|
Post by Louis Tomlinson on Mar 20, 2012 14:29:36 GMT -5
Ik kon het niet meer verdragen. Dat gezeur, dat geklaag, die wantrouw, alles! Woest rende ik naar buiten en liet Kathy met Zayn alleen achter. Ik rende weg van het gebouw en zijn mensen, ik moest alleen zijn. Verderop stond een speeltuintje waar Harry en ik ons meestal in de zomer ophielden. Ik minderde vaart en liep het tuintje in en ging op één van de schommels zitten. Tranen brandde achter mijn ogen maar ik hield ze koppig binnen. Kon deze avond nog erger? Het begon langzaam donker te worden en de straatverlichting sprong aan, overal was het doods stil.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 21, 2012 1:13:05 GMT -5
Janey jogde het park in. Haar benen trokken haar soepel maar pijlsnel vooruit en de wind blies haar staart alle kanten uit. Ze vond het heerlijk om in het donker buiten te zijn, dan was ze even helemaal alleen. Of toch niet? Haar ogen schoten naar het speeltuintje waar een vage schim op een van de schommels zat. Zijn gezicht werd half verlicht door het licht van een lantaarn en Janey kneep haar ogen een beetje samen om hem beter te kunnen zien. Was dat nou Louis? Zonder er nog bij na te denken jogde ze naar hem toe. ''Hee.'' zei ze verrast en nog nahijgend toen ze vlak voor hem tot stilstand kwam.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 21, 2012 13:55:57 GMT -5
Louis keek op recht in het gezicht van Janey. "Ow Janey! Ben jij het?" Lou wees op de schommel naast zich. "Wil je zitten?"
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 21, 2012 13:57:28 GMT -5
Janey knikte en nam op de schommel naast hem plaats terwijl ze zijn gezicht uitgebreid onderzocht. ''Wat doe je hier zo laat nog? Gaat het wel?'' vroeg ze bezorgt. Als ze eerlijk moest zijn zag hij er vreselijk uit, alsof hij elk moment in tranen kon uitbreken. En zo kende ze Louis totaal niet.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 21, 2012 14:00:49 GMT -5
"Ik..." Verder kwam ik niet en ik barstte in huilen uit. "Het is Zayn! Waarom kan hij Kathy niet accepteren! Ik doe dat toch ook? En dat kind heeft mijn leven veel meer verpest dan dat van hem! Trouwens het is mijn zusje en dit keer lijkt ze echt veranderd te zijn! Waarom ziet hij dat niet in!?" Ik begroef mijn gezicht in mijn handen en haalde ze er gelijk weer uit. Mijn verdriet veranderde in woede. "Het is niet eerlijk! Hij is toch ook zogenaamd veranderd!? Nou als hij het kan kan Kathy dat ook!" Ik stond op en liep en stukje bij de schommels vandaag en keek op naar de met sterren bezaaide lucht.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 21, 2012 14:04:24 GMT -5
Janey sprong ook op van haar schommel en liep naar Louis toe. Voorzichtig legde ze haar hand op zijn schouder. ''Luister, ik weet niet wat er precies aan de hand is. Maar ik weet wel dat dat soort dingen tijd nodig hebben. Als je zusje echt veranderd is dan zal Zayn dat vanzelf gaan inzien,'' Ze kwam nu helemaal aan Louis' zijde staan en volgde zijn blik. ''Het komt wel goed Louis.'' Ze keek even opzij naar zijn gezicht en glimlachte lief naar hem
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 21, 2012 14:08:28 GMT -5
Louis keek in de mooie ogen van Janey. "Ow Jane wat kan ik zeggen?" Ik zei niks, ik liet het haar zien en trok haar tegen me aan en drukte mijn lippen op die van haar. Zacht... Zacht als zijde.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 21, 2012 14:10:12 GMT -5
Janey's ogen werden drie slagen groter toen Louis haar ineens tegen haar aan trok en zijn lippen op die van haar plantte. Ze probeerde hem wild van haar af te duwen maar merkte al snel dat dat niet zou gaan lukken. Dus ontspande ze zich en sloot ze haar ogen. Ze gaf zich volledig over
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 21, 2012 14:13:24 GMT -5
Ik voelde haar handen tegen mijn borst aandrukken, maar die verslapte al snel. Ik trok aar nog dichter tegen me aan en liet mijn tong langzaam over haar lip glijden terwijl ik mijn hand door haar haar haalde.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 21, 2012 14:16:27 GMT -5
Gewillig opende Janey haar mond zodat hij zijn tong bij haar naar binnen kon laten glijden. Ze deed hetzelfde hij hem en al snel ontstond er een hevig getongworstel. Ze sloeg haar armen om zijn nek en genoot van de warmte van zijn lichaam wat bij iedere beweging die hij maakte langzaam langs die van haar schuurde.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 21, 2012 14:18:43 GMT -5
Ik genoot in volle teugen van Janey maar opeens schoot er een elektrische schok recht naar mijn hoofd. Ik duwde verschrikt Janey van me af en beet daarbij hard op mijn tong. "Het spijt me! Ik.... Ik wilde.... Ik wilde niet...... O mijn god sorry!" Ik staarde Janey met grote ogen aan.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 21, 2012 14:20:30 GMT -5
Janey keek hem stomverbaasd aan toen hij haar aan de kant duwde. ''Hoe bedoel je.. je wilde niet?'' vroeg ze.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 21, 2012 14:25:30 GMT -5
"Ja.. Jawel ik wilde wel maar niet met jou... Wacht nee niet met jou maar met... O zo bedoel ik het niet! Ik wil wel met jou maar! Maar....." Ik wilde liever met Harry.... Maar ik wist niet of Harry homo was of eigenlijk wel iets met mij wilde. Waarom kuste ik dan zijn zusje? Had ik haar nu pijn gedaan?
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 21, 2012 14:27:07 GMT -5
Janey lachte even spottend en schudde haar hoofd. ''Maar..?'' Ze kreeg een smerige smaak in haar mond. In haar ogen was duidelijk af te lezen hoe zwaar hij haar net gekwetst had maar dat probeerde ze te verbergen door een boze stem op te zetten
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 21, 2012 14:28:00 GMT -5
"Ow Janey het spijt dit was helemaal de bedoeling niet! Echt niet ik wilde je geen pijn doen door je te kussen! De emoties overvielen me! Ik dacht niet na! Vergeef me!" Louis raakte in paniek. Hoe kon hij zo stom zijn dit te doen? Nog een grotere vraag zou Janey dit aan Harry door vertellen!?
|
|