|
Post by Danah Malik on Mar 3, 2012 13:40:47 GMT -5
Het klopte alles klopte precies! Danah wist dat ze het nu moest vertellen maar ze durfde het niet. Ze was bang voor hun reacties hoe moest ze dit ooit gaan vertellen?
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 3, 2012 13:44:36 GMT -5
Louis zag Danah's reactie. Oeps dit had hij beter niet kunnen zeggen en ging naast haar zitten en pakte haar hand. "Danah als er iets ernstigs is met Zayn of met jou dan moet je het nu zeggen! Dit kan heel belangrijk zijn."
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 3, 2012 14:02:04 GMT -5
Lenore keek met medelijden Danah aan. Ze zag er vreselijk uit. En waar kwam ze vandaan? Snel liep ze naar de keuken en zette een kop thee klaar. Met een schoteltje liep Lenore weer terug naar Danah die ondertussen al op de bak was gaan zitten. "Hier knap je wel wat van op" zei ze terwijl ze het kopje thee aanbood, ze zette het op de tafel die vol stond met glazen en voedsel. Ik stond op en keek mijn grote broer aan. "Moeten we Zayn niet gaan zoeken?". Plotseling schoot haar iets te binnen. Dough? was dat niet de jongen van Nando's? ze herrinderde zich dat de spanning goed te voelen was tussen die jongen en Zayn. "Ja of Nee?"
|
|
Shayla Payne
Junior Member
If i'm louder, would you see me?
|
Post by Shayla Payne on Mar 3, 2012 14:05:05 GMT -5
Shayla knikte instemmend met wat Louis zei, als er echt iets ergs was moesten ze het weten anders gebeurde er misschien nog iets. ''Laten we eerst maar even wachten op wat Danah gaat vertellen.'' Zei ze wijs, als Danah iets belangrijks te vertellen had dan konden ze altijd nog kijken wat het slimst was.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 3, 2012 14:18:06 GMT -5
Louis begreep eigenlijk de hele situatie niet. Louis richtte zich weer op Danah. "Als je wilt rij ik je overal naar toe al moet ik naar de andere kant van Oxfort als er iets ernstigs met Zayn is wil ik perse helpen, trouwens ik ben hier de enigste met rijbewijs."
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 3, 2012 14:55:45 GMT -5
Harry lag half dood op de bank en kreeg niets mee van wat er om hem heen gebeurde, Ja zayn was weg en er was iets met Danah gebeurt. ~ Kathy rookte snel haar sigaret op en belde uiteindelijk toch aan bij haar broer. Ze had helemaal geen zin, Ze miste Billy en dat had ze aan haar broer te danken. De deur werd niet open gedaan en kwaad ramde Kathy op de deur. Als die kut deur niet snel open gedaan zou worden peerde ze em weer.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 3, 2012 16:13:28 GMT -5
louis hoorde een luid gebonk en liet Danah's hand los. Hij opende de deur en zag Kathy. "Kathy!" Van blijdschap sloot Louis zijn zusje in zijn armen. "Wat ben ik blij om je eindelijk weer eens te zien!"
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 3, 2012 16:21:26 GMT -5
" Ja, werd tijd dat je die kut deur open kwam doen." gromde ik kwaad tegen zijn schouder. " Maar ben ook blij jou weer te zien." zei ik en verzachtte mijn stem. Ik maakte een schiet gebetje en hoopte dat mijn de rook uit mijn longen niet rook.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 3, 2012 16:39:50 GMT -5
"Aan je spraakgebrek heb je zo te horen nog niks gedaan hè? Kom binnen" Ik draaide me om en liet Kathy binnen. "Wil je wel als je gaat roken naar buiten gaan andere zijn niet zo van het roken hier in huis." Ik grijnsde naar haar. Ze moet niet denken ondanks ik haar van de drugs heb geholpen dat ik niet zou merken dat ze rookte, maar ja wat kon je eraan doen een paar keer is niet zo erg als ze maar geen schoorsteen probeerde te imiteren!
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 3, 2012 16:44:09 GMT -5
Als Kathy maar buiten ging roken best. ze liep het huis in en voelde in de zakken van haar rode base ball vestje. Fuck ze waren op. " Haloo allemaal." Riep ze vrolijk en keek om me heen. Zouden hier rokers zijn? Kathy ging op een stoel zitten, nou ja zitten liggen. Ze ben zwaar verslaaft aan roken. " Lou!" riep ze geirriteerd en wenkte hem. Gewoon vragen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 3, 2012 16:50:42 GMT -5
"Relax Kat schreeuw niet zo, ik ken dat gezicht je peuken zijn op. Gelukig voor jou hebben we maar één roker in huis en dat is Zayn die is er nu even niet dus hij zal het vast niet erg vinden als ik stiekem wat sigaretten voor je steel. Wacht even hier en maak ondertussen kennis met de andere ik ben zo terug" Met een glimlacht liep Louis bij zijn zusje vandaan naar boven. Wat was hij blij dat ze eindelijk weer bij hem was.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 3, 2012 17:08:13 GMT -5
Kathy keek met grote ogen naar mijn broer die ervan door ging. Ze had geen zin om kennis te maken met iemand. Er waren hier vijf op dit moment vier jongens en ik wou hun niet kennen. Ik wou terug naar Dough, Sekar en boven allemaal Billy.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 3, 2012 17:48:03 GMT -5
Louis kwam naar beneden gerent met een pakje sigaretten die hij uit de kamer van Zayn had gejat. "Hier zijn je......" Louis herkende die blik. "Kathy.... Ik wil met je praten loop je mee naar de achtertuin daar is meer privé....." Ik ging Kathy voor naar achter.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 3, 2012 17:52:02 GMT -5
Verbaast volgde Kathy haar broer de tuin en stak een peuk op. " Bro what the problem?" vroeg ze tevrede met de sigaret. Ze keek haar broer vragend aan en trok haar wenkbrauwen op.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 3, 2012 17:58:52 GMT -5
"Ik herken die blik in je ogen.... Je wilt terug naar Dough en de bende hè?" Ja ook Louis kende Dough. Die twee hadden ooit een dodelijk lijf aan lijf gevecht gehad maar door Kathy's ingrijpen overleefde Louis net zo als Dough. Dough gaf op het laatste moment op en gaf Kathy aan Louis terug waarnaar Louis kathy van de drugs hielp. "Je wilt terug hè?" vroeg Louis nog eens en een traan rolde over zijn wang.
|
|