|
Post by Zayn Malik on Mar 2, 2012 16:16:36 GMT -5
Oké ik ben dus echt inspiratieloos voor titels XD ~
De kou bezorgde Zayn kippenvel, zijn baseball vestje leek niet eens te helpen, hij negeerde het, er waren nu wel ergere dingen aan de hand. Hij was gewoon op een fiets gekomen, hij moest toch wat, bovendien kon hij niet eens auto rijden. Langzaam doemde de garage op, iets wat hem alleen maar heel erg bang maakte. De jongens kende hem niet eens als een bang persoon, maar nu was hij dat eerlijk gezegt best wel. Hij liet zijn fiets in vallen en liep nu naar de garage, afwachtend van wat er zou gebeuren. ''Dough?!''
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 2, 2012 16:23:14 GMT -5
Toen Ratan de stem van zijn neef hoorde opende hij de deur van de garage. ''Als we daar onze grote vriend niet hebben!'' riep Ratan zodra hij het gezicht van Zayn zag. Een walgend lachje rolde over zijn lippen toen hij zich een weg tussen de andere jongens door baande naar buiten, naar Zayn toe. Meteen kwamen de herinneringen weer boven. Hij was niet vergeten dat zijn neef hun had laten zitten om auditie te gaan doen voor X-factor. Nu had hij hen niet meer nodig he.. nu hij nieuwe homovriendjes had. Ratan glimlachte smerig naar hem
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 2, 2012 16:44:13 GMT -5
De woorden drongen tot Jake door, geweldig er moest iets gaan gebeuren! En snel ze hebben Zayn's kleine zusje en nu ook nog Zayn!! Hij dacht terug aan dat hij samen met Egon en Sagé Zayn had gedwongen om mee te doen aan x-factor. Het was gewoon Jake's schuld dat dit allemaal gebeurde terwijl hij het niet eens wilt!
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 2, 2012 16:48:59 GMT -5
Zayn schonk zijn neef een vuile blik. ''Oké, ik heb dus niet zo heel veel zin om hier te blijven, als jullie gewoon even Danah willen teruggeven dan kunnen we allemaal weer gewoon gaan.'' Hij staarde de jongens één voor één hoopvol aan, vooal Egon, Sagé en Jake omdat hij wist dat hij het daar het meest van kon verwachten maar die durfde natuurlijk weinig door Dough, en om eerlijk te zijn was hij ook doodsbang voor de leider van dit groepje, op dit moment was hij zelfs bang voor zijn eigen neven, en Billy en alles wat hier stond.
|
|
Billy
Junior Member
|
Post by Billy on Mar 2, 2012 17:00:06 GMT -5
Billy had dat wat de laatste twee uur was gebeurt niet echt mee gekregen maar hij wist wel dat er een gat in het plafond zat en dat Zayn hier was. Dat betekende dat hij bijna mocht gaan meppen. Alleen van het idee al begonnen zijn handen te jeuken. Hij keek Zayn met een gemene glimlach aan en wachtte tot dough een teken gaf.
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 2, 2012 17:17:17 GMT -5
Billy stond er ook bij wat Jake alleen maar bezorgder maakte. Billy zou niets meer van Zayn overlaten hij probeerde wat contact te maken met Sagé alleen het lukte niet.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 3, 2012 3:37:15 GMT -5
''Danah?'' vroeg Ratan die hem zogenaamd stomverbaasd aankeek. Hij draaide zich even half om naar de anderen. ''Hebben jullie die hier gezien jongens? Volgens mij vergist mijn neefje zich..'' Hij draaide weer terug en zijn blik was vuiler dan ooit te voren. ''Dom joch. We hebben haar helemaal niet meer. Maar jou daarintegen.. jou hebben we precies waar we je hebben willen.''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 3, 2012 3:43:44 GMT -5
Dough doemde op vanuit een schaduw achter Ratan en legde een hand op zijn schouder. ''Zo is het wel genoeg Razza, laat het echte werk maar aan de leider over.'' ''Ja, je dacht toch niet dat we elkaar nooit meer zouden zien na je verraad, he vieze buitenlander? Nu is je Ierse flikker vriendje er niet he? Kun je jezelf nu nog wel redden? Ik heb lang op dit moment moeten wachten. Tijd om een stel oude rekeningen te verefen Zaynie grote vriend!'' "Geen zorgen ik weet dat je je kunt verweren en je zusje? O ergens aan de andere kant van de stad gedumpt. En nee we hebben haar niet geslagen nee we hebben geen intieme momenten met haar gehad...." Bij deze uitspraak keek Dough nog eens verwijtend naar Ratan. "Maar ja we hebben haar wel ontvoerd. Leuk toch? "Een vuile grijns ging over Dough's gezicht. "Klaar? Je gaat eraan MALIK!!" Dough haalde uit naar Zayn's hoofd en voelde hoe zijn vuist tegen Zayn's voorhoofd kwam. "Aanvallen jongens!" "Brulde ik met een lach en deed een paar stappen achteruit om de andere hun gang te laten gaan.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 3, 2012 3:53:16 GMT -5
Zayn had het idee dat er een baksteen door zijn keel gleed toen hij hoorde dat Danah hier helemaal niet was. Een angstig gevoel propte zich op in zijn maag toen Dough er aan kwam, waren Niall en hij nou maar nooit naar nandos geweest. Die stomp tegen zijn voorhoofd was eigenlijk totaal niet onverwacht, hij greep naar zijn voorhoofd die leek te gloeien van de pijn. Vol woede keek hij Dough aan, ''Wat is dit, jaloezie? Dat jullie nou geen ene meter zijn opgeschoten met jullie leven als een stel dieven kan ik niet helpen?!'' Net op het moment dat hij Dough terug wilde meppen deed Dough een paar stappen naar achter, die woorden die zijn oude vriend zei kwamen nogal hard aan, zelfverzekerd als Zayn normaal was zo klein voelde hij zich nu. ''Nou, kom maar op dan!'' Hij deed zijn best om zo stoer mogelijk te klinken, in werkelijkheid klonk hij precies het tegenovergestelde van dat.
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 3, 2012 4:16:35 GMT -5
Vast genageld aan de grond, bang om iets te doen stond Sagé toe te kijken hoe Zayn in elkaar werd geslagen. Een brok vormde zich in zijn keel toen Dough Zayn vollop raakte op zijn hoofd. Hij wou wat doen maar wat? Hij zette een paar stappen achteruit in de hoop dat hij een plan zou krijgen. Hieraan wou het gewoon niet meedoen. Het zweet brak zich uit toen Hij zag dat Dough een paar stappen achteruit zette. Nu waren de andere aan de beurt. Hij keek Egon en Jake vragend aan in de hoop dat ze een idee zouden kkomen.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 3, 2012 4:37:05 GMT -5
"Jaloers?!" Dough lachte verbitterd. "Tut tut tut, ik ben teleur gesteld in je Malik.... Ik dacht dat je het je nog wel zou herinneren. Ik zal je eens iets vertellen, gewoon om je geheugen op te frissen..... Je weet dat toen je zei dat je mee wou doen aan de X-factor wij erop tegen waren. Nou hoe je ook besloten hebt om ermee door te gaan is voor mij een raadsel maar ik zeg je wel jij hebt geen littekens achtergelaten! Kijk toen jij beroemd werd heb je ons gewoon gedumpt! Als oud vuil! We waren je familie Zayn, je FAMILIE. En weet je wat er toen gebeurde? Nou, dat zal ik je eens zeggen! We vielen Als zowel familie als bende uit elkaar! De broertjes Malik houden zich tegenwoordig alleen nog maar bezig met het jatten van auto's en mobieltjes en hoertjes kapot maken! Sagé houd zich op als straatmuzikant alleen maar om s'avonds wat te vreten te kunnen kopen! Jake houd zich bezig met hondjes en ander soort haarballen, billy o god je weet toch dat zo'n gozer het niet alleen red in een stad als deze? Waar je hersenen voor nodig hebt? En bovenal is het JOU schuld voor wat er met Egon is gebeurd!!!!!" Dough voelde iets branden achter zijn ogen hij kan nu niet gaan janken geen zwakheden tonen nee dat kon nu niet gebeuren!!!
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 3, 2012 4:40:00 GMT -5
Zodra Dough was uit gepraat en Ratan helemaal opgelaaid was door woede door waar hij aan herinnerd werd stormde hij recht op hem af gestapt met grote, woedende passen en ogen die vuur leken te spuwen. Kom maar op dan? Dat liet hij zich geen tweede keer zeggen. Hij tilde zijn been van de grond en met alle kracht die hij er in had trapte hij Zayn al schreeuwend in zijn ballen. ''Je hebt alles verkloot Zayn! Vuile homo!''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 3, 2012 4:47:46 GMT -5
Zayn stond op het punt om Dough te beantwoorden totdat Ratan in één keer als een gek op hem af rende, dit keer was hij te laat om te reageren of om ook maar iets terug te doen, en dit was heel, heel, heel, heel erg pijnlijk. De Pakistaans jongen kromp ineen en sloeg zijn armen om zijn eigen lichaam heen om de pijn te verzachten, zijn ogen spoten vuur terwijl hij naar zijn neef keek. Hij liet met één arm zijn lichaam los en stompte Ratan vol op in zijn maag, of hij zijn neef met zo'n klap ook echt pijn zou doen kon hij niet helemaal inschatten, meteen haalde hij zijn arm weer terug, die pijn leek namelijk niet op te houden.
~
Sekar staarde ondertussen met plezier naar Dough en zijn broertje die al begonnen waren met het meppen van Zayn. Hij staarde even naar Sagé die naast hem stond. ''Moet jij die verader niet meppen?!'' Hij keek Sagé bedreigend aan.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 3, 2012 4:53:31 GMT -5
Ratan trok even een pijnlijk gezicht en vloekte in zichzelf. Die vuist kwam harder aan dan hij had kunnen verwachten maar het was slechts een klein pijntje vergeleken bij de stekende pijn in zijn hoofd die al die tijd was blijven aanhouden. Hijgend en vol van woede keek hij achterom naar zijn broer en Sagé. ''Ja! Doe dan wat!'' beet hij hem toe
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Mar 3, 2012 4:54:38 GMT -5
Tranen sprongen me in de ogen waarom moest Dough nu over hem beginnen!? Ratan timmmerde op Zayn in alsof het een boksbal was! Ik moest iets doen maar net als Sagé kon hij gewoon niks doen. Alleen maar hopen dat Zayn zich kon verweren.
|
|