|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 11, 2012 13:18:22 GMT -5
09.00 s ochtends
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 11, 2012 14:09:08 GMT -5
Vaal licht kwam door de ramen en scheen op mijn gezicht. Met moeite kwam ik overeind. Waarom is mijn lichaam zo zwaar? Ik keek om me heen en zag Kathy tegen me aanliggen in bed. Ik liet me weer achterover laten en lachte. Oja gisteren was het een geweldige avond! Ik keek naar mijn nieuwe meisje en streelde haar gezicht. Ze was net een perfect popje als ze sliep.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 11, 2012 14:12:08 GMT -5
Voor even dacht Kathy dat er een aardbeving was maar Dough was aan het bewegen. " Omg laat me slapen." gromde ze zacht en duwde haar gezicht in het kussen. " hoe laat is het?" vroeg ze maar waarschijnlijk hoorde Dough het niet door het kussen.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 11, 2012 14:20:24 GMT -5
Kat gromde iets door het kussen heen en ik lachte. Ik keek naar de klok. "9 uur schone slaapster van me. Maak je geen zorgen jij kan blijven liggen ik ga er wel uit." Ik stond voorzichtig op en kleede me aan met de kleren die ik op de grond vond en vertrok naar de hal en ging de badkamer binnen.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 11, 2012 14:24:51 GMT -5
Kathy sloeg haar armen rond het kussen en legde haar hoofd erop. Ze sloot haar ogen weer maar kon de slaap niet meer vatten. Waarom zou Dough op haar vallen dacht ze opeens maar drukte de gedachte weg. Ze moest gewoon zichzelf blijven. Ze ging op haar rug liggen en staarde naar het plafond.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 11, 2012 14:32:11 GMT -5
Dough duwde zijn hoofd onder de kraan. Waarom ben ik eigenlijk met Kat naar bed gegaan dat was toch niet de bedoeling geweest!? Dough dacht aan het meisje dat nu wellicht nog in zijn bed onder zijn dekens op zijn kussen zou liggen te slapen maakte hem warm vanbinnen. Ik moet niet te gehecht aan haar raken op het einde raak ik haar toch wel kwijt! Maar.... Zolang ze nog bij me is mag ik vast wel van haar genieten. En Dough haalde zijn hoofd onder de kraan vandaan en liep al haar drogend terug naar de slaapkamer.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 11, 2012 14:36:19 GMT -5
Kathy woelde even met haar hand door haar haar en stond op. Waar had ze die tas die ze mee had gelaten. Daar zat schone kleding in. Ze liep een rondje door de kamer en ze voelde de kou rond haar benen. Ze ging op de rand van het bed zitten en keek uit het raam. Niet dat daar veel te zien was. De straat en het lege huis aan de overkant.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 11, 2012 16:27:13 GMT -5
Dough liep de kamer in en zag Kathy voor het raam staan. Hij liet de handdoek in zijn nek hangen en ging achter haar staan. "Need a hug?" Vroeg hij terwijl hij haar in een omhelzing nam en een paar kusjes op haar voorhoofd drukte. "Goed geslapen?"
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 11, 2012 16:28:20 GMT -5
" Ja dat wel maar ik weet niet waar in mijn tas heb gelaten." Mompelde ze en sloeg haar armen rond zijn hals. "weet jij waar hij is?"
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 11, 2012 16:31:06 GMT -5
Dough keek haar verbaast aan. "Heb je die niet in de hangar gelaten? Of in de garage toen je naar Billy ging?" Ik duwde mijn lippen nog eens op die van haar en woelde eens door haar haar.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 11, 2012 16:33:41 GMT -5
" volgens mij in de garage bij de deur." zei Kathy tijfelend en trok Dough shirt rech. " of moet ik dit aanhouden?" vroeg ze met een grijns van dat was een onderbroek een een tien maten te groot shirt
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 11, 2012 16:36:00 GMT -5
"Mag of wil je dat ik je tas ga halen? Je zegt het maar prinses!" Dough trok een formeel gezicht in ging half op zijn knieën.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 11, 2012 16:53:50 GMT -5
Kathy keek even bedenkelijk. " Ik ga hem wel zelf even halen." besloot ze en liep sierlijk de kamer uit. Zodra ze de deur uit was veranderde het sierlijk lopen in gehaaste pasjes. Ze moest naar buiten en dan die garage in. Even haalde ze haar schouders op en liep weer door. Met een flinke duw kreeg ze de deur open en stapte naar binnen. Haar tas lag nog op prisies diezelfde plek dus raapte kathy hem op. Snel pakte ze haar mobiel om te kijken of ze nog berichten had. Alleen van mike. Kathy rende snel terug naar het schuur dingetje en probeerde ondertussen te antwoorden. Mike was een gcollega van haar. Misschien maar goed dat dough niet wis dat ze eerlijk geld verdiende.
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Mar 24, 2012 13:04:35 GMT -5
Ik kwam eindelijk aan bij de garage. De zon stond aan de hemel en ik kon goed zien met mijn ene oog. Ik stapte uit de auto en liep om de garage heen naar het kleine huisje. Dat kleine huisje waar ik en Dough zo lang in hebben gewoon nu. Ik opende de deur en liep voorzichtig naar binnen. Zou Dough nog slapen? Ik liep de trap op en bleef hangen voor zijn kamerdeur. Nee toch maar niet de kans dat hij nog ligt te maffen is groot en als je hem dan wakker maakte werd hij ontzettend boos. Ik liep bij de deur vandaan langs de tweede deur, de wapen kamer. Alle wapens die Dough in bezit had lag hier in deze kamer opgeborgen, ik durfde er zelf nooit in. De volgende deur ging in wel in. Mijn kamer, er stond niks meer dan alleen maar een bed en honderden schilderijen. Landschappen, mensen, de stad. Alles had ik al eens geprobeerd te schilderen ik glimlachte naar sommige doeken omdat er bijzondere verhalen achter zaten en bij andere fronste ik omdat die niet gelukt waren of zo zoals ik het bedoelt had. Hoe dan ook ik was bij dat ik thuis was en wilde niets lievers dan slapen. "Ga je nu al naar bed? Zou ik niet doen als ik jou was." Mijn ogen werden groot. Hij stond toch niet achter me hé?
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 24, 2012 13:18:35 GMT -5
Ik had Egon allang het huis binnen horen sluipen. Ik was hem vanuit de gang naar zijn kamer gevolgd en wachtte ik een schaduw tot ik kon toeslaan. "Ga je nu al naar bed? Zou ik niet doen als ik jou was. Jup inderdaad buddy, je broer heeft je maar mooi weer betrapt!" Ik kraakte mijn knokkels een flink en probeerde Egon's reactie te peilen. "Hoe is het gegaan? Het duurde angstvallig lang toen jullie wegwaren, waar zijn die andere twee meisjes heen?" Ik priemde in mijn kleine broertjes rug. Kom op geef verdomme antwoord!
(Egon)
Angst sloeg me om de keel toen ik me omdraaide en Dough aankeek. "Het is allemaal goed gegaan, ik heb Jake en Sagé voor Jake's huis gedropt." Loog ik bij elkaar. "Er waren geen problemen maar het duurde een beetje lang omdat...... Ik niet goed kon zien en ben toen maar niet meer gaan rijden tot de zon opkwam snapje? Hehehe" Lachte ik schijnheilig. Dit kon nog lelijk aflopen.
Dough kleurde rood. "Ik ben blij dat alles zo goed verlopen is maar..... BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN!? Ben je gaan rijden in het donker!? Terwijl je maar een half oog hebt!? Doe normaal man ik had je kunnen verliezen als er iets zou gebeuren lul! Hoe zou het dan afgelopen zijn hé? Nou?!" Ik sloeg mijn armen om mijn kleine broertje heen. "Beloof me dat je nooit meer s'nachts gaat rijden! Of ik doe je wat!"
|
|