|
Step 4?
Mar 10, 2012 11:05:36 GMT -5
Post by Jake Parker on Mar 10, 2012 11:05:36 GMT -5
Jake liep achter Egon aan de trap op. Hij liep in één rechte streep naar de kledingkast en zocht naar losse kleding.
|
|
|
Step 4?
Mar 11, 2012 3:12:04 GMT -5
Post by sagé Monclair on Mar 11, 2012 3:12:04 GMT -5
"Hoe voel je je nu?" vroeg Sagé terwijl hij op een stoel ging zitten. Het was te donker om ook maar iets te kunnen zien in dit huis. Toen kreeg hij een idee. "Zayn, heb jij je aansteker bij je?" vragend keek Sagé hem aan, niet dat dat zou helpen, maar als hij vuur had kon hij makkelijk licht maken.
|
|
|
Step 4?
Mar 11, 2012 9:48:01 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 11, 2012 9:48:01 GMT -5
Ik voelde het gewoon tot in mijn botten trillen. Het zou zo licht worden! Dan moest Zayn thuis zijn! Ik leek wel een soort van enge vampier dat ik me zorgen maakte om het licht. Maar licht was de reden dat ik kon zien, zonder kon ik het niet. Ik manoeuvreerde door de gang. Op zoek naar de kamer die ooit van mijn ouders moest zijn geweest. Ik stootte tegen een deur op. BINGO! Ik liep de kamer in en zag een klein beetje beter dan eerst. Kwam vast doordat er een zwak licht van buiten door de vieze ruiten naar binnen scheen. Ik trok een lade van een oude klerenkast open en haalde er wat formele kleren uit. Die zou Zayn wel passen! Ik waggelde weer naar beneden. "Okej Zayn ik heb hier wat kleren voor je. Sorry ze zijn niet heel erg mooi maar je moet het er maar mee doen." Ik keerde me tot de andere jongens. "Gasten ik denk dat ik Zayn vanaf hier verder naar huis breng. Jullie kunnen vanaf dit huis de weg naar Jake's huis makkelijk vinden, het word nu licht dus ik zal beter kunnen zien hoe ik rij. Het is beter zo. Zayn doe je kleren aan en maak je klaar we gaan zo weer een ritje maken."
|
|
|
Step 4?
Mar 11, 2012 9:52:47 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 11, 2012 9:52:47 GMT -5
Zayn knikte en kleedde zich een beetje onhandig aan, de kleding was redelijk iets te groot en een beetje slordig, maar hij moest het er maar mee doen. Hij was opgelucht toen hij hoorde dat hij eindelijk naar huis kon, zijn gescheurde kleding hield hij onder zijn arm vast. ''Zullen we maar gaan dan?'' Vroeg hij terwijl hij met heel veel moeite op stond en op de bank leunde om te blijven staan, hij wist dat hij anders weer zou om vallen.
|
|
|
Step 4?
Mar 11, 2012 9:57:23 GMT -5
Post by Egon Mc Brigh on Mar 11, 2012 9:57:23 GMT -5
Ik nam Zayn onder de arm en droeg hem naar de auto en zette hem op de passagiersstoel. Ik rende om de auto heen en schoof achter het stuur. Ik trok de deur dicht en gaf gas. Ik wierp nog een laatste blik op de jongens die ik bij het huis achterliet, samen stonden ze sterk alleen waren ze verloren zo zouden het wel redden. "Zayn geef me aanwijzingen ik weet niet hoe ik je thuis moet krijgen als ik niet weet waar je woon!" Ik gaf nog meer gas en scheurde de straat uit. Hou vol maatje Egon brengt je veilig thuis!
|
|
|
Step 4?
Mar 11, 2012 10:02:06 GMT -5
Post by Zayn Malik on Mar 11, 2012 10:02:06 GMT -5
Zayn knikte en zij Pakistaanse accent was duidelijk te horen terwijl hij dingen zei zoals, hier rechtdoor, nu linksaf. ''Hier is het.'' Zei hij na een tijdje gereden te hebben, het appartement waar nu nog steeds een lampje branden was voor de jongen een geweldig iets om te zien. Hij vroeg zich alleen af hoe hij er ooit moest komen zonder dat de jongens Egon te grazen zouden nemen, Zayn zelf liep namelijk heel erg mank.
---
Zullen we dit maar naar Staying up all night verplaatsen?
|
|