|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 3, 2012 18:02:52 GMT -5
Hij deed Kathy pijn om haar broer zo te zien maar hij had gelijk. Ze was gelukkig daar en hield van Billy. Maar als ze haar broer zo zag brak haar hartje. Ze hield de sigaret tussen haar tanden en gaf Louis een knuffel. " Ik hou echt van je broertje maar ik word nooit gelukkig tussen die lieve mensjes. En sinds jij bij die band zit heb je me niet meer gesproken op opgezocht. Je hebt met 50% van de 100 geholpen, toen ik van de drugs af was ben je weg gegaan. Weet je hoe dat voelt?!" Het laatste fluisterde ze en vocht tegen de tranen wat niet lukte.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 3, 2012 18:10:56 GMT -5
"Je hebt met 50% van de 100 geholpen, toen ik van de drugs af was ben je weg gegaan. Weet je hoe dat voelt?!" Die zin voelde als een klap in mijn gezicht. Ik keek haar afkeurend aan en duwde haar van me af. "En weet jij hoe het voelt om je bloed eigen zusje te zien lijden en sterven aan drugs? Terwijl je weet dat ze wegkwijnt bij een stelletje dieven/moordenaars zonder hersenen? Maar als je zo graag wilt wil ik dat je nu je spullen pakt in mijn auto gaat zitten en breng ik je eigenhandig terug naar die bende van je! Maar om welke reden dan ook geld,drugs,afpersing,moord wat dan ook! Je hoeft niet meer bij mij aan te komen! Zo'n type als jij kan gewoon geen familie van mij zijn!" Bij die laatste zin had ik spijt en wilde ik met alle liefde die sigaret afpakken en in mijn pols uitdrukken zoals Kathy dat ook altijd deed.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 3, 2012 18:24:56 GMT -5
Kathy keek louis met grote, betraande ogen aan. Meende hij dat was ze niet goed genoeg om zijn zusje te zijn? Als hij dan graag wou dat ze terug zou gaan. Het aanbod was verleidelijk maar Kathy deed het niet het zou hem breken. Ze liet me op haar knieen vallen en begon te huilen alles van het afgelopen jaar kwam eruit. Billy die jongn waar haar hart nog steeds van verovert is. De tranen vielen oo de grond en dan ook dit nog. Louis haar lieve grote broer wou haar niet meer als zusje. Het deed pijn in haar hart.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 4, 2012 3:07:48 GMT -5
Louis schrok van zijn zusjes reactie en liet zich ook op zijn knieƫn zakken. "O Kathy ik meende het niet het spijt me! Toe niet meer huilen voor mij zul je altijd mijn zusje zijn wat je ook doet! Of je nou terug gaat naar die Dough en Billy of hier blijft bij mij het maakt niet uit ik zal altijd van je blijven houden!" Louis sloeg zijn armen om Kathy heen en nam zijn zusje in een knuffel. "Sssst rustig maar we komen er wel uit..... Ooit wel in ieder geval."
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 4, 2012 6:30:01 GMT -5
Kathy sloot haar armen rond haar broers middel. " Zou ik ook met jou en hun om kunnen gaan?" vroeg ze aan haar broer en keek in zijn blauw/grijze ogen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 4, 2012 7:00:11 GMT -5
"Natuurlijk kun je dat Kathy! Je moet alleen willen en als het je niet lukt wil ik je met alle plezier helpen echt waar! Heb je trouwens al gegeten?" Ik kon het ook niet laten om haar een grijns van plezier te tonen. O wat hield ik toch veel van die meid!
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 4, 2012 10:52:58 GMT -5
Een glimlach kwam op Kathy's gezicht en ze gooide de sigaret in een plasje water. " Thanks Big Bro." Zei ze vrolijk en drukte een kus op zijn wang. Ze zou Billy weer te zien krijgen en haar broer ook blijven zien. Ze voelde zich vrolijk worden en sprong op. " Tijd om nieuwe vrienden te maken, Kom broertje." zei ze blij.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 4, 2012 10:56:55 GMT -5
Louis kleurde rood toen Kathy hem een kus gaf. Dat had ze nog nooit eerder gedaan, maar het voelde goed dat ze het deed. "Ga je dan weer mee naar binnen, dan stel ik je voor aan de andere." En hield de deur voor haar open.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 4, 2012 11:02:34 GMT -5
Kathy zag Louis rood worden en ze begon te lachen. " Man idioot." grinnikte ze en liep langs Louis naar binnen. Ze begon aardig benieuwt te worden naar de anderen dudes daar binnen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 4, 2012 11:48:03 GMT -5
Louis liep naar binnen en zag dat Danah nog steeds een beetje in paniek was. "Uhhh jongens.. Dit is mijn zusje Kathy. Kathy dit zijn de jongens met hun zusjes." Ik sprong bij harry op de bank en nam hem in een knuffel. "Deze dooie hier is Harry en mijn beste maatje dus daar blijf je vanaf! Die blonde daar is Niall, dat mijn je ernaast heet Lenore, en die ene die een beetje huilt heet Danah zij is het zusje van Zayn die is er op het moment niet maar die komt wel en dan heb je nog Liam maar waar die is weet ik ook al niet." Ik trok een verontschuldigende glimlach. "Nou dit hele zooitje bij elkaar is op dit moment wel zo mijn familie." O snap! Niet dat woord o ik heb haar hopelijk geen pijn gedaan! Louis wou nu niks anders dan zich voor de kop slaan.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 4, 2012 12:50:13 GMT -5
Kathy keek iedereen een voor een aan tot er tot haar door drong wat hij had gezegt. Zijn familie en waar staat zij dan?. Ze schudde haar hoofd en ging op de bank zitten. Naast Lenore. Ze keek haar met een grijns aan maar bij Kathy kon er geen glimlach vanaf. Ze had het hier alweer gehad. " Lou, waar slaap ik?" vroeg ze chagie en stond weer op.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 4, 2012 13:24:33 GMT -5
"O ja natuurlijk loop even met me mee." Louis liep voor zijn zusje uit de trap op door de gang en hield vervolgens bij een deur stil. "Nou uh hier." Ik gooide de deur open die uitkwam in een funky-hippe kamer zoals ik hem noemde. Ik liep naar binnen maar voelde Kathy's boze ogen in mijn rug prikken. Yup niks was er zeker meer ze was boos op me.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 4, 2012 14:43:40 GMT -5
Kathy was kwaad, hun wel zijn familie en net zei hij nog dat ze niet goed genoeg was. Kwaad gooide ze haar tas in de hoek. Ze liet zih op zijn bed vallen en keek naar het plafond.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 5, 2012 7:46:51 GMT -5
Niall had even vriendelijk naar Kathy gezwaaid toen Louis haar aan hen voorstelde maar richtte zich nu weer volledig op Danah. De brok die hij nog altijd in zijn keel had slikte hij met moeite weg. ''Kun je het ons alsjeblieft vertellen? Al is het maar iets.'' Hij keek haar vriendelijk maar bezorgt aan. Hij wist eigenlijk niet zo goed of hij het allemaal wel wou weten. Als het wat kleins was zou ze niet zo overstuur zijn. Maar toch moesten ze het weten. Ze moesten weten wat er gebeurd was en waar Zayn nu was
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 5, 2012 8:25:12 GMT -5
Ik wist dat ik nu niks beters kon doen dan Kathy met rust laten dus sloot ik de deur en liep terug naar beneden. "Dus Dan ga je ons het nog vertellen?" Ik plofte naast Niall neer en keek haar doordringend aan. Hopelijk was Zayn oke.....
|
|