|
Post by Niall Horan on Mar 12, 2012 15:46:15 GMT -5
Niall schudde zijn hoofd naar Louis. ''Nee, ik blijf wel hier voor de zekerheid. Ga maar naar boven.'' Hij vouwde de deken uit en legde hem voorzichtig over Zayn heen. ''Ik hoop dat je het niet erg vindt om hier te slapen,'' hij glimlachte flauwtjes. ''De trap op tillen wordt een beetje moeilijk namelijk.''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 12, 2012 15:52:13 GMT -5
"Dan blijf ik ook hier, gewoon om jou in de gaten te houden...." Louis haalde zijn schouders op en liep ook naar de kast en haalde er nog een deken uit, die hij om Niall's schouders en de zijne trok. Hij legde zijn hoofd op Niall's schouder. "Don't worry mate, I'll be here to protect you AND Zayn."
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 12, 2012 15:53:40 GMT -5
Zayn schudde zijn hoofd, ''Het is niet erg.'' Hij trok het deken nog iets meer over zich heen, langzaam drong het tot hem door dat hij de jongens zojuist alles had verteld, wat zou die hele bende doen als ze er achter zouden komen? Maar nog belangrijker, wat zouden zijn vrienden nu wel niet van hem denken? ''Bedankt.'' Hij keek Niall en Louis even met zijn nog steeds betraande ogen aan, diezelfde Ierse jongen waar hij gisteren nog mee bij nandos zat zou nu wel heel anders over hem denken, hij zou hem vast wel zien als een dief en niets meer, iemand die de hele tijd had gedaan alsof hij een vriend was maar het uiteindelijk helemaal niet was, en dat was niet waar, hij wilde niet dat iemand ook maar zo over hem dacht, maar nu besloot hij gewoon te gaan slapen, hopelijk zou alles morgen beter gaan, en zou Dough hem nu gewoon met rust laten.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 12, 2012 16:03:22 GMT -5
Niall voelde de aangename warmte van Louis' lichaam en trok hem mee naar een kleiner bankje waar ze net met z'n tweeën op paste. Zijn gezicht begroef hij in de deken zodat alleen zijn ogen nog boven de rand uit staken. Die waren op Zayn gericht. Zayn.. een jongen uit een bende.. Niall werd misselijk bij die gedachte. Zo was Zayn helemaal niet. Zo had kende hij de jongen die daar met betraande ogen op de bank lag niet. ''Dankje Louis.'' fluisterde hij zo zacht dat alleen die het kon horen. Zijn oogleden werden zwaarder en zwaarder en het laatste dat hij zag voordat zijn ogen definitief sloot waren die betraande ogen van Zayn
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 12, 2012 16:27:24 GMT -5
Zayn en Niall waren al in slaap gevallen voor ik de vermoeidheid zelfs maar door had. Ik trok Niall dichter tegen mijn borst aan zodat hij het niet koud zou krijgen en staarde zelf klaarwakker naar buiten door het raam. De hemel was met sterren bezaaid en een kleine felle ster flitste een paar keer naar me. Ik deed een wens. kleine ster vol met pracht, de eeste ster die ik aan de hemel zie vannacht, alsjeblieft vervul mijn wens, en geef mij kracht om mijn vrienden te beschermen tegen het kwaad dat ons nog te wachten staan! Ik keek van Zayn weer naar Niall en weer terug. Slaap mijn lieve vrienden vannacht hou ik de wacht over jullie!
|
|