|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 15:41:52 GMT -5
"WHAHHAHAHAHA! Jij hebt spijt?! Ons lieve poppetje heeft spijt! O wat een giller man! Kom op Sekar lach met me ik had mijn camera mee moeten nemen voor dit moment!" Dough lachte nog even en maakte zijn blik weer kil en koud. Hij pakte Kathy bij haar schouders en duwde haar met al zijn kracht tegen de garagedeur aan. "Denk je nou echt dat we jou nog moeten!? Kom op zeg, jij hebt ons verraden voor die lozer van een broer van je alleen maar omdat meneertje met ome Dough begon te vechten. Ahh wat zagen jullie er toen lief en weerloos uit, maar helaas. Je bent geen haar beter als Zayn, eigenlijk zouden we zo'n wijvenverrader als jij net zo kapot moeten slaan als Zayn en dan zouden we nog eens bovenop je moeten duiken. Ja dat zou eens een hele goede straf voor je zijn. Dacht je nou echt door heel rustig even sorry te zeggen wij jou weer met open armen zouden ontvangen? NOU MOOI NIET! Jij bent niks meer dan een hoer in onze ogen een slet! En weet je sletten worden bij ons niet altijd even goed behandeld! Ik geef je maar één kans. Of je dondert nu op uit onze ogen en komt nooit meer terug. Of je wilt echt hier blijven en de gevolgen zijn dan voor jou........"
Dough deed weer een stapje achteruit en wees naar de weg langs Sekar heen. "De keuze is geheel aan jou, wijfie, wat word het?"
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 6, 2012 15:46:54 GMT -5
''Ik zou voor dat laatste kiezen'' Zei Sekar met een wenkbrauwwiebel nadat hij had gelachen om Dough's verschrikkelijke grappen. ''Hallo broertje.'' Hij gaf zijn tweeling broer even een schouderklopje, ''Onze favourite babe is teruggekeert.'' Hij bekeek Kathy vervolgens nog een keer om vervolgens te stoppen bij haar gezicht en haar doordringend in haar ogen aan te kijken afwachtend van wat ze zou doen, ''Ach ja, die komt toch alleen maar voor Billy.''
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 15:48:26 GMT -5
Kathy dacht toch heel even dat het kon. Maar dat had ze niet van deze boys moeten verwachtten. Misschien kwam ik wel alleen voor Billy. " Sorry dat mijn broer me hier perse weg wou hebben en sorry dat hij het voor me opnam en sorry dat ik jullie heb laten vallen, maar denk je nou echt dat ik blij was om mee te gaan. Hij heeft alles van me afgenomen zonder het door te hebben en ja ik ben mee gegaan want hij is wel mijn broer en ik heb hem laten vallen om nu weer bij jullie te kunnen zijn." Reageerde Kathy kwaad en sloeg met haar vuist tegen de garage deur. Ze moest rustig blijven om dit te kunnen winnen.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 15:53:54 GMT -5
"O boehoe wat zielig! Wil je een tissue en een bakje roomijs en een filmpje kijken nu!? BEANTWOORD MIJN VRAAG SNOL!" Dough begon het zat te worden en balde zijn vuisten. Hij zou niet snel een meid slaan maar deze vroeg er duidelijk om.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 15:58:58 GMT -5
Kathy keek Dough droog aan en schudde haar hoofd lachend. " Ik denk dat ik hier blijf, hebben jullie ook weer lol." Zei ze spottend en ging dichterbij Dough staan. " Hoelang sta je al droog jochie?"
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 16:01:52 GMT -5
"Hoe vaak heb jij je al moeten verschonen vandaag babe? Vast wel meer dan 4x. En al een tijdje als je het zo graag wilt weten. Hoezo? Bied je jezelf aan? Nee toch maar niet. 1 Ik heb liever een schoon persoon en 2 Ik hou me niet meer bezig met de liefde ik heb betere dingen te doen. En jij waar hou jij je de laatste tijd mee bezig?"
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 16:04:21 GMT -5
" Dit is geen liefde, Dit is lust." Fluisterde ze zacht en keek hem schuin aan. " En als jij het graag wilt weten de laatste tijd slaap en rook ik dus niet echt veel."
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 16:07:47 GMT -5
"Nee en vroeger was je ook met niks anders bezig dan niksen. Je bent ons van geen enkele nut. Wat heb je hier nog überhaupt te zoeken meisie. Ga je Lust zoals jij het noemt toch ergens op de hoerenbuurten bedwingen ofzo. Of bied je jezelf hier aan als speeltje voor Sekar en Ratan zoja ga vooral je gang, ik hou je niet tegen horen."
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 6, 2012 16:11:36 GMT -5
Precies toen Dough dat zei ging er bij Sekar een lampje branden, ''Wat als ze nou wel nut heeft?'' Met een troste blik keek hij Dough aan, ''Ze is het zusje van Louis Tomlinson, Louis van One Direction die toevallig een vriend is van Zayn, ze kan best nog wel bruikbaar zijn.'' Zei hij grijnzend, ook al bedoelde hij met bruikbaar nog een paar duizend andere dingen.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 16:15:01 GMT -5
Kathy keek Sekar met grote ogen aan. Hij had een punt en ze zou het met liefde doen. Haar broer en die andere homo`s de ondergang inhelpen.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 16:16:53 GMT -5
Mijn hersenen begonnen te werken terwijl mijn hart een nieuwe beat kreeg toen Sekar dat zei. "Je hebt gelijk.... Ja voor stap twee van mijn plan is zij gewoon het perfecte meisje! Sekar vergeef me dat ik eerder deze avond een pistool op je voorhoofd zette, hiermee maak je alles bij me goed!" Een grijns van oor tot oor ontstond op mijn gezicht toen ik een flinke klap op Sekas's schouder gaf en daarna weer naar Kathy staarde. "Welkom terug Kat, welkom terug!"
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 6, 2012 16:19:57 GMT -5
''Just doing my job'' Zei Sekar droogjes, toch was hij best wel trots op zijn eigen idee. ''En jij bent me nu iets schuldig.'' Fluisterde hij in Kathy's oor. ''Nou, misschien moet je haar dan maar het hele plan uit leggen.''
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 16:20:08 GMT -5
Met een grijns van oor tot oor vloog kathy Dough om zijn nek en drukte een kus op zijn wang. " Fack it, heb ik ooit gezegt hoeveel ik van jullie hou?" Riep ze vrolijk en sprong rond.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 16:43:20 GMT -5
Dough haalde ruw zijn de rug van zijn hand over zijn wang. "Gatver moest dat nou je lijkt m'n moeder wel. oke luister en luister goed want ook dit vertel ik maar één keer.
1 "Zoals jullie weten is Zayn nu onderweg met de softies naar huis en word hij daar gedropt zodat grote broer Lou en Ierse flikker vriend het mogen overnemen. Dus laten we ze een tijdje met rust. Als je wilt weten waarom? Heel simpel, dankzij mijn geweldige staaltje acteren denken die andere lozers inclusief Zayn dat ik heb opgegeven. Mooi niet! We laten ze met rust zodat ze denken van ons af te zijn maar in tussen tijd houden we ze zo in de gaten dat we hun levensstijl van binnen en buiten zullen kennen."
2 "Nu Kat er weer bij hoort is het nog makkelijker geworden om chaos te veroorzaken. Sorry Kat maar je zult terug moeten naar dat huis, sorry moeten zegen tegen je broer en doen alsof je er weer bij hoort en alle informatie die je krijgt aan ons doorspelen. Piece of cake!"
3 "Zodra we alle informatie hebben die we willen kunnen we beginnen met iedereen langzaam uit elkaar te drijven. Te beginnen bij de beste of minst beste vrienden wat het makkelijkst gaat."
4 "Als alles gaat zoals geplant kunnen we later genieten van verdriet, pijn en haat. Omdat de One Direction Lozers uit elkaar zijn en kunnen we ze één voor één de wereld uit helpen. Ja Kat inclusief je broer, kan er ook niks aan doen dat hij bij ze hoort maar ja. Dat vind jij vast niet erg hé? Als er iets met veel van jou houdende Louis gebeurd toch?
"Ik kan niet wachten om dat gevecht met hem nog eens een keertje over te doen. Maar in plaats van door vechten tot je niet meer kan.... Door vechten tot je niet meer kan en dan de trekker over halen. Makkelijk zat! Ieder met dit eens?"
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 16:46:49 GMT -5
Kathy keek en luisterde aandachtig. " geweldig." piepte ze vrolijk. Ze was in dagen niet zo blij geweest. " Doughie boy, heb jij een peukie voor me?" vroeg ze en keek hem smekend aan.
|
|