|
Post by Egon Mc Brigh on Mar 9, 2012 2:52:20 GMT -5
Egon liep voor de andere uit. Hij was helemaal gek geworden en hield de deur voor de andere open. "Kom op jongens straks zien mensen hem nog!" Hij begon langzaam wanhopig te worden. Hij liep naar binnen, daar was het aarde donker. Op de tast met behulp van zijn handen en oren zocht hij de oude woonkamer op. "Jongens leg hem maar op de bank! Sagé loop met me mee naar de keuken daar zal nog wel een verbanddoosje liggen ofzo. Jake ik vertrouw erop dat je op Zayn kan passen." En ik knikte hem bemoedigend aan. Snel draaide Egon zich om en liep voor Sagé uit naar de keuken, ook daar was het pikkedonker.
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 9:18:17 GMT -5
Post by Jake Parker on Mar 10, 2012 9:18:17 GMT -5
Daar stond Jake dan te wachten totdat Egon en Sagé terug kwamen.
-----
Sorry zwaar inspiratieloos...
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 9:22:21 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 10, 2012 9:22:21 GMT -5
Zayn staarde naar het plafond, niet zo interesant eigenlijk, maar ja, zijn nek draaien zou alleen maar pijnlijk zijn. Hij baalde dat ze zijn zusje gewoon als lokaas hadden gebruikt, wie wist waar ze nu was? Ach, het zou niet zo lang meer duren voor dat hij weer terug was bij de jongens en dan konden ze Danah gaan zoeken als ze nog niet thuis was, hij vroeg zich even af of die nu al bezorgd zouden zijn of dat ze misschien nog steeds dachten dat hij op zijn kamer zat, hij had aardig wat uit te leggen als hij weer terug kwam.
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 9:27:16 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 10, 2012 9:27:16 GMT -5
"Umm ik wist toch echt zeker dat het hier ergens lag hoor, wacht even." Egon ging op de tast door de keuken en voelde in alle hoeken en gaten. Ondanks het feit dat hij met zijn handen in spinnenwebben zat en spinnetjes zat te aaien moest hij die doos toch ergens kunnen vinden? "Hey volgens mij heb ik hem!" Ik haalde een doos uit het kastje en schudde ermee. Volgens mij is dit hem Sagé kom mee Zayn heeft onze hulp nodig!" En ik sprinten de keuken uit en liet Sagé achter. Ik kwam de woonkamer in en vond Zayn en Jake. "Jake geef me een update hoe is het nu met hem?" Ik trok de doos open en hield hem Jake voor. "Ik kan niet zien wat ik doe het is te donker om te zien jij moet het doen, begin bij de grote wond op zijn voorhoofd. Geen zorgen als je niet weet wat je moet doen moet je het zeggen ik zal je aanwijzingen geven."
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 9:41:31 GMT -5
Post by Jake Parker on Mar 10, 2012 9:41:31 GMT -5
Moest hij nou echt de wonden van Zayn gaan schoonmaken? Zoiets had hij nog nooit gedaan! hij pakte een doekje uit de verbanddoos "wat moet ik nu doen?"
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 9:44:15 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 10, 2012 9:44:15 GMT -5
Zayn keek een beetje verbaasd naar de twee jongens die zo moeilijk aan het doen waren, aangezien ze er allebei bijna geen verstand van hadden was de Pakistaanse jongens even bang dat hij er nog erger uit zou komen te zien dan dat hij nu al deed, hij beet op zijn lip en wachtte maar op wat komen zou, in de hoop dat het nog zou meevallen.
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 9:45:44 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 10, 2012 9:45:44 GMT -5
Egon keek wazig uit zijn ogen, als er nu maar meer licht was.... Hoe was het ook mogelijk het was bijna 2 uur s'nachts hij kon niks zien! "Zie je een klein potje? Met een grote D en een kleine I? Haal die eruit en doe daar iets van op een doekje dep daar dan zijn wonden mee. Geen zorgen als hij schreeuwt het is een.. Hoe zal ik het zeggen een zwaar geconcentreerd alcohol bevattende desinfecteer middel. hehehe..."
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 10:08:54 GMT -5
Post by Jake Parker on Mar 10, 2012 10:08:54 GMT -5
''Uh oké'' zei Jake, hij pakte het potje en deed wat op het doekje. Hij liep op Zayn af en begon met het doekje op Zayn's voorhoofd te deppen. Jake beet op zijn lip. hij hoopte dat hij Zayn niet al te veel pijn ging doen met de alcohol.
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 10:17:39 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 10, 2012 10:17:39 GMT -5
''Jullie weten toch wel wat jullie doen? toch?'' Vroeg Zayn nog even angstig, een kreet van pijn galmde door het huis, ze wisten dus niet waar ze mee bezig waren. Hij hield zijn hand voor zijn mond om te voorkomen dat hij weer zou schreeuwen, tranen sprongen in zijn ogen. ''Okay, nu is het wel goed, toch?'' Vroeg hij even snel tussendoor, dan liep hij nog liever met een gat in zijn hoofd, nou dat eigenlijk ook weer niet...
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 10:44:00 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 10, 2012 10:44:00 GMT -5
"Geen zorgen Zayn ik weet wat ik doe, Voor het ongeluk vocht Dough ook al zo vaak dat hij altijd met dit soort wonden thuis kwam. Dit is voor mij routine werk probeer gewoon rustig te blijven." Ik voelde verder in de verbanddoos en haalde er iets uit dat voelde als verband. "Okej Jake ga naar de keuken en maak een kleine doek nat, als je dat hebt gedaan neem je Sagé mee naar de woonkamer, want we hebben hier twee voor nodig, moet je de doek onder het verband vast wikkelen lukt je dat denk je?"
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 10:48:06 GMT -5
Post by Jake Parker on Mar 10, 2012 10:48:06 GMT -5
Jake knikte even en liep naar de keuken, het doekje deed hij onder de kraan zodat het vochtig werd. Hij deed de kraan weer dicht en nam Sagé mee naar de woonkamer. Daar gaf hij het doekje aan Egon.
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 10:53:01 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 10, 2012 10:53:01 GMT -5
"Goed zo Jake, nu pak mijn hand en leg die even op Zayn's wond ik kan het niet zien. Neem dan het verband over en wikkel die er dan omheen okej. Daarna meot je even met me mee naar boven toe."
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 10:55:48 GMT -5
Post by Jake Parker on Mar 10, 2012 10:55:48 GMT -5
Jake pakte Egon's hand vast en legde die voorzichtig op Zayn's wond. Met zijn andere hand wikkelde hij het verband om Zayn's hoofd ''Zo goed?'' vroeg hij onzeker.
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 10:59:20 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 10, 2012 10:59:20 GMT -5
Ik haalde voorzichtig mijn hand onder het verband vandaan en voelde eraan. "Beetje los maar is goed genoeg, Is het okej voor jou Zayn?" Ik stond op en liet voorzichtig naar de gang. "Jake loop je mee naar boven we moeten andere kleren hebben voor Zayn! Sagé kan bij Zayn blijven, schiet op man!"
|
|
|
Step 4?
Mar 10, 2012 11:04:04 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 10, 2012 11:04:04 GMT -5
''Helemaal prima.'' Mompelde Zayn zachtjes, hij was al lang blij dat, dat alcohol spul weg was. Pas nu Egon over kleding begon kreeg Zayn door dat zijn baseball vest onder de vlekken en scheuren zat, op zijn witte Tshirt zat een grote rode veeg en ook een scheur waardoor een gedeelte van zijn buik zichtbaar was. Hij zuchtte even en wachtte geduldig op Egon en Jake.
|
|