|
Post by Danah Malik on Mar 5, 2012 11:18:26 GMT -5
''Ja ik ga het vertellen'' begon Danah haar schouders schokte nog. ''Nou, ik zat in het park. Toen werd ik ineens aan mijn haar getrokken en werd er een mesje tegen mijn keel aangehouden. Daar schrok ik natuurlijk, nou degene die dat deed was één van mijn neven en toen kwam mijn andere neef eraan. Die schopte me toen ik bleef zitten. Ik wist dat ze iets van Zayn wilden dus toen begon Ratan te schreeuwen dat als ik niet zou opstaan hij me... Hij zei dat hij me..'' Danah hapte naar adem. ''Hij zei dat hij me kapotzouneuken'' riep ze snel. ''Toen begon ik te schreeuwen day ze jullie en Zayn met rust zouden moeten laten en dat het me niks kon schelen. Nou toen werkte ik uiteindelijk mee en werd ik naar een auto gebracht toen begon ik weer koppig te doen. Ratan werd helemaal kwaad en begon me te slaan en sleurde me de auto in. Nou in de auto vroegn ze om mijn mobiel en ik wilde die eerst niet geven maar toch deed ik dat. Toen werd ik aan de andere kant van Londen gedumpt e vervolgens bijna verkracht'' bij die zinnen begon Danah weer hard te snikken ''Dus ging ik opzoek naar iemand die me hier naar toe kon brengen en ik had geluk en toen kwam ik hier''. Pff nou dat ook weer gehad dacht ze.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 5, 2012 11:43:51 GMT -5
Het voelde alsof Niall een stomp in zijn maag kreeg. Met grote, verschrikte blauwe ogen keek hij haar aan. ''Wat?!'' zijn stem schoot een paar octaven omhoog. Hij kon niet omschrijven wat er op dat moment door hem heen ging. Zoveel woede, ongeloof, bezorgdheid en verdriet had hij nog nooit in één keer bij elkaar gevoelt. ''Danah het spijt me zo dat je dat allemaal hebt moeten meemaken.'' Hij legde zijn arm voorzichtig, aarzelend om haar heen en wreef zachtjes over haar rug. ''Is Zayn bij hun? Weet je waar ze zijn nu?''
|
|
Shayla Payne
Junior Member
If i'm louder, would you see me?
|
Post by Shayla Payne on Mar 5, 2012 12:02:34 GMT -5
Een brok vormde zich in Shayla's keel toen ze Danah's verhaal hoorde, de ogen van het Engelse meisje leken op dit moment twee keer zo groot te zijn, snel ging ze andere kant van Danah zitten. Ze wist niet zo goed wat ze moest zeggen, ze wist alleen maar dat ze het verschrikkelijk vond voor haar vriendin, ook nu haar broer nergens te bekennen was, en aangezien ze naar hem vroegen zou dit alles wel iets met hem te maken hebben. Stilletjes staarde Shayla naar haar schoenen, ze kon het niet helpen maar ook bij haar kwam een bezorgd gevoel omhoog, maar ook een angstig gevoel.
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 5, 2012 12:17:49 GMT -5
Doordat Niall en Shayla haar begonnen te troosten werd ze alleen maar emotioneler. ''Het maakt niet uit Ni, waarschijnlijk wel maar ik weet het niet zeker. Maar ik weet wel dat het nooit goed kan zijn als Zayn daar is'' zei ze.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 5, 2012 12:35:29 GMT -5
Niall zuchtte gefrustreerd. Hij had even geen idee meer wat hij nu moest doen. Het idee dat ze met hun handen aan Zayn's zusje hadden gezeten en het feit dat hijzelf nu waarschijnlijk ook bij die jongens was maakte Niall misselijk. Hij keek de anderen in de kamer één voor één aan. ''Wat moeten we doen? Moeten we hem gaan zoeken? We moeten iets doen toch?'' Hij voelde zich net Liam de tweede, zo bezorgt dat hij was. Het was moeilijk om rustig te blijven in deze situatie. Het liefst zou hij meteen naar buiten rennen en opzoek gaan naar Zayn, maar daar zou hij niets mee opschieten. Hij had echter geen idee waar die was.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 5, 2012 12:51:38 GMT -5
Louis hoorde dit allemaal aan en dacht diep na. "Zeg Danah..... Ik weet niet hoe ik je dit moet vragen maar zitten jou neven soms bij een bende?" Ik trok mijn wenkbrauw op en wachtte gespannen af, zou ze dat ene antwoord gaan geven?
|
|
Shayla Payne
Junior Member
If i'm louder, would you see me?
|
Post by Shayla Payne on Mar 5, 2012 12:57:43 GMT -5
Shayla begon van zenuwen een beetje op haar nagels te bijten, de tijd leek zo langzaam te gaan en de zorgen leken steeds groter de worden. ''Kunnen we niet beter de politie bellen?'' Vroeg ze, haar hoge stem trilde een beetje terwijl ze iedereen één voor één aankeek, dat kon toch het beste zijn om nu te doen, misschien hadden hun al nieuws van Zayn, wat zouden de fans van de jongens bovendien zeggen als Zayn wel heel lang weg bleef?
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 5, 2012 13:06:10 GMT -5
Shayla was bang ik kon het in haar ogen zien. "Niet nodig, als Danah mijn vraag beantwoord kan ik je zo vertellen of we de politie moeten bellen of niet." Antwoordde ik en keek Danah weer aan. Antwoord alsjeblieft niet met het antwoord waar ik zo bang voor ben. Bad ik in stilte.
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 5, 2012 17:08:23 GMT -5
Danah keek op toen Louis aan haar vroeg of haar neven in een benden zitten. Ze knikte even kort, ''Er zijn er nog meer ik weet helaas maar één naam Dough of zo. Ratan en Sekar zeiden dat het hun leider is'' Vertelde ze stotterend
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 6, 2012 4:47:20 GMT -5
Lenore had naar het hele verhaal geluisterd wat Danah vertelde. Vreselijk vond ze het. "Ik vind dat we nu moeten gaan zoeken" ze keek de groep aan in de hoop dat ze met haar mee zouden gaan. Als alleen al haar neefjes haar bijna hadden verkracht wilde ze niet weten wat die dough kon doen.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 6:55:25 GMT -5
''Nee.'' Niall keek naar zijn zusje schudde beslist zijn hoofd. ''Shayla heeft gelijk,'' Hij keek even verlegen naar het mooie meisje aan de andere kant van Danah waar hij zijn ogen steeds amper vanaf kon houden. ''Het is beter als we eerst de politie bellen. Of, weet je wat.. ik bel Zayn zelf eerst. Met een beetje geluk neemt hij op.'' Hij griste zijn iPhone uit zijn broekzak en scrolde naar beneden in zijn telefoonlijst. Hij aarzelde even. Bang dat hij vreselijke dingen te horen zou gaan krijgen, of nog erger: niets te horen zou krijgen. Maar uiteindelijk drukte hij toch op het groene hoorntje en zette hij hem op de speaker, zodat iedereen mee kon luisteren.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 6, 2012 8:18:07 GMT -5
Louis's ogen werden groot. "Nee Niall we kunnen de politie niet bellen!" Ik raakte licht in paniek. Ik kende Dough, ik wist wie Dough was! Wat had Zayn eigenlijk te maken met hun? Deed hij dit vanwege Kathy? Vanwege mij? Nee dat kan niet. "Niall het heeft geen zin om de politie te bellen! Als we dat doen is Zayn ten doden opgeschreven! Ik ken Dough en hij is geen makkelijke, alles wat we kunnen doen is wachten...." Louis keek Niall aan en legde een hand op zijn schouder. "Geen zorgen, Zayn is sterk genoeg om zich te kunnen redden, als ik het kan kan hij het ook echt waar. We moeten alleen de moet erin houden. Als het te lang gaat duren, ga ik er zelf heen. Belooft." Ik haalde mijn hand weer van zijn schouder af en stond op. Ik moest met Kathy gaan praten misschien wist zij hier meer vanaf. Zij wist vast wel waarom Dough Zayn moest hebben dat moest gewoon. In de deuropening hield ik stil en draaide me om. "Roep me als er iets is, ik kom er dan gelijk aan." Ik keek weer om en liep de gang door de trap op en bleef voor Kathy's kamer staan en klopte wantrouwig aan. Was dit gewoon toeval? Of één grote nachtmerrie?
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 9:48:02 GMT -5
Niall had even moeilijk naar Louis gekeken toen die paniekerig begon te praten. ''O-oke..'' had hij gestameld. Hij keek naar de mobiel in zijn handen en merkte dat die enorm aan het trillen was. Of was dat niet de mobiel maar zijn hand? Hij kon niet helder denken op dit moment. ''Maar ik blijf wel proberen om Zayn te bellen hoor!'' riep hij Louis achterna. Hij hoopte dat die zijn belofte zou nakomen. Niall keek hem even na en richtte zijn blik daarna weer op het schermpje. ''Kom op Zayn.. neem op.'' mompelde hij
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 6, 2012 9:51:39 GMT -5
''Ni, ik denk niet dat het nut heeft als hij de vorige twintig keer niet heeft opgenomen zou hij dat nu ook niet doen'' Juist ja. Liam was nog steeds een beetje uit het veld geslagen door het verhaal van Danah, wie is er nou zo ziek in z'n hoofd om dat te doen?!
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 6, 2012 9:53:42 GMT -5
"Dough......" Antwoordde ik emotieloos.
|
|