Shayla Payne
Junior Member
If i'm louder, would you see me?
|
Post by Shayla Payne on Mar 6, 2012 12:27:37 GMT -5
''Niall?'' Voorzichtig keek Shayla de meest lieve jongen die ze ooit had gezien aan, ''Niall, w..wie was dat?'' Vroeg ze voorzichtig en heel zachtjes, ze wist niet wat ze moest doen toen ze zag hoe angstig de Ierse jongen voor zich uit keek, wat had die jongen aan de andere kant van de lijn tegen hem verteld?
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 12:32:58 GMT -5
''D-Dough..'' bracht hij met een klein, gebroken stemmetje uit. Hij durfde Shayla niet aan te kijken, niemand durfde hij aan te kijken. ''Hij-hij zei dat.. dat.. ze er voor zorgen dat Z-Zayn hier binnenkort voor de deur ligt.'' Zodra hij uitgesproken was begroef hij zijn gezicht in zijn handen.
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 6, 2012 12:33:30 GMT -5
"Dus daarom deed hij zo raar" zei Lenore zacht. Maar bij het horen`dat Zayn misschien er erg slecht aan toe zou zijn voelde net alsof ze in der maag werd geschopt. Tranen brande achter haar ogen en ze vocht om ze niet te laten gaan. De sfeer was niet normaal. Ze voelde zich boos, verdrietig en een stom mens dat ze nocht mocht doen. Waarom konden ze gewoon niet gaan zoeken. Zayn een beetje pijn laten lijde. Ik stond op en liep naar de kapstok. "Laten we gewoon gaan zoeken!" riep ze terwijl ze der jas aantrok en naar buiten liep. De koude wind ontmoette haar gezicht en de maan scheen helder. De tranen waren gaan lopen. Ze zuchtte even en ging op het lage muurtje zitten. Kijkend naar de auto's die voorbij zoefde.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 6, 2012 12:43:40 GMT -5
"Dough? Niall was dat Dough?" Mijn benen begonnen te trillen en ik viel er doorheen. Ik boog voorover en begon op de vloer te slaan. "Nee hoe kon ik het niet weten! Waarom dacht ik niet na! Zayn is in gevaar en het is allemaal mijn schuld en dat door dat kutkind van een Kathy! Ze heeft me verraden en daardoor is Zayn nu misschien dood!" Ik voelde me wanhopig maar ook sterk ik wist niet wat ik moest laten zien en bleef doorslaan. "We kunnen nu niks meer doen ik ken Dough veel te goed, we moeten afwachten en zien wat er gaat gebeuren, de kans dat Zayn nog leeft is klein maar als hij nog leeft moeten we het risico niet nemen het te proberen te redden, want dan is de kans nog zelfs groten dat hij zijn laatste adem zal uitblazen." Ik kon mezelf niet meer goed beheersen en gooide vol frustratie mijn hoofd in mijn nek. "NIEMAND ZAL MEER LIJDEN OMDAT IK ZE NIET KAN BESCHERMEN!!!!!"
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 12:51:59 GMT -5
''LOUIS HOU OP!'' riep Niall gefrustreerd. ''Het is jou schuld niet en we mogen Zayn nog niet opgeven, niet nu al!'' Hij keek naar zijn zusje die naar buiten liep. ''Lenore wacht nou!'' Hij snelde achter zijn zusje aan naar buiten. Zijn ogen rood van de tranen die nog altijd over zijn gezicht liepen. Hij kon ze gewoon niet stoppen. Hoe graag hij ook wilde. Hij wilde de moet helemaal nog niet opgeven maar een stemmetje in zijn hoofd schreeuwde dat het te laat was. Dat ze Zayn over een tijdje dood zouden aantreffen, liggend voor de deur van hun appartement. Hij kwam voor Lenore staan. ''Wáár wil je ooit gaan beginnen met zoeken? Deze stad is gigantisch. Hij kan overal zijn!'' Het kwam er feller uit dan hij bedoelt had maar hij was zijn emoties gewoon niet de baas.
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 6, 2012 13:46:29 GMT -5
Niall was voor Lenore gaan staan. Ze keek hem aan in zijn ierse blauwe ogen en zag dat die rood waren door de zoute tranen. Zonder woorden stond ze op en trok ze der broer in een knuffel. Iets wat ze nodig had op dit moment. Een moment waarop ze haar grote broer nodig had. Stom begon Lenore te huilen. Het idee al dat hij dood voor hun appartement kon liggen, dat haar broer en zijn vrienden en zijn familie kapot konden zijn. "We vragen Louis waar het is" zei ze weer. Ze liet haar broer los en ging weer zitten op het koude muurtje.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 13:54:36 GMT -5
Niall sloeg zijn armen om zijn zusje heen toen die hem knuffelde. Hij aaide zachtjes over haar haar en drukte er een zacht kusje op. Met zijn duimen veegde hij voorzichtig de tranen van haar gezicht die ze nu liet stromen. ''Stil maar.'' had hij tegen haar gezegd. ''Het komt allemaal goed, oke.'' Hij deed echt zijn uiterste best om zijn lieve kleine zusje gerust te stellen maar het tweede gedeelte klonk nou niet echt bepaald overtuigend. Zijn stem trilde nog steeds en dat terwijl hij zijn uiterste best deed om zich groot te houden nu. ''J-ja.. we vragen het Louis.'' Hij zuchtte zachtjes toen Lenore hem weer los liet en plaats nam op het muurtje. ''Blijf even hier zitten oké. Niet weg gaan.'' Normaal had dat misschien idioot geklonken, alsof Lenore zijn hondje was. Maar hij was nou eenmaal voorzichtig op haar en zeker nu. Hij jogde terug naar de deur van het appartement die nog wijd open stond en ging naar binnen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 6, 2012 14:10:34 GMT -5
Ik kwam van de grond en droogde mijn tranen en vond mezelf weer. Toen Niall naar me toe kwam. "Hey sorry dat ik net zo overdreef okej, ik was mezelf even niet. Is er soms iets?"
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 14:16:41 GMT -5
Niall keek zijn vriend begripvol aan. ''H-Het maakt niet uit. Ik zou waarschijnlijk ook zo gereageerd hebben.'' Hij gaf Louis een korte mannenknuffel en klopte hem daarbij stevig op zijn rug. Toen hij hem weer los liet keek hij even over zijn schouder heen om te checken of Lenore nog zat waar ze net zat. Toen hij dat eenmaal wist draaide hij zijn hoofd weer om naar Louis en hij knikte. ''Weet jij waar die bende zou kunnen zijn? We hoopte dat je uh.. mee komt om te zoeken,'' Hij keek even langs Louis heen. ''Jullie allemaal trouwens.'' Hij was het net als zijn zusje zat om te blijven wachten. Ze moesten actie gaan ondernemen nu. Hij hield zijn neus even op en veegde de laatste tranen uit zijn gezicht. Hij wilde niet meer huilen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 6, 2012 14:22:38 GMT -5
Ik moest goed nadenken. Natuurlijk wist ik waar ze zaten maar..... Ik legde een hand op Niall's schouder en kneep erin. "Niall alsjeblieft, word niet boos. Ja ik weet waar ze zitten, maar nee ik breng je er niet heen. Ze zijn met veels te veel en ik wil niet nog meer familieleden kwijtraken! Niall je moet me geloven, Zayn is sterk en er zitten een paar vertrouwelingen tussen het uitschot ik weet zeker dat zij voor Zayn zullen zorgen. Voor nu, laten we de meisjes niet in gevaarbrengen door ze naar buiten te sturen maar laten we ze steunen en gerust stellen door hier te blijven. Iets in me zegt me dat Zayn veilig is..... En hij zo meteen weer bij ons zal zijn. Niall je moet me op deze geloven en vertrouwen. Laten we hier blijven."
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 14:27:30 GMT -5
Niall rukte zijn schouder los en keek Louis vol ongeloof aan. ''Dus je wilt Zayn daar gewoon laten sterven?! Veilig tussen mensen waarvan je net zelf zegt dat ze uitschot en met teveel personen zijn?'' Zuchtend legde hij zijn hoofd in zijn. Waarom? Waarom moest hij nou weer zo idioot reageren? ''Oke,'' zei hij langzaam. ''Ik vertrouw je omdat je mijn vriend bent.''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 6, 2012 14:31:20 GMT -5
Louis keek Niall dankbaar aan en trok hem in een knuffel. "Het komt goed ik beloof het voor je het weet zitten we weer met z'n alle games te spellen, clips op te nemen en treden we weer op voor miljoenen meisjes! Het komt allemaal goed!" Ik glimlachte naar Niall. O wat was hij toch goed voor ons net Liam maar dan blond echt een tweede vader. "Ga je zusje maar binnen halen straks vat ze nog kou."
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 6, 2012 14:39:14 GMT -5
Voor het eerst sinds ze er achter waren gekomen dat Zayn weg was kon Niall weer een beetje glimlachen. Hij vond het fijn om geknuffeld te worden en om terug te knuffelen. En de woorden van Louis stelde hem echt een beetje gerust. ''Oke.'' Hij knikte en snelde weer naar buiten toe om Lenore op te gaan halen. Hij had geen idee hoe ze zou gaan reageren op het feit dat ze niet aan een zoektocht zouden beginnen maar Louis had gelijk. Ze moesten de meisjes niet in gevaar brengen. Hij moest er niet aan denken dat er met zijn zusje hetzelfde zou gebeuren als met Danah. Al snel stond hij weer bij Lenore. ''Kom.'' zei hij en hij strekte zijn armen naar hem uit om haar van het muurtje op de grond te tillen.
|
|
|
Post by lenore Horan on Mar 7, 2012 15:46:19 GMT -5
Lenore hoorde hoe haar broer eraan kwam gelopen. Ze keek een voor zicht uit en legde haar hoofd op haar handen. Ze zuchtte diep. "oke..." zei ze kortaf. Ze greep de hand van Niall vast en liet zichzelf omhoog trekken. Samen met haar broer liep ze naar binnen. Weg uit de kou.
-- no inspiration x3
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 7, 2012 15:54:26 GMT -5
Niall tilde Lenore van het muurtje af en zette haar op de grond neer. Hij sloeg zijn arm om zijn zusje heen om haar nog wat extra warmer te houden. Zelf voelde hij de ijzige kou die dwars door zijn dunne vest heen sneed amper, hij was te druk met zich druk maken om daar over in te zitten. Terwijl ze liepen fluisterde hij even zachtjes in haar oor. ''We gaan niet zoeken Lenore. Maar het komt goed, dat beloof ik je.'' Toen ze weer binnen waren vonden zijn ogen meteen die van Shayla. Hij had haar meteen vanaf het begin al willen vasthouden. Ze zag er zo bang uit. Na even in haar prachtig groen-bruine ogen te hebben gestaard, richtte hij zijn blik op de grond. Hij kneep Lenore zachtjes in haar schouders en sjokte toen naar een eenzame stoel in de woonkamer waar hij zich op neer ziet ploffen.
-- Sorry voor het lange stuk
|
|