven te goed om te weten dat ze Danah goed zouden behandelen, die voorzichtigheid sloeg al snel om in woede. ''Ratan, waag het niet om haar met ook maar één vinger aan te raken!''
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 15:31:16 GMT -5
''Wie zegt dat ik dat niet al lang heb gedaan?'' vroeg Ratan, genietend van Zayn's reactie. Dit is precies wat hij wilde. ''En wie weet heb ik haar met wel meer aangeraakt dan een vinger...''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 2, 2012 15:35:44 GMT -5
''Jij vieze vuile eikel!!!'' Hij schreeuwde iets harder dan dat hij eigenlijk had gewild, hij geloofde Ratan meteen. ''Wat wil je nou? Zij heeft hier helemaal niets mee te maken!'' Al het bloed steeg naar zijn hoofd en zijn donkere wenkbrauwen waren gefronst. Zijn zusje, his little baby sis'...
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 15:35:56 GMT -5
Dough had er wel genoeg van en nam het mobieltje uit handen van Raten. "Hi Zayn, hier spreekt je oude, goede vriend Dough weet je nog wel? Tja je dacht toch niet dat ik na zo'n krakkemikkige ontmoeting je zomaar liet lopen hè? Hoe is het nu met je en je walgelijke bandje? Ja goed? Want zo meteen niet meer!" Dough liet een spottend, gehaat lachje vallen. "Luister vriend, ik kom gelijk ter zaken. Ik zal er niet om heen draaien. We hebben je zusje en ja ze ik okej nee we hebben niet aan der gezeten ofzo!" Bij deze woorden keek hij de tweeling vals aan. "Maare wat dacht je van een kleine familiereünie? Gezellig weer bij elkaar, ja? Je weet waar je moet zijn toch? Tuurlijk wel! Kom alleen of de kogel mag zich een weg banen door dat grietjes hoofd! Kom nu vanavond in de hangar, we wachten op je......"
Dough verbrak de verbinding. "Zo tijd om stap 3 in werking te zetten!" Zei hij met een valse lach. "Jongens knak je knokkels maar vast want vanavond krijgen we toch een work-out!"
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 2, 2012 15:47:03 GMT -5
Sagé werd rood en begon te flippen. Hij was Dough en dit hele stomme kut plan zat. "Waarom zijn kleine zusje!" schreeuwde hij kwaad. Hij balde zijn vuisten en keek vuil naar Dough. Opeens drong het hem door wat hij zonet had geschreeuwd. "Oeps" zei hij op z'n zachts mogelijk.
--- x3 Sagé's groovy side komt tevoorschijn x3
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 2, 2012 15:56:20 GMT -5
Zayn's ogen leken veel groter te zijn, zijn mond hing een stukje open en het geluid van een verbroken verbinding vulde zijn oren. Dit was allemaal zijn eigen schuld! Zijn hart bonkte keihard en toen hij op stond trilde hij van top tot teen. Het huis uit komen zou niet zo'n ramp zijn, iedereen dacht dat hij toch opgesloten was op zijn kamer en die waren veel te druk met elkaar bezig dat hij niet eens zou opvallen als hij weg zou lopen. Hij hoopte dat ze er gewoon over konden praten zonder dat er iemand gewond raakte, de politie durfde hij niet te bellen, zijn vrienden durfde hij niet mee te vragen allemaal uit angst dat er iets met Danah zou gebeuren maar ook een beetje dat hij zelf opgepakt zou worden, vroeger was hij namelijk ook geen lieverdje. Maar op dit moment was Danah het belangrijkst, zonder te twijfelen ging de Pakistaanse jongen dan toch maar naar de garage toe.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 2, 2012 15:59:10 GMT -5
Dough keek op van het mobieltje en zijn lach maakte plaatst voor zijn zoals wij het kende streep. "Wat had je er wat op tegen Gitaar Boy? Hè? Ga je tegen mij in? Wil je soms dat ik je stomme rotkop van je romp af schiet!?" Dough vloog naar Sagè strot en greep zijn shirt vast en trok er zo hard aan dat Sagè van de grond kwam. "Had je nog wat WORM!? Nog één klein geintje van jou en je bent er geweest je!? Net zoals je leuke kleine vrind Jakie! Zeg dat maar tegen hem dat hij net zo goed moet gaan uitkijken met wat hij zegt als jij!"
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 2, 2012 16:05:35 GMT -5
"Ik ben niet bang voor jou hoor Dough" zei Sagé vastbesloten. Zijn hart bonkte als een gek en de adrealine stroomde met een snelvaart door zijn aderen. Hij duwde Doughs arm weg en stond weer op de grond. Hij keek Dough vuil aan en liep terug. Hij kon hem wel verrot schelden. Maar hij wilde niet dat Jake werd gepakt. Sagé liep kwaad terug naar de plek waar Egon en Jake op hem wachtte.
|
|