|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 14:32:13 GMT -5
Kathy ramde met alle kracht die ze in haar arm had op de garage deur. Ze was kwaad en wou tegen Duigh uitvallen. Wat ze vroeger ook altijd deed. " Doe die facking kut deur open!" schreeuwde ze boos. Haar geziht was dik geworden dankzij haar geliefde broer. Ze kreeg hem nog wel.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 14:37:39 GMT -5
Dough was terug gegaan naar Sekar om nog wat details uit te werken tot hij tot zijn grootste irritatie werd gestoord en het kantoor weer uit liep. Toen hij buiten kwam zag hij een oude bekende tegen de deur aan rammen en ging tegen de muur staan. "Kijk kijk wie we daar hebben. Onze verloren dochter. Wat kom je doen, moet je niet een braaf en mooi leventje lijden samen met die verknipte broer van je? En wat is er met je gezicht gebeurt?"
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 14:41:05 GMT -5
Kathy haalde opgelucht adem en keek dough aan. " mij broer vroe aan mij wat er met zayn was, ik wist het niet maar zei dat wat het ook was het zijn eigen schuld was. Toen werd hij kwaad en slOeg me." vertelde ze snel en keek dough afwachtend aan
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 6, 2012 14:41:22 GMT -5
Sekar had dat mooie stemmetje gemist, ''Zo zo, die hebben we een tijd niet gezien.'' Een grijns vormde zich op zijn gezicht terwijl hij Dough volgde en het meisje aan staarde dat als een gek tegen de deur aan het rammen was. ''Hij mag nog een tijdje mee als je het niet erg vind.'' Zei hij terwijl hij naar de deur wees.
-- Blub, deze moest voor die van Kathy
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 14:46:08 GMT -5
"Wat kom je doen!?" Vroeg Dough nu harder. "Sekar kom eens bij me staan en bekijk dit wondertje eens. Vind je ook niet dat ze er angstvallig goed en braaf uit ziet vanavond?" Dough schoot in de lach en wees op Kathy's gezicht. "Wat is er gebeurt liefje, gevochten om een jurkje met een ander wijfie ofzo?" Dough lachte en bespotte haar en genoot ervan in volle teugen.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 6, 2012 14:51:07 GMT -5
''Bijna eng braaf als je het mij vraagt.'' Sekar bekeek het meisje van top tot teen terwijl hij tegen de muur aan leunde, ''Wat brengt ons moppie zo plotseling hier? Was broertje niet lief genoeg?'' Die grijns van net was nog steeds niet van zijn gezicht gevaagd en zou er waarschijnlijk als het op deze manier door ging nog wel een tijdje blijven zitten. ''Wacht even, heb je hun verteld over Zayn?!'' De woorden kwamen bijna grommend uit zijn mond terwijl hij boos naar het meisje voor hem keek.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 14:55:59 GMT -5
Kathy rolde met haar ogen. Ze waren nig steeds niet erg slim. " Misschien." antwoordde en keek ze uitdagen aan.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 15:04:41 GMT -5
Dough liep op Kathy af en greep haar bij haar shirt en tilde haar zo op dat ze op haar tenen moest staan. Hij bracht zijn gezicht dicht bij het hare. "Als je leven net zoals je broer je lief is vertel je nu de waarheid....... Want ja je weet hoe het de vorige keer afliep." Dough liep terug naar Sekar en ging naast hem staan. Hoe zou Ratan op haar reageren denk je? Zou hij haar net zo leuk kunnen ontvangen als jij, of heb je haar leiver voor jezelf dit keer?"
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 6, 2012 15:08:52 GMT -5
Als de gemene grijns op Sekar's gezicht eerst nog groter kon dan kon dat nu niet meer. ''Deze is voor Ratan.'' Zei hij met een gemeen lachje, aangezien hij zijn jongere broertje al teleur had moeten stellen met Danah, maar dat zei hij maar niet hard op waar Dough bij was.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 15:12:02 GMT -5
" Nou laat maar komen, Alles beter dan die zieke mensen in dat huis." toen ze dit zei gooide ze haar armen ik de lucht. Ze was niet bang dit gebeurde vaak genoeg vroeger.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 15:14:01 GMT -5
Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en liep om Kathy heen. "Nee maar serieuze nu, wat kom je hier eigenlijk nou doen?" Dough's blik was kil en koud.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 15:22:31 GMT -5
Kathy keek Dough verbaast aan, Dat had ze al gezegt. Oke nu op een andere manier. `Ik heb zpijt dat ik bij jullie weg ben gegaan.` Zei ze een keek ik Doughs bruine ogen.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 6, 2012 15:24:50 GMT -5
''Wow Tomlinson, waarom kwam je daar niet wat eerder mee?'' Met een opgetrokken wenkbrauw keek Sekar hun oude bendelid aan, hij had even geen behoefte aan deze knappe pop.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 15:38:11 GMT -5
` Misschien omdat jullie de beste mensen zijn die ik ooit heb ontmoet.` Zei Kathy en keek naar de lucht. Ik had de boys zeker wel gemist. Net als de drugs. ` Jullie hebben zeker niets in huis?` vroeg ze sneaky.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 6, 2012 15:39:56 GMT -5
Ratan had Dough en Sekar gedeeltelijk horen praten en kwam nu ook de garage uit gelopen. Hij ging bij zijn broer staan en bekeek Kathy uitgebreid, vooral op haar vrouwelijke delen liet hij zijn ogen overdreven lang rusten. ''Zooo..'' hij grijsde even breed. ''Wat doe jij hier sexy?''
|
|