|
Post by sagé Monclair on Mar 3, 2012 5:00:43 GMT -5
Sagé schrok op van Sekars vraag. "Waarom?" vroeg hij nochalant. Hij wou Zayn helemaal niet slaan of pijn doen. Dankzij hem en zijn vrienden ging hij juist weg. Het zweet brak hem uit toen hij even keek naar Zayn. Hij hing voorover gebogen met zijn armen om hem heen geslagen. "Nee!" Sagé keek Sekar aan met gefronste wenkbrauwen. "Ik ga hem niet slaan" zo koppig als hij kon zijn staarde hij Zayn aan en weer terug naar Sekar. "Ik hou me aan het plan" Hij wist dat hij misschien dit beter niet had kunnen zeggen.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 3, 2012 5:07:20 GMT -5
Billy keek verbaast naar Ratan die Zayn besprong. Billy wou ook wel slaan maar hij wist niet goed hoe. Ja een vuist maken en met een zwaai in iemands lichaam duwen. Maar hij had altijd van Dough een teken gehad wanneer hij mocht. Billy ging naast Dough staan en keek met gebalde vuisten naar die twee vechtende dudes.
|
|
|
Post by Sekar Malik on Mar 3, 2012 5:08:30 GMT -5
''Je slaat of je eindigt net als hem!'' Sekar keek Sagé vol haat aan, hij krulde zijn lip iets op alsof hij als een hond zijn tanden wilde laten zien. ''Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, als we klaar zijn met die verader ben je nog niet van me af jochie!'' Zei hij terwijl hij Sagé evne doordringend aankeek, toen hij zag dat Zayn ondertussen Ratan had gestompt liep ook Sekar nu op zijn neefje af die op dit moment helemaal niets kon doen behalve hem smekend aankijken. ''Dit is voor alles wat je hebt verknalt.'' Zei hij terwijl hij Zayn een trap in zijn ribben gaf.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 3, 2012 6:21:01 GMT -5
Die harde trap zorgde er voor dat Zayn als een gek begon te hoesten en bijna zijn evenwicht verloor, hij kon nog maar net blijven staan, hij wilde die trap nog met zijn hand tegenhouden maar die werd net zo hard weggeduwd op het moment dat hij alsnog een trap in zijn ribben kreeg. Tranen sprongen in zijn ogen, hij haatte het, haatte het dat hij zich niet kon verweren, haatte het dat hij de tranen kon tegenhouden, haatte het dat ze hier voor zijn zusje hadden gebruikt, maar hij haatte vooral dat dit allemaal zijn eigen schuld was.
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 3, 2012 9:19:52 GMT -5
Jake kon het niet meer aanzien en keek de andere kant op. De andere stopte met hem slaan enzo. Jake liep op Zayn af ''Het spijt me zo erg dat ik je gedwongen heb om mee te doen aan x-factor. Als ik dat niet had gedaan was dit nooit gebeurt maar wat er ook nog gaat gebeuren ik sta aan jouw kant'' fluisterde Jake zo zacht mogelijk. Hij hoopte sterk dat de andere hem niet hebben gehoort.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 3, 2012 10:26:17 GMT -5
Dough keek naar een verwarde billy die naast hem stond. "Wat is er B-Boy ga toch lekker je gang niemand houd je tegen hoor. Toe maar ga maar slaan daar hou je toch zo van?" Dough keek naar Ratan die zich uitleefde op zijn neefje. Het was een schouwspel om van te genieten, geweldig gewoon. Maar Dough miste een paar andere vechtende bendeleden, Sagé, Jake en Egon. Verwoed draaide hij zich naar hen om. "Nou? Waar wachten jullie op ga slaan!! Jij ook Egon!" Dough kwam weer tot zichzelf en bedacht dat hij er net zo goed bij kon gaan zitten. Dit zou toch nog wel even kunnen duren.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 3, 2012 10:29:49 GMT -5
''Het is niet jou schuld.'' Fluisterde Zayn zachtjes voor zo ver hij nog kon praten, alles deed hem zeer en hij had het idee dat hij niet veel langer nog zou kunnen blijven staan, ''Jij lul!!! Je comandeert iedereen maar zelf voer je geen ene fuck uit!'' Riep hij woedend naar Dough, niet dat hij wilde dat Dough wel iets zou doen want hij was doodsbang voor de oudere jongen, maar aangezien hij zich niet meer kon verweren met daden moest het maar met woorden.
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 3, 2012 10:33:52 GMT -5
Dough zei dat we moesten gaan slaan maar Jake wilde niet. Hij deed het gewoon niet nouja hij deed misschien netalsof hij Zayn ging slaan, maar hij wilde Zayn geen pijn doen die heeft al genoeg pijn. Laten ze maar eens iemand anders gaan slaan!
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 3, 2012 10:39:30 GMT -5
Dit keer sloegen Dough's stoppen door. Weer net zoals bij Ratan en Sekar greep hij naar het wapen en richtte het op Zayn's voor hoofd. "Had je wat? Smerige buitenlander! Jij zegt dat ik niks doe? Nou ik zal je eens iets doen!" Dough haalde de trekker over. Een knal ging door de hangar. En een diep gat ontstond naast Zayn in die vloer. "Wil je nou echt werkelijk dat ik raak? Luister man dit had niet zo hoeven eindigen. Ik kan je ook hier ter plekken neerknallen maar dat zou de lol van dit alles afnemen....." Dough liep op Zayn af en bracht zijn hoofd precies naast Zayn's oor. "Weet je nog wat er gebeurde met mij en Egon toen jij er vandoor ging?"
|
|
|
Post by sagé Monclair on Mar 3, 2012 10:46:10 GMT -5
Sagé's ogen werden groot bij het zien hoe Dough zijn pistool trok. Hij kneep zijn ogen dicht en draaide zich om toen de kogel werd afgeschoten. Geen geschreeuw en geen gevloek. Bang draaide hij zich weer om en keek naar hoe Zayn nog steeds bang inelkaar gedoken stond. "Pfew" zuchtte Sagé zacht. Hij wou niet als watje overkomen. Hij wou echt niet op zijn geweten krijgen dat zijn bendelid iemand doodschoot. Met angst in de ogen keek Sagé Jake en Egon aan.
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 3, 2012 10:47:59 GMT -5
Jake zag Sagé angstig naar hem en Egon kijken. Gelukkig raakte Dough Zayn niet, Jake wou hier een einde aan maken maar anders maakte ze een einde aan hem.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 3, 2012 10:54:00 GMT -5
Zayn deed zijn ogen dicht terwijl hij zich probeerden te voorbereiden op de knal die elk moment zou komen, vaarwel Liam, Niall, Harry, Lou, Danah, Lenore of ook maar iets op deze wereld waar hij om gaf. Hij schrok zich een ongeluk toen hij de knal hoorde maar in plaats van dat hij pijn voelde opende hij zijn ogen en zag hij een gat precies naast hem. De Pakistaanse jongen stond te trillen op zijn benen, zijn gezicht was bleek en nog één mep en hij zou zeker weten omvallen. ''Ik zie hier anders geen lol aan.'' gromde hij, nog net zo in elkaar gedoken als eerst. Egon?... Zayn had wel meegekregen dat er een auto ongeluk was geweest, ''Maar, hoe kan dat ongeluk nou mijn schuld zijn?'' Vroeg hij met zijn gebroken stem.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 3, 2012 11:00:58 GMT -5
Ratan stond daar maar, roerloos en niet wetend wat te doen. Hij schrok niet eens meer van de knal. Het voelde alsof hij een tijdbom was die ieder moment kon ontploffen. ''Raak hem dan idioot!'' gromde hij tussen zijn tanden door naar Dough. Het was niet hard, maar hij zou het best wel eens gehoord kunnen hebben. Die grote bek van Zayn stond Ratan niet aan. Maar wat moest hij doen? Hij kon niet hem niet zomaar naar zijn keel grijpen want dat zou Dough nooit goed vinden. Dus wachtte hij af, hopend dat er binnen een paar minuten een kogel door zijn neef's rotkop heen zou vliegen
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 3, 2012 11:15:38 GMT -5
"Bek houden Rat!" Gromde Dough en hield zijn hoofd nog steeds naast het oor van de Pakistaanse jongen. ''Maar, hoe kan dat ongeluk nou mijn schuld zijn?'' Deed Dough hem op een verwijfde manier na. "HOE?! Ik zal je zeggen HOE. Die avond van de finale, jij stond met dat homogroepje in de finale. Egon wou je zo graag zien optreden, maar ik was erop tegen nog altijd gebroken van het uit elkaar gaan. Ik wilde Egon tegenhouden maar hij luisterde niet en rende bij me weg. Ik ging hem natuurlijk achterna en toen voor het X-factorgebouw. BAM! Egon werd geraakt door een fuking auto en verloor daarbij zijn linker en deels rechter oog! Je kijkt naar hem en zegt. Maar hij heeft zijn ogen toch nog? Ja en je denk zeker dat hij daarmee kan zien ofzo!? Door jou zal hij nooit kunnen worden wat hij altijd al wilde worden!" Dough haalde met de vlakke hand uit en sloeg Zayn in zijn gezicht. "DOOR JOU WORD MIJN BROERTJE NOOIT DE KUNSTENAAR DIE HIJ HAD KUNNEN WORDEN EN DAT IS JOU SCHULD!" Nog een keer sloeg Dough in Zayn's gezicht, tilde hem vervolgens op en wierp hem 2 meter naar achter zodat hij met zijn hoofd op de tegels terecht kwam. "Denk je nou echt dat ik je wilde terug pakken voor wat er met de groep gebeurt is? Nee daar kon ik mee leven, maar mijn broertje straffen........ IK ZAL JE VERMOORDEN MALIK!! IK MAAK JE HELE LEVEN KAPOT!! Net zoals je dat bij mij hebt gedaan..."
|
|
|
Post by Jake Parker on Mar 3, 2012 11:18:15 GMT -5
''M-maar het is zijn schuld niet'' piepte Jake, hij werd heel bang van Dough. Hoe kan Dough dat ooit doen?! Het was de schuld van die automobilist!!
|
|