|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 12:55:32 GMT -5
Ik voelde mijn benen week worden door wat Liam zei. Ik zakte door mijn knieën en trok Liam zonder er erg in te hebben mee. Ik duwde mijn gezicht in zijn hals en liet tranen de vrije loop. "Het spijt me Liam! Maar ik.... ik kan er niet meer tegen! Ik ben mezelf niet meer de laatste tijd al heel lang niet meer! Heb je dat dan niet gemerkt!? Ik ben boos, ik huil, ik schreeuw! Dat is niet zoals ik ben.... Ik heb vandaag heel veel dingen verpest! Bij jou, bij Zayn... Net bij Janey..... Ik weet niet wat er mis met me is...." Ik wilde stoppen ik wilde niet meer huilen ik wilde opstaan en met Liam mee naar huis gaan maar het lukte me niet. Waarom kon ik nou niet stoppen?!
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 12:59:59 GMT -5
''Huh Janey? Die zit gezellig met Zayn te praten om misschien wel te bekken. Ik ben weggegaan daar ik had gee zin om hun in de weg te lopen. Tuurlijk heb ik gemerkt dat je niet jezelf bent, Zayn draait wel bij en Janey ken ik niet echt goed maar als ze net zoals Harry is dan zal ze je ook wel vergeven. Wat je ook misdaan hebt het komt goed.'' Nu was het Liam's beurt om Louis te troosten hij trok hem in een knuffel en wreef over zijn rug als teken dat het goed zou komen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 13:22:42 GMT -5
Mijn ogen werden groot toen Liam vertelde dat Janey bij ons thuis zat. "Is Harry daar ook? Liam ik kan niet naar huis...... Ik kan het niet meer, het is te laat ik heb het verpest en er is niks dat dat kan veranderen....." Liam's warme hand wreef over mijn rug en maakte me rustiger toch bleef ik huilen. Ik kon echt niet meer naar huis ik wilde weg ik wilde terug naar de speeltuin..... "Liam wil je met me meegaan naar de speeltuin?" Ik keek hem wanhopig aan.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 13:26:42 GMT -5
''Nee Harry is er niet, tuurlijk ga ik met je mee als jij dat graag wilt. Ik zal anders wel even met Harry praten en Zayn moet dan toch echt met Janey praten want eigenlijk ken ik haar net'' zei Liam. Hij stond op en stak zijn hand uit naar Louis ''Nou kom maatje, op naar de speeltuin''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 13:42:41 GMT -5
Ik greep Liam's hand vast trok mezelf omhoog en hem naar me toe. "Nee niet met Harry praten! Hij weet nog nergens van!" Piepte ik met een wanhopig hoog stemmetje. Ik liep Liam voorbij en trok hem aan zijn hand mee naar het speeltuintje en plofte neer onder de boom die midden in de speeltuin stond. "Zeg Liam kun je, je nog herinneren toen we nog maar net samen waren als band en als één van ons ruzie had we dan hieronder zaten?" Ik glimlachte vaag voor me uit. "Meestal waren het Harry of ik die ruzie hadden hè? Vaak met elkaar..... en nu kunnen we niet zonder elkaar... Hoe kwam het toch dat we altijd ruzie hadden?" Ik viel half om en leunde met mijn hoofd op Liam's schouder. "Vertel me het Liam, waarom had jij nou nooit ruzie en wij wel? Of had jij wel eens ruzie met één van ons, vertel alsjeblieft...." Ik zakte al half weg, ik was zo moe van al het huilen dat ik langzaam weg begon te zakken. Liam kon altijd mooi vertellen vond ik. Ik wilde alleen nog maar dat hij een verhaal aan me vertelde dat me in slaap kon brengen. "Toe Liam vertel me een verhaal.... over ons....."
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 13:52:53 GMT -5
''Euh... Ik weet het eigenlijk niet zo goed, ik heb nooit onder deze boom gezeten. Ja jullie hadden vaak ruzie maar jij was toen heel anders je was heel stil en je moest denk ik ook een beetje wennen. Om ja... ineens met vier andere jongens opgescheept te zitten die je nog helemaal niet kent. Maar dat is nu toch ook goed gekomen? Echt waar toen ik net te horen kreeg dat ik met jullie samen een band vormde was ik bang dat jullie me niet mochten enzo. Dus ik zei niet veel tegen jullie, ja ik praatte tegen Zayn omdat ik hem al eerder had ontmoet. Maar dat was ook het enige, ik wa echt doodsbang totdat jullie tegen me begonnen te prate ntoen was het wel oké maar ik zou toen echt neit uit mezelf naar jullie toe gestapt zijn en dan ook nog een gesprek aangaan'' vertelde Liam, hij had door dat Louis heel moe was. Hij was zelf ook niet meer heel erg wakker of zo. ''Maar als jij niet wilt dat ik met Harry praat doe ik dat ook niet ik heb geen zin om nog een keer ruzie te krijgen met één van jullie. Want ik wil jullie nog lang niet kwijt en al helemaal niet door een ruzie of zo'' Liam steunde met zijn hoofd tegen Louis' hoofd en sloot zijn ogen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 14:00:21 GMT -5
Louis hoorde Liam's stem afsterven naarmate hij langer prate. "Ik wil jou ook niet kwijt Liam....... Nooit niet..... Ik hou van je Daddy....... Direction........." Ik was zo moet dat ik Liam meer kon vertellen hoeveel ik van hem hield of van de andere van wie van hen dan ook. Met mijn laatste beetje kracht sloeg ik mijn armen om Liam heen, langzaam vielen zijn oogleden dicht en werd hij is een diep zwart gat gezogen.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 14:05:29 GMT -5
''Ik ook van jou BooBear'' Liam merkte dat Louis in slaap was gevallen. waarschijnlijk gaan mensen die langslopen wel rare dingen denken maar dat kom hem niks schelen, hij was allang blij dat het weer goed was tussen Louis en hem. Niet veel later viel Liam ook in slaap.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 15:01:45 GMT -5
(Een paar uur later)
Louis opende voorzichtig zijn ogen. Het was pikkedonker om hem heen en hij lag met zijn hoofd op Liam's schoot met zijn armen nog om Liam's middel. "Liam slaap je nog? Als we hier blijven vatten we kou, kom we moeten naar huis." Ik kwam voorzichtig overeind en pakte Liam bij de hand en trok hem ook overeind. "Kom op maatje thuis slapen we wel verder."
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 15:05:08 GMT -5
Liam schrok zich rot van Louis die hem ineens aan zijn hand trok. ''Wow mate, doe rustig ik dacht dat je niet naar huis wilde'' zei liam slaperig. Hij wreef de slaap uit zijn ogen en bleef gewoon rustig staan.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 15:07:38 GMT -5
Louis lachte terwijl hij gaapte. "Ja ik wil ook graag hier blijven maar ik wil niet dat je kou vat dus kom!" Louis keek Liam dromerig aan, hij wilde graag naar huis hij voelde zich goed. Hij wilde samen met zijn best mate naar huis.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 15:10:35 GMT -5
''Maak je geen zorgen om mij dat komt heus wel goed hoor, maar als je zo graag naar huis wilt dan gaan we toch'' zei Liam die nog steeds ontzettend moe was.
~
We moeten alleen ff wachten voordat we naar huis gaan Lou want thuis is het nog gister ^^
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 15:14:06 GMT -5
"Zeker weten? Je komt zowiezo voor de nacht om is thuis! Maar als ik mag gaan.... Dan zie ik je thuis mate." Ik draaide me om en begon richting huis te lopen en liet Liam in het speeltuintje achter.
hoe niet Li, Jane en Hazz zijn op het zelfde moment aan het praten als wij net wakker worden de avond is nog lang niet voorbij het werd net donker toen ik er vandoor ging!
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 15:16:55 GMT -5
''Lou wacht!'' riep Liam en rende achter Louis aan. Hij had geen zin om helemaal in zijn uppie en dan ook nog in het donker naar huis terug te lopen.
~
Ow ik dacht dat het al de volgende ochtend was XD
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 15:19:21 GMT -5
Louis keek om naar Liam die achter hem aankwam. Lou grijnsde. "Wat is er Daddy D? Bang in het donker?" Louis schoot in de lach en sloeg een arm om Liam's nek en liep verder het huis kwam al in zicht.
jij nog een keer iets zeggen en dan verder gaan bij not so glade you came?
|
|