|
Post by Louis Tomlinson on Mar 11, 2012 15:35:34 GMT -5
Zayn kromp in een foetushouding. Ik sloeg mijn armen over elkaar en ging naast hem zitten. "Toe Zayn lieg niet tegen me, lieg niet tegen één van ons we zijn je vrienden je familie en je weet zelf beter dan wie dan ook dat ik nooit met die bende heb meegedaan en ik tot nu toe je heb geaccepteerd zoals je bent ondanks je geschiedenis. Anders had ik dat toch allang aan de paparazzi kunnen vertellen? Kom op wees redelijk..... Of jij verteld de rest nu je geschiedenis of ik doe het want ja die ken ik helemaal allemaal door de oortjes en oogjes van Kathy...."
|
|
|
Post by Danah Malik on Mar 11, 2012 15:38:51 GMT -5
''Misschien moeten we hem even met rust laten hij heeft wel erg veel meegemaakt'' zei Danah zacht. Ze keek haar grote broer bezorgd aan, waarschijnlijk wilde hij er niet eens over praten. In ieder geval niet nu.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 11, 2012 15:40:53 GMT -5
Niall keek verward naar het gesprek tussen de twee vrienden. Alles wat er gezegd werd kwam op de een of andere manier niet aan. Een paar keer deed hij zijn mond open om wat te zeggen maar dan sloot hij hem weer. Ondanks dat er duizenden vragen op het puntje van zijn tong lagen kon hij ze niet uitspreken. Opnieuw stond hij daar maar, verstijfd met twee grote blauwe ogen die steeds van Louis naar Zayn schoten en terug. Hij zuchtte opgelucht toen Danah tussen beiden kwam en knikte. ''Ja Louis, laat hem nu even rusten.'' zei hij zachtjes maar beslist
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 11, 2012 15:47:03 GMT -5
Louis stond woest op en keek zijn Ierse vriend vals aan. "O dus het kan jou niet schelen dat onze lieve vriend Zayn bij een moordlustige alles vernietigende stelende bende zit! En dat ze tot alles toe in staat zijn zelf ons te vermoorden als het moet!? En dan moet IK? Ik die al een keer bijna dood was door hun HEM maar met rust laten!?" Louis gooide zijn hoofd in zijn nek en stak zijn handen in de lucht. "Okej wat jullie willen maar verwacht helemaal niks meer van mij en al zeker geen uitleg of bescherming! Ik ben op mijn kamer en verzoek ieder van jullie mij niet te storen." Louis draaide zich resoluut om en liep met een gezicht van onweer de kamer uit de trap op en sloot zich vervolgens op in zijn kamer.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 12, 2012 3:09:29 GMT -5
Zayn fronste zijn wenkbrauwen en keek Louis woedend aan, ''Klootzak...'' Fluisterde hij terwijl hij Louis na keek toen hij weg liep, nou had hij het als nog verteld. Hij slikte even en keek Liam, Niall, Harry, Danah, Lenore en Shayla met grote ogen aan die ze haast smeekte om niet boos te worden, het enige wat hij nu zag was eigenlijk alleen maar verwarring. ''Oké, ik vertel het wel.'' Zuchtte hij, een brok leek zich te vormen in zijn keel, hij wilde hier nog lang niet over praten, maar er zat niets anders op, dit zou de rest alleen maar in meer verwarring brengen.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 12, 2012 3:52:29 GMT -5
Niall schrok enorm van Louis uitval. Hij kromp een beetje ineen. Dat iemand zo tekeer ging had hij niet vaak meegemaakt. ''Waar heeft hij het over?'' siste Niall naar de anderen maar die hadden natuurlijk ook geen idee. Niall's grote blauwe ogen schoten weer naar Zayn die begon te praten. 'oké, ik vertel het wel' zei hij. Niall kreeg een vreemd gevoel in zijn maag. ''Alleen als je het wilt vertellen Zayn.'' zei hij zo kalm mogelijk. Tuurlijk wou hij nu weten wat er aan de hand was. Wat Zayn met die bende te maken had. Maar het laatste dat hij wou op dit moment was zijn maatje pushen na wat hij deze avond en nacht allemaal mee zou hebben meegemaakt.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 12, 2012 11:48:49 GMT -5
''Zayn je hoeft het niet te vertellen als je het niet wilt'' zei Liam hij was het eens met Niall. Zayn moet het pas vertellen als hij denkt dat hij er klaar voor is en niet omdat Louis hem dwingt.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 12, 2012 12:59:43 GMT -5
Ik liep naar mijn kamer en sloeg de deur achter me dicht. Ik had Zayn nog klootzak horen mompelen toen ik weg liep en hoorde nu alleen Laim's stem nog heel zwak door de deur. Ik liet me achterover op bed vallen en staarde naar het plafon. Ik had spijt. Nooit maar dan ook nooit was ik ooit zo tegen één van mijn vrienden uitgevallen en al zeker nooit tegen Zayn. Ik wist dat ik Zayn net had verraden door zijn geschiedenis op te roepen maar wat kon ik doen? Ik zat net zo diep in de shit als hij als het om die bende ging. En kom op zeg. Het leven draait niet alleen om hem!
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 12, 2012 14:10:31 GMT -5
Zayn schudde zijn hoofd, als hij het nu niet zou vertellen zou hij het waarschijnlijk nooit meer zeggen, daar kende hij zichzelf te goed voor. ''Nee ik zeg het nu wel.'' Zei hij terwijl hij zijn best deed om te gaan zitten maar zich uiteindelijk toch maar weer liet neer ploffen aangezien alles alsnog veel te veel pijn deed, na nog een poging zat hij uiteindelijk recht op. ''Kijk, een paar jaar geleden hadden mijn oom en tante een botsing met een andere auto, aangezien mijn oom stomdronken was is dat denk ik niet zo verbazend, ze hebben het allebei niet overleefd de volwassen mensen in de andere auto trouwens ook niet. Hun kinderen wel, mijn tweeling neven Ratan en Sekar en de twee jongens in de andere auto Dough en Egon werden die dag eigenlijk wezen.'' Hij slikte even terwijl hij verder praatte, hij voelde tranen branden achter zijn ogen maar deed zijn uiterste best om het tegen te houden, aangezien hij het niet graag had dat de andere jongens hem zagen huilen.
''Ze begonnen een soort bende, ze steelde, verkrachtte meisjes, sloegen andere jongens in elkaar, deden zo'n beetje alles dat tegen de wet was. Tijden de begravenis van mijn oom en tante vroegen Ratan en Sekar of ik zin had om een keer met ze mee te gaan, stom als ik was deed ik dat ook. Ik bleef maar mee gaan en werd al snel werd Dough mijn beste vriend, de club groeide en na een tijdje hadden we, Jake, Sagé, Billy en Kathy er ook bij. Soms bleef ik weken weg van mijn huis gewoon omdat ik het daar veel te erg naar mijn zin had, dat Danah, is ook de reden dat ik er niet altijd voor je was, Sorry.'' Hij staarde even naar de grond uit angst om zijn jonge zusje aan te kijken. ''Ik heb dingen gedaan waar ik liever niet over praat, maar nog steeds sinds ik een klein jongetje was droomde ik er van om zanger te worden, ik durfde er nooit met iemand er over te praten uit angst dat ze me watjes zouden vinden, alleen aan Sagé die niet zonder zijn gitaar kon durfde ik het te laten horen, hij vertelde me dat het zo goed klonk en dat ik het ook aan Jake en Egon moest laten horen, die drie waren echt een beetje de softies van de groep, ik had het laten horen en ze vonden het zo goed dat ze vonden dat ik mee moest doen aan de X factor, wat ik dan ook gedaan heb, en... nu zit ik h..hier.'' Vertelde hij, de Pakistaanse jongen was ondertussen al gestopt met het tegenhouden van zijn tranen, ''Sorry...'' zijn stem klonk zachtjes tussen het luide snikken door.
(srry voor de langheid -.-)
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 12, 2012 14:23:16 GMT -5
(onder tussen)
(Ik had een flinke tijd nagedacht op mijn kamer en vond dat ik mijn excuus moest maken bij Zayn. Ik had hem niet mogen verraden of moeten opdringen dat hij zijn verhaal moest doen bij de rest. Ik liep naar beneden en voor in de woonkamer inliep hoorde ik Zayn zijn verhaal doen, ik ging tegen de muur aanhangen en luisterde aandachtig. "Sorry....." Zijn stem klonk zo....... Eerlijk...... Gebroken...... Oprecht..... En bedacht me geen seconde en rende de woonkamer in.)
Ik vloog de woonkamer in er vloog Zayn om de nek en trok hem in een stevige omhelzing. Ik wist dat ik hem pijn deed maar dit was nodig! "Zayn! Het spijt me dat ik je verraden heb aan de rest! Het spijt me dat ik je niet ben komen halen, zelfs al wist ik dat je bij die bende zat! Het spijt me dat ik je niet kon beschermen! Het spijt me dat ik tegen je schreeuwde en je de schuld gaf! HET SPIJT ME!" Ik gilde en huilde en ondertussen duwde ik mijn gezicht diep in Zayn schouder. Ik moest al mijn gevoelens kwijt mij Zayn.... Bij iedereen.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 12, 2012 14:42:01 GMT -5
Harry luisterde met grote ogen naar zayns verhaal. Creep maar wel knze creep. " dus is alles nu opgelost?" vroeg hij voorzichtig en keek zayn hoopvol aan.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 12, 2012 14:48:11 GMT -5
''Het is goed Lou, het is goed.'' Zei Zayn terwijl hij op dit moment door Louis alleen maar meer pijn had, ''Je deed dit waarschijnlijk alleen maar om je zusje te beschermen.'' Zei hij terwijl hij tussen zijn tranen door Louis een klein glimlachje schonk. Hij keek terug naar Harry, hij had geen idee wat hij daar op moest antwoorden dus haalde even zijn schouders op, ''Ik weet het niet.'' Dat was het enige wat hij daar op kon zeggen, toch wist hij dat Dough en de rest hem voorlopig niet met rust zouden laten.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 12, 2012 15:29:13 GMT -5
Niall luisterde aandachtig naar Zayn's verhaal en schrok best wel van wat die vertelde. Hoe kon je nou ooit lol hebben met mensen die andermans levens zo verpesten, vroeg hij zich af. Hij beet even op de binnenkant van zijn wang toen Louis zich vol op Zayn stortte. ''Oke, zo is het wel weer genoeg voor vandaag.'' zei hij voorzichtig toen iedereen eindelijk klaar was met praten. Hij keek naar de tranen in Zayn's ogen en kreeg een wee gevoel in zijn buik. Hij vond het vreselijk zijn vriend zo te zien en had wijs zijn mond dicht gehouden omdat hij hem niet van streek wou maken door verkeerde dingen te zeggen. Hij liep naar een kast in de kamer en trok er een deken uit waarnaar hij weer terug naar de bank liep. ''Laat hem even slapen.''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 12, 2012 15:33:14 GMT -5
Louis liet Zayn los en knikte met rode betraande ogen naar Niall. "Okej ga jij dan ook slapen mate?"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 12, 2012 15:36:27 GMT -5
Harry liep zonder iets te zeggen naar zijn kamer. Hij kleedde zich snel uit en kroop onder zij dekens. Met een zucht viel hij in slaap. Morgen zou Zayn zich al wel weer beter voelen.
|
|