|
Post by Liam Payne on Mar 6, 2012 9:57:02 GMT -5
''Wie is die Dough waar je het steeds over hebt?!'' riep Liam gefrustreerd. Wow normaal zou hij gewoon rustig blijven maar nu lukte dat echt niet.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 9:59:34 GMT -5
Niall had Liam met een treurige blik in zijn blauwe ogen aangekeken. ''Laat me het blijven proberen, alsjeblieft..'' had hij zwakjes maar vastberaden gezegt. Hij wou niet stoppen met bellen. Hij wou niet stoppen tot Zayn had opgenomen en gerust had gesteld. Achter zijn ogen voelde hij tranen branden maar hij vocht tegen ze. Niemand hoefde hem te zien huilen, maar hij was nog nooit zo bang geweest in zijn hele leven. Dit was erger dan de pijn die hij had gevoelt toen hij uit X-Factor werd gegooid, erger dan de pijn die hij had gevoelt bij alle meisjes die in het verleden met zijn hart gespeeld hadden. Toen hij de naam van de bendeleider voor de zoveelste keer hoorde had hij het echt gehad. Hij stond op en met zijn mobiel nog in zijn hand geklemd, wachtend tot Zayn zou opnemen rende hij naar de gang waar hij zich tegen de muur op de grond liet glijden
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 6, 2012 10:05:21 GMT -5
Danah rende achter Niall aan in de hoop dat hij niet zou blijven wegrennen voor haar. ''Ik snap dat je wilt blijven proberen maar stel dat die gasten Zayn's mobiel ook hebben afgepakt net als die van mij. Dan heb je er helemaal niks aan, en ik weet dat je bang bent dat er iets verschrikkelijks met Zayn is gebeurt maar... Maar laat me dit zeggen. Je komt niet snel van Zayn af, daar is wel heel wat voor nodig'' zei Danah een stuk rustiger dan een paar minuten geleden.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 10:22:02 GMT -5
Niall's ogen vulde zich met tranen die hij net nog zo had proberen tegen te houden. Hij had het gevecht verloren en dat maakte hem alleen nog maar meer van slag. Hij keek op toen hij Danah hoorde en voelde zich plots enorm schuldig. Hij zat hier half te janken terwijl Danah en Zayn hier de slachtoffers waren, en niet hij. ''Sorry.'' zei hij schor. Het woordje sneed door zijn droge keel alsof hij zojuist miljoenen scheermesjes had ingeslikt. Met de punt van zijn mouw veegde hij zijn tranen weg en met moeite klom hij weer overeind. ''Dat mag dan wel zo zijn.. maar hij zou nooit tegen een hele bende op kunnen.'' Hij staarde naar zijn scherm. Hij ging over en over en over maar uiteindelijk kreeg hij toch alleen Zayn's voicemail, iedere keer weer.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 6, 2012 11:04:30 GMT -5
"Kan ik binnen komen?" Ik stapte de kamer in en Kathy lag zo te zien nog steeds op bed. Ik plofte naast haar neer. "Wist je al dat je vriend Dough onze Zayn heeft ontvoerd?"
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 6, 2012 11:14:38 GMT -5
Met grote ogen keek kathy haar broer aan. " Weet ik veel, maar wat ik wel weet is dat hij zijn verdiende loon zal krijgen." antwoordde ze haar broer. Een gemene grijns kwam op haa geziht bij die gedachte
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 6, 2012 11:31:10 GMT -5
Louis ogen werden groot. "Wat? Hoezo? Hoe bedoel je hij zal zijn verdiende loon krijgen!?" Ik werd bang van de valse grijns die over haar gezicht kroop. "Kathy dit is geen moment van spelletjes, dit is serieuze! Zayn is in gevaar vertel me wat er aan de hand is en waarom het Zayn is!" De wanhoop sloeg me naar de keel.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 6, 2012 11:38:03 GMT -5
" Ik zal het je zeggen, Dankzij die homo weet jij dat ik met hun omging en door x-factor is hij weg gegaan en is de bende uit elkaar gevallen." Zei Kathy kwaad en ging zitten. " En als Zayn daar is, zeg dan maar dag met je handje tegen die homo." Riep ze kwaad.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 6, 2012 11:57:25 GMT -5
Mijn mond viel open, ik keek diep in de ogen van Kathy. Zayn bij die bende? Nee dat is onmogelijk! Als ik in haar ogen keek zag ik die vervloekte ogen van Dough, die ogen die me uitlachte omdat ik niemand kon beschermen, omdat ik aan het verliezen was. Die spottende ogen dat het nooit meer goed zou komen. Kathy noemde mijn vriend een homo, dus mij ook! Ik keek en probeerde niet te flippen, maar hoe ik ook naar Kathy keek ik zag alleen het vuile hoofd van Dough dat me uitlachte en bespotte. Ik kon er niet meer tegen en haalde naar Dough's gezicht uit en raakte hem volop. En voor ik het wist had ik Kathy in haar gezicht geslagen. "Wie is hier een homo! Jij.... Jij. VUILE SLET! Als Zayn een homo is dan ben ik dat ook! En als je denkt dat we Zayn nooit meer terug zullen zien heb je dat mis, de enige die je hiet nooit meer terug zult zien is Dough!" Ik rende naar de deur dit moesten de andere weten dit kon nog wel eens van Zayn's leven afhangen! In de deur opening keek ik nog een keer om. "Nu weet ik het zeker jij ben GEEN familie van MIJ. Ik beloof je Kathy, ik maak die gozer KAPOT!" En ik sloeg de deur met een klap dicht en rende de trap af.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 6, 2012 11:59:53 GMT -5
Kathy greep naar haar gezicht. Een zacht aw geluidje verliet haar mond. Ze stond op en greep haar tas. Ze ging terug ze wist vaar ze heen moest. Ze ging nu meteen naar Dough en Billy. De liefste mensen die zij ooit ontmoet had.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 6, 2012 12:06:01 GMT -5
Er vloog van alles door Louis brein toen hij van de trap af stoof. Kathy... Zijn bloed eigen zusje had hem verraden! Mormel ik hoop dat ze haar daar niet meer hoeven en haar zullen nemen als een slet! Ik heb het gehad met haar. Ik zet mijn leven voor haar op het spel, ik zet mezelf in om haar leven te redden om haar een familie te geven! Een thuis...... Tranen liepen over Louis gezicht toen hij de woonkamer in rende. "Jongens!!!! Luister naar me en hou je in..... Jongens ik zal jullie later alles uitleggen maar het enige wat ik jullie nu kan vertellen is...." De tranen stroomde als beekjes over mijn gezicht. "WE ZIEN ZAYN MISSCHIEN NOOIT MEER LEVEND TERUG!!!!"
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 12:12:43 GMT -5
Niall schrok zich rot toen Louis langs hen kwam stormen, de woonkamer in. En toen hij hoorde wat die zei schrok hij nog veel erger. Het leek alsof zijn hart stopte met kloppen. Alle hoop die hij nog had vloeide uit hem weg. Hij voelde zich verlamt, verdoofd. Zoute tranen gleden over zijn wangen en stierven op zijn lippen. ''NEE!'' schreeuwde hij uit. ''NEE NIET WAAR HIJ GAAT ZO OPNEMEN!'' Hij had het gevoel dat hij in elkaar ging storten. Dat hij ging sterven. En net op dat moment werd Zayn's telefoon opgenomen
|
|
Shayla Payne
Junior Member
If i'm louder, would you see me?
|
Post by Shayla Payne on Mar 6, 2012 12:14:15 GMT -5
Shayla had de hele tijd maar een beetje naar de andere gestaar terwijl ze zoute tranen achter haar ogen voelde branden en moeite deed om het tegen te houden. De angst van net was nog groter geworden, eerst Danah en nu Zayn, duidelijk iets dat Niall heel diep raakte, ze voelde zich stom, stom omdat ze geen manier wist om haar vrienden te troosten terwijl ze er zelf ook net zo treurig bij zat als de rest. Het Engelse meisje schrok zich een ongeluk van Louis' woorden, ''Wat?'' Vroeg ze zachtjes, al haar hoop was meteen weg gevaagd, al helemaal toen ze het gezicht van de altijd vrolijke Louis was, dit was de eerste keer dat ze hem zag huilen. Ze schrok zich rot van Niall's reactie, snel ging ze naast hem zitten, ''Misschien dat hij zo alsnog opneemt.'' Zei ze zo bemoedigend mogelijk. Even keek ze Louis vragend aan, ''Waarom denk je dat?''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 6, 2012 12:19:20 GMT -5
(onder tussen)
Dough stond nog steeds te lachen over zijn nieuwe plan tot hij een irriterend geluid hoorde. "Wat is dat, verdomme!?" Riep hij kwaad uit en liet het kantoor uit de hangar is. Het was leeg omdat de jongens Zayn aan het wegbrengen waren. In de hoek lag een mobieltje licht te geven en te trillen. Het moet die van Zayn zijn! Hij heeft hem vast laten vallen toen ik hem sloeg! Ik raapte het mobieltje op en keek naar het schermpje. Niall hé? Er verscheen een valse grijns op mijn gezicht en ik nam op. "Sorry vriendje, maar Zayn kan effe niet aan de lijn komen. Maar geen zorgen mijn lieve blonde flikker! Mijn jongens zullen het wel even regelen dat hij binnenkort weer voor jullie deur zal liggen, al kan ik je natuurlijk niet beloven dat hij er helemaal uit zal zoals je hem kent maar je weet hoe dat soort dingen gaan hé? Nou ja LATERZ!!!" Ik hing weer op en liet de telefoon uit mijn handen op de grond vallen om er vervolgens een flinke trap op te geven. Sorry jochies maar dit nummer is niet meer bereikbaar!
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 12:24:18 GMT -5
Niall verstijfde toen hij een ijskoude stem aan de andere kant van de lijn hoorde. Het enige wat hij nog kon was aanhoren wat er tegen hem gezegd werd. Zijn gezicht werd lijkbleek. Het gesprek duurde maar kort, maar het leek voor Niall wel uren te duren. Alle woorden dreunde na in zijn hoofd. Zijn hele lichaam werd gevoelloos. Zijn iPhone viel uit zijn handen en kwam met een klap op de vloer terecht.
|
|