|
Post by Janey Styles on Mar 21, 2012 14:28:33 GMT -5
Nadat Louis 'de emoties overvielen me' gezegd had luisterde Janey al niet meer naar hem. Ze had er zo ongelooflijk veel spijt van dat ze hem terug had gezoend. ''Ach rot toch op Louis!'' riep ze uit. ''Blijf uit mijn buurt!''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 21, 2012 14:29:47 GMT -5
"Nee Jane wacht! Echt het spijt me! Zeg alsjeblieft niks tegen Harry ik smeek je!" Dit kon nog eens heel lelijk uit gaan pakken. Een schuldgevoel overviel me en ik wist waarom. Ik had Janey diep gekwetst.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 21, 2012 14:31:10 GMT -5
Janey wou net weg lopen toen Louis weer tegen haar begon te praten. Ze draaide zich met een ruk om en keek hem recht in zijn ogen aan. ''Wat heeft Harry hier mee te maken?'' vroeg ze verontwaardigd. Nou werd ie helemaal lekker. Waarom zou ze haar broer hier niets over mogen vertellen als ze dat zou willen?
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 21, 2012 14:33:31 GMT -5
"Ik... Ik weet het niet. Hij is mijn beste vriend en ik wil niet dat zowel jij als hij mij haat alsjeblieft Jane! Je weet dat ik het niet zo bedoelde!" O mijn god volgens mij gaat ze er achter komen dat ik verliefd ben op Harry! Harry.... Dus toch...
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 21, 2012 14:33:54 GMT -5
Janey beet even op de binnenkant van haar wang. Ze haatte Louis niet, totaal niet zelfs, maar ze was veel te geprikkeld nu om dat aan hem te vertellen. Ze keek hem recht in zijn ogen, zijn met tranen gevulde ogen en voelde dat er bij haar zelf ook tranen een gevecht met haar begonnen. Maar daar ging ze echt niet aan toegeven. ''Dat had je dan maar moeten bedenken voor je me zoende.'' Ze deed een paar stappen achteruit om zich vervolgens om te draaien en weg te joggen. Niet naar haar eigen huis, ze ging naar Harry. Want er was duidelijk veel meer aan de hand dan Louis haar vertelde en ze wou weten wat
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 21, 2012 14:35:10 GMT -5
Louis reikte zijn hand naar Janey's rug maar ze was al te ver weg. Hij zakte door zijn knieën en begroef zijn gezicht terug in zijn handen. Hoe had hij dit kunnen doen!? Iedereen zal straks weten wat voor een lul ik ben! Ik ben homo en kus een meisje! Ik wilde Jane niet kussen! Ik... Ik wilde Harry... Ik was verliefd op Harry...
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 11:35:14 GMT -5
Liam liep op zijn dooie gemak naar het park, hij ging bij het meertje zitten en dacht na. Waarom werd hij dan ook zo boos op Louis? Toen hij daaraan dacht kreeg hij gelijk schuldgevoel. Hij kon zichzelf wel slaan! Hij dacht terug aan alles wat hij tegen Louis had gezegt. Hij kreeg tranen in zijn ogen en beet op zijn lip in een poging om de tranen tegen te houden, maar het lukte niet ze stroomde al over zijn wangen en landde op zijn shirt.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 11:45:27 GMT -5
Louis zat nog steeds in het park. Verdriet om wat hij zojuist had gedaan en beschaamt omdat hij een vrouw haar gevoelens had gekwetst. Zachtjes zong hij de solo van Liam in Gotta be you. " "What a mess I meed upon youre innecent no woman in the world deserves this and here I am asking you for one more chance......" Ja een tweede kans wilde ik graag ook bij Liam ik had dat ene nooit tegen hem mogen zeggen dat ene waarop Zayn zei dat ik op Dough leek.... Het deed me pijn. Vanuit de speeltuin zag ik een schim onder de lantaarnpalen, het was Liam!! Ik sprong op van mijn schommel en wilde hem roepen maar hield mezelf tegen. Wat als hij me nou haat voor wat ik heb gezegd? Voor dat ik Kathy weer terug in huis heb genomen? Dat ik Zayn meer dan één keer al heb pijn gedaan? Ik moest het proberen en sprong in het diepe. "Liam over here! Over here!" Wild zwaaide ik met mijn armen en ging in het licht staan. Volgens mij had hij me gezien....
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 11:49:44 GMT -5
Liam schrok toen hij Louis' stem hoorde, hij zal het zich wel verbeeld hebben. Louis haat hem dat kan niet anders. Hij begon nog harder te snikken en voelde nog meer tranen in zijn ogen branden.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 12:02:42 GMT -5
"LIAM!!" Hoorde hij me wel? Of zou hij me negeren? Ik draaide me om en rende het hekje uit achter Liam aan. Ik kwam dichterbij hem en pakte zijn schouder vast en hijgde uit. "Liam waarom negeer je mij? Zeg iets?" Ik kwam overeind en zag zijn ogen vol tranen. Van schrik liet ik zijn schouder los en deinsde achteruit waarnaar mijn handen voor mijn mond sloeg. "Is dit mijn schuld?" Piepte ik in paniek. "Liam huil je om mij?"
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 12:19:21 GMT -5
Liam keek verbaasd naar Louis, hij had het zich dus niet verbeeld. De woorden van Louis galmde door zijn hoofd. ''H-het is niet jouw schuld, ik had me moeten inhouden'' zei Liam huilend zijn stem sloeg een aantal keer over. ''Ik begrijp het als je me haat en me nooit meer wilt zien'' Liam's stem trilde en zijn schouders schokte.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 12:23:30 GMT -5
Tranen sprongen me voor de zoveelste keer deze avond in mijn ogen. "O Liam het is helemaal jou fout niet! Ik had nooit mogen zeggen dat jij niks om je familie geef of om onze! Je geeft hartstikke veel om onze familie en je wilt ons alleen beschermen, Liam niet meer huilen!" Ik pakte zijn beide schouders beet en probeerde ze te laten stoppen met schokken. "Liam....."
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 12:28:15 GMT -5
''Sorry Lou voor alle dingen die ik heb gezegt het was nooit mijn bedoeling om zo boos te worden. Echt het spijt me zo erg ik wilde niet zo boos worden maar ik had mezelf niet meer onder controle'' Liam wilde niet meer huilen maar de tranen bleven maar over zijn wangen stromen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 12:33:10 GMT -5
Louis raakte in paniek toen hij Liam niet getroost kreeg, hij durfde het bijna niet maar deed het toch. Hij sloeg zijn armen om Liam heen en trok hem naar zich toe. "Sssst Liam het komt allemaal wel weer goed.... echt waar... echt waar." Suste ik door zijn haar in zijn oor. Ik voelde mijn nek nat worden, Liam huilde nog steeds. Ik streelde door zijn haar en wilde dat hij op hield want de tranen prikte bijna door om over mijn wangen te gaan. "Toe nou Daddy Direction niet meer huilen alles is goed nu.... echt waar...."
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 12:50:35 GMT -5
Liam knikte even en veegde de tranen weg maar er kwamen steeds weer nieuwe tranen. ''I-ik weet het Lou maar die verrekte tranen blijven maar door stromen'' riep Liam gefrustreerd.
|
|