Shayla Payne
Junior Member
If i'm louder, would you see me?
|
Post by Shayla Payne on Mar 3, 2012 10:26:50 GMT -5
Weer geen inspiratie voor titel -.-
~
Iedereen was er nu en het was dan ook het toppunt van gezellig, telkens staarde Shayla van uit haar ooghoeken naar de Ierse jongen iets verder op, wat was ze blij dat Liam haar even had gebelt, maar hoe erg wenste ze wel niet dat ze niet zo verlegen was. Ze hadden een film aangezet maar eigenlijk lette iedereen maar voor de helft op, iedereen was aan het kletsen of aan het eten, de chips lag ondertussen overal over de vloer en het was nog niet eens zo heel erg laat, over een paar uur zou je de vloer waarschijnlijk niet eens meer zien. Shayla, deed haar best om op de film te letten maar het was veel te druk, en op de één of andere manier trok Niall telkens weer haar aandacht.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 3, 2012 10:49:49 GMT -5
Niall zat helemaal aan het uiteinde van de bank in een hoekje gepropt aangezien de meeste nogal breed uit zaten. Met zijn ogen op het scherm gericht nam hij om de paar seconden een chipje in zijn mond. Hij lette niet echt op de film, want hij had het gevoel aangekeken te worden. Voorzichtig, vanuit zijn ooghoek keek hij naar de richting op waar hij ogen had voelen branden. Daar zat een meisje die hij herkende als Liam's zusje. Hij had haar al heel vaak gezien, maar nu pas viel het hem echt op hoe mooi ze eigenlijk was. Zo'n mooi meisje zou nooit naar hem kijken.. toch?
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 3, 2012 12:54:21 GMT -5
Danah bedankte de vrouw en liep met trillende handen het appartement binnen. Ze huilde nog steeds om wat haar neven haar hadden aangedaan ''H-hoi allemaal'' zei ze snikkend wachtend op reactie.
|
|
Shayla Payne
Junior Member
|
Post by Shayla Payne on Mar 3, 2012 12:58:31 GMT -5
Precies op dat moment draaide Shayla's bruin groenige ogen zich weer in Niall's richting, ze schrok toen Niall's prachtig felblauwe ogen de hare ontmoette, ze glimlachte even verlegen en wist niet hoe snel ze weer terug moest kijken naar de TV. Ze keek even op toen ze Danah ook binnen zag komen, had Zayn haar ook uitgenodigd? Maar die zat al de hele tijd op zijn kamer, toch? ''Wat is er gebeurt?'' Vroeg ze bezorgd toen ze Danah eens even goed bekeek.
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 3, 2012 13:00:42 GMT -5
''Ik wil het er niet over hebben'' snikte Danah, het leek alsof ze nog in shock was. Nee het was gewoon zo ''W-waar is Zayn eigenlijk?'' vroeg ze toen ze de kamer onderzocht had.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 3, 2012 13:01:54 GMT -5
Niall liep een beetje rood aan toen het mooie meisje naar haar glimlachte en hij lachte aarzelend terug naar haar. Hij schrok echter wakker uit zijn gedachtes toen hij ineens een trillende meisjesstem achter zich hoorde. En vervolgens Liam's zusje hoorde vragen wat er gebeurt was. Hij kwam een beetje overeind en draaide zijn lichaam half om om te zien wie het was. Verbaasd keek hij Danah aan. ''Zayn?'' vroeg hij haar. ''Die is toch gewoon boven?''
|
|
Shayla Payne
Junior Member
|
Post by Shayla Payne on Mar 3, 2012 13:09:28 GMT -5
''Volgens mij wel ja.'' Shayla knikte even, eigenlijk zat het haar helemaal niet zo lekker. ''Zullen we anders voor de zekerheid even kijken? Ga jij maar even zitten.'' Ze stond op en wees naar haar plek als teken dat Danah daar mocht gaan zitten. ''Wil je echt niet zeggen wat er is gebeurt?''
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 3, 2012 13:12:16 GMT -5
''Ik vertel het later wel als ik er zelf een beetje overheen ben gekomen, ik voel me er gewoon rot door'' zei Danah vastbesloten. Ze ging op de plek van shayla zitten en glimlachte even kort naar haar. Ze merkte dat de andere haar verbaasd aan keken maar ze reageerde er niet op.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 3, 2012 13:14:48 GMT -5
Niall stond ook op. Hij was totaal verward door de situatie. Zayn zat toch gewoon boven? Waar kon hij anders zijn? Niall had hem nooit horen weggaan. En waarom huilde zijn zusje zo? Hij liep naar de gang toe en keek even achterom of Liam's zusje hem volgde
|
|
Shayla Payne
Junior Member
|
Post by Shayla Payne on Mar 3, 2012 13:23:14 GMT -5
Voorzichtig liep Shayla achter Niall aan, niet wetend of ze nou naast hem zou gaan lopen of niet, ze had hem als zo vaak gezien maar telkens werd ze weer helemaal verlegen. ''Hij zal wel op zijn kamer zitten, toch?'' Vroeg ze voorzichtig.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 3, 2012 13:24:04 GMT -5
Louis had Danah gehoord en zag Niall en Shayla de gang in komen. "Hey Niall als je het zeker wilt weten Zayn is een paar uurtjes geleden weggegaan. Ik vroeg nog aan hem waar hij heen ging en hij zei iets van 'oude vrienden' ofzo? Maar dat was alles wat ik effe wou zeggen. Heb je mijn zusje trouwens al gezien ze zou vanavond ook komen?"
|
|
Shayla Payne
Junior Member
|
Post by Shayla Payne on Mar 3, 2012 13:27:57 GMT -5
Shayla had geen idee waar Louis het over had dus keek ze maar een beetje hulpzoeken naar Niall, ''Kennen jullie verder geen oude vrienden van Zayn?'' Vroeg ze nieuwschierig, ''Anders kan je die misschien opbellen want het is wel heel erg laat.'' vertelde ze, ze keek even naar de klok, bijna twaalf uur. ''Danah, Zayn is er niet!'' Riep ze even naar het meisje in de huiskamer. Ze keek even naar Louis en haalde haar schouders op, ''Die heb ik ook niet gezien.''
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 3, 2012 13:31:54 GMT -5
''Wat?! Oude vrienden? Shit nee dat kan niet!'' riep Danah geschrokken. Dit kan gewoon niet waar zijn! Het kan niet, die gasten moesten mij dus hebben om Zayn te pakken te krijgen dat had ze al een tijdje door. Maar wat hebben ze ooit met Zayn gedaan?!
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 3, 2012 13:36:18 GMT -5
Niall schrok zich rot van Danah's reactie. ''Wat is er met hun? Waarom is dat zo erg?'' Hij voelde een bezorgt gevoel in hem opborrelen en kreeg een brok in zijn keel. Dit klopte niet, dit klopte voor geen meter. Zayn had zo vreemd gedaan die middag en nu vertrok hij zomaar het appartement om naar zijn oude vrienden te gaan wat duidelijk een heel slecht iets was als hij uitging van Danah's reactie
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 3, 2012 13:38:28 GMT -5
Louis kwam de kamer in. "Uhh ik weet niet of ik je dit moet zeggen maar hij had het over over jou en neven en over uuuuum wat was zijn naam? Oja Dough ofzo..... Weten jullie trouwens zekker dat jullie Kathy nog niet hebben gezien waar blijft dat kind toch!?"
|
|