|
Step 4?
Mar 5, 2012 12:35:46 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 5, 2012 12:35:46 GMT -5
Nog voor Egon, Jake, Sagé en Zayn. ~
Zayn's bruine ogen waren rood gekleurd en kleine zoute riviertjes van water gleden over zijn wang, zwak, zo voelde hij zich nu, zwak en stom dat hij hier naar toe was gegaan, dat hij uit verbazing van alles wat er zo plotseling gebeurden niet de kracht om iets terug te doen. Wat zouden de jongens wel niet zeggen als ze hem zo zouden zien, hij zou alles moeten gaan uit leggen, iets wat hij niet wilde, hij wilde niet dat iemand er ook maar iets van wist, niemand mocht weten wat hij vroeger ook allemaal fout had gedaan. Met heel veel moeite en pijn kreeg hij het voor elkaar om te zitten, zijn ribben steekte van de pijn en aan de roodgekleurde vlek op de achterbank in de auto kon hij zien dat hij nog steeds bloede, helder denken kon hij niet eens meer, nu kon hij alleen maar afwachten van wat er zou gebeuren.
|
|
|
Step 4?
Mar 5, 2012 14:20:55 GMT -5
Post by sagé Monclair on Mar 5, 2012 14:20:55 GMT -5
Sagé liep met zijn handen in zijn zakken naar het busje. Een rode veeg was vaag te zien op de grond. Hij had echt medelijden met Zayn. Hoe moest hij hem ooit weg brengen zonder dat zijn vrienden of de politie hen zo zouden vinden. Hij keek naar het busje dat in zicht kwam. Zijn donker blonde haar hing half voor zijn ogen. Niemand mocht zien dat hij lichtelijk had gehuild. Hij moest sterk blijven maar had het er toch wel moeilijk mee. "Hey Zayn" zei hij zacht. Hij stapte achter het stuur en deed de deur dicht. Hij keek toe hoe de zwaar gewonde jongen op de achterbank lag. Zijn ogen gleden over zijn lichaam en hoofd. Een grote rode vlek bedekte de bekleding van de bank. Hij keek weer voor zich uit. Zijn hand voor zijn mond geslagen. Waarom was hij zo zwak, waarom hield hij Dough gewoon niet tegen. Nu hij toch over Dough dacht, Waarom was hij in één keer zo sentimenteel geworden?
|
|
|
Step 4?
Mar 5, 2012 14:25:15 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 5, 2012 14:25:15 GMT -5
Egon liep achter Sagé aan naar de auto en Sagé ging achter het Stuur zitten. Ik stak mijn hoofd door zijn raampje. "Gast wil je niet liever achterin zitten bij Zayn? En.. dude heb je gehuild?" Niet te geloven van Jake, Sagé en hem dacht hij altijd dat Sagé het sterks was. "Je mag nooit denken dat alleen Dough met goede plannen komt, ik heb er namelijk ook één, we gaan Zayn opknappen voor we hem naar huis brengen. Doe je mee?"
|
|
|
Step 4?
Mar 5, 2012 14:30:48 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 5, 2012 14:30:48 GMT -5
''Hey.'' Antwoorde Zayn zwakjes, geen zin om dit keer een vrolijke vas happenin?! te zeggen, geen behoefte om zijn oude vrienden aan te kijken, dat verdiende ze niet, hij had nog steeds geen hekel aan Jake, Sagé en Egon maar op dit moment wilde hij gewoon naar het appartementje toe, naar de rest van de jongens die misschien nu nog steeds wel dachten dat hij gewoon op zijn kamer zat. ''Opknappen? Daar valt helemaal niets aan te doen.'' Ondanks dat zijn stem zo rustig was, was hij woedend, overal wonden te zien over zijn hele lichaam, hoe moest hij de fans die blauwe plekken op zijn gezicht uit leggen, hij zou net zo lang in het appartement moeten blijven tot het weg was, zelfs in de spiegel kijken wilde hij dit keer niets.
|
|
|
Step 4?
Mar 5, 2012 14:33:34 GMT -5
Post by sagé Monclair on Mar 5, 2012 14:33:34 GMT -5
"Nee, wat, nee!" zei Sagé snel terwijl hij Egon aankeek en veegde zijn tranen weg. "Ik ehm mijn ogen doen gewoon zeer van het stof dat hij het plafond kwam" loog hij. Hij wilde niet als softie overkomen niet voor Egon en Jake. "Ja is goed, kzal hem wel even helpen" zei hij zo snel mogelijk en stapte uit. Deed het portier open van de achterbank en stapte in. Hij tilde Zayn een beetje op zodat hij zat. De bank was roder dan zonet. Het gaf hem de rillingen, hij kon best tegen bloed maar niet zo. Sagé schreurde van zijn shirt en drukte het tegen de wond. "Hou vol Zayn" Sagé keek de pakistaan aan. Hij was zo trots op hem dat hij het zo ver had geschopt met die band en zijn vrienden. "Het spijt me dude, dat ik niks deed"
|
|
|
Step 4?
Mar 5, 2012 14:40:11 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 5, 2012 14:40:11 GMT -5
Ik glimlachte naar Sagé toen hij loog het was zo duidelijk te horen. "Zayn, niet zeuren, ik weet dat je ons haat maar daar valt niks meer aan te doen. Jake sta daar niet zo te staren stap in, ik rij. En ja zelfs een blinde kan rijden! Sagé, Jake sorry dat ik het zeg maar ook al zijn jullie bezig jullie moeten me blijven waarschuwen welke kant ik moet op gaan, we gaan naar mijn oude huis!" Ik stak de sleutel in het contact en gaf gas. Zayn moest dit overleven!
|
|
|
Step 4?
Mar 5, 2012 14:50:00 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 5, 2012 14:50:00 GMT -5
Zayn voelde zich net een hulpeloze baby, en wat was dat me toch een rotgevoel! Hij rolde met zijn ogen door wat Egon hem te vertellen had, ''Ik haat jullie niet.'' Zei hij bijna onhoorbaar, te moe om zijn stem te gebruiken. ''AU!'' De Pakistaanse jongen trok een pijnlijk gezicht toen Sagé zijn shirt tegen zijn wond aan hield, hij zag dingen af en toe nog steeds een beetje wazig of draaien door die klap op zijn hoofd. Een schuldgevoel kreeg Zayn zo langzamerhand wel, de jongens hadden hem al die tijd gesteund en nu praatte hij alsof hij niets meer met ze te maken wilde hebben, dat wilde hij eigenlijk ook niet helemaal, niet omdat hij de Jake, Sagé en Egon niet aardig vond, maar meer omdat hij bang was dat zijn eigen verleden bekent zou worden bij de pers.
|
|
|
Step 4?
Mar 5, 2012 14:54:09 GMT -5
Post by sagé Monclair on Mar 5, 2012 14:54:09 GMT -5
"Even volhouden Zayn" Sagé merkte dat het redelijk zeer deed toen hij een lapje stuf op zijn wond drukte. Hij kreeg opeens een idee. Hij deed zijn muts af, wat hij eigenlijk nooit deed, en zette hem op Zayns hoofd. Zo was hij minder snel te herkennen door zijn fans of door de pers.
-- was vergeten o bij het vorige berichte te posten
|
|
|
Step 4?
Mar 5, 2012 14:59:32 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 5, 2012 14:59:32 GMT -5
"Ik startte de auto en begon te rijden. Was dit nou eigenlijk wel zo'n goed idee geweest? Egon dacht terug aan zijn oude huis waar hij nog Samen met zijn ouders en Dough gelukkig leefde. Als een gezin een echte familie, maar in een auto ongeluk waren ze omgekomen en kwam Dough op het slechte pad, het huis stond leeg dus konden ze er nog gemakkelijk gebruik van maken.
|
|
|
Step 4?
Mar 5, 2012 16:12:32 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 5, 2012 16:12:32 GMT -5
Zayn was eigenlijk best wel een beetje geraakt door wat Sagé deed aangezien hij wist dat Sagé vroeger eigenlijk nooit zijn must af deed, het was zelfs een raar gezicht om hem zonder muts te zien. ''Thanks...'' Mompelde Zayn zachtjes, wat wilde hij dat dit nooit was gebeurd, maar tijd kon hij niet terug draaien. ''Wat is er eigenlijk met Danah gebeurt?'' Eindelijk na lang niet echt iets te durven zeggen of vragen vroeg hij uiteindelijk waar hij al de hele tijd mee zat.
--
Moeten we niet ff op Jake wachten voor we wegrijden? XD
|
|
|
Step 4?
Mar 6, 2012 14:56:24 GMT -5
Post by Jake Parker on Mar 6, 2012 14:56:24 GMT -5
Jake werd weer uit zijn gedachte gehaald door Egon die hem zowat de auto in duwde.
|
|
|
Step 4?
Mar 7, 2012 12:11:54 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 7, 2012 12:11:54 GMT -5
Van in de verte zag in een oud huisje opdoemen. "Jongens we zijn er bijna maak je klaar om zo uit te stappen. Bijna de hele weg had ik lopen slingeren, ik wist nog van vroeger dat ik goed kon rijden. Maar ik denk dat dat kwam door mijn tweede oog. Ik reed de oprit van het grauwe, treurige huis op. "Okej jongens kom op, we hebben niet veel tijd meer!." Ik sprong uit de auto en hield het portier aan Sagé's kant open zodat hij er samen met Zayn uit zou kunnen komen.
|
|
|
Step 4?
Mar 7, 2012 15:54:05 GMT -5
Post by sagé Monclair on Mar 7, 2012 15:54:05 GMT -5
Een oud grijs kil huis doemde op. Het was duidelijk te zien dat er lang niemand in heeft gewoont. Een echt rustige rit was het niet, niet dat Sagé dat erg vond, hij kon het wel begrijpen. Ondertussen had ik wat andere wonden geholpen. Egon hield het portier van het busje open. "Kom op Zayn, dit kan even pijn gaan doen" zei Sagé snel en vouwde zijn armen om Zayn's middel. Hij stapte uit de auto en sleurde de jongen mee. "Jake, help eens even" riep ik naar Jake. Hij kon Zayn toch echt niet over de grond gaan slepen..
|
|
|
Step 4?
Mar 8, 2012 13:05:45 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 8, 2012 13:05:45 GMT -5
Zayn slaakte een kreet van pijn toen Sagé hem uit de auto haalde, hij beet even op zijn lip om een volgende schreeuw te vermijden. Hij deed ondertussen zijn best om een smoesje te bedenken voor als hij de jongens weer zou zien, die hoefte dit allemaal niet te weten. ''Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag, waar is Danah?'' Vroeg hij terwijl hij een pijnlijk gezicht trok, als hij praatte zette dat namelijk een enorme druk op zijn ribben.
|
|
|
Step 4?
Mar 8, 2012 15:26:59 GMT -5
Post by Jake Parker on Mar 8, 2012 15:26:59 GMT -5
Jake hielp Sagé mee om Zayn uit de auto te tillen, Jake verstijfde even toen Zayn vroeg waar Danah was. ''W-we.. ik.. Ik weet het niet Dough wilde alleen haar mobiel hebben en aan de andere kant van Londen brengen. Ratan en Sekar moesten die opdracht uitvoeren, en toen ze terugkwamen zeiden ze dat Danah niet mee wou werken.'' vertelde Jake snel. Hij hoopte eigenlijk dat Danah wel gewoon in orde was. Jake pakte Zayn's benen vast en tilde hem verder uit de auto opweg naar binnen toe.
|
|