|
Post by lenore Horan on Mar 7, 2012 16:02:53 GMT -5
Ze zuchtte even bij het horen dat ze niet gingen zoeken. Wat nou als hij lag dood te bloeden. Snel schudde ze die enge gedachtes van haar af. Ze keek even lief naar haar broer die het er kennelijk ook zwaar moeilijk mee had. Maar dat niet alleen, hij keek ook de hele tijd naar Shayla. Ze grinnikte even van haar gedachte. Niall en Shayla, hmm, leuk koppel.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 11, 2012 9:59:01 GMT -5
Harry had alles aan gehoort maar maakte zich niet echt zorgen. Zayn was sterk dus overleven zou hij wel. Hij bleef op de bank hangen terwijl de rest aan het stressenwas.
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Mar 11, 2012 10:13:38 GMT -5
We waren er bijna ik voelde het gewoon! Zayn viel onderweg een paar keer weg maar tot nu toe had hij me de weg goed en duidelijk kunnen wijzen, vanuit de verte doemde het appartement op het was nu of nooit! Ik stopte voor het gebouw en droeg Zayn uit de auto. Ik liet hem naast de deur zitten en knielde bij hem neer. "Ik hoop dat je het begrijpt als ik nu de benen neem ik wil niet weten hoe Louis reageert als hij ziet dat ik bij je ben. Het ga je goed Zayn!" Dat was het laatste wat ik tegen hem zei voor ik de deurbel indrukte en wegrende en de auto in sprong en toen weer wegreed. De zon kwam op en Dough verwachtte me.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 11, 2012 12:18:59 GMT -5
Liam sprong op toen hij de deurbel hoorde en sprinte naar de deur. Hij deed de deur open en zag daar een verminkte Zayn ''O mijn wat is er gebeurd?!'' gilde hij zowat. Hij tilde Zayn voorzichtig naar binnen en sloot de deur achter zich dicht.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 11, 2012 12:22:15 GMT -5
Louis hoorde Liam gillen. Als Liam gilde was het nooit goed. Lou trok een sprintje, in de gang trok hij Liam met Zayn aan. "Liam! Niall! Zayn is terug!! Kom Liam laat mij Zayn dragen hij is te zwaar voor je!"
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 11, 2012 13:50:37 GMT -5
Zayn knikte zwakjes en alles leek te gaan in een flits, de deurbel ging, Egon rende weg, en voor hij het wist viel hij op de grond en werd daarna opgetild door Liam's armen. Hij was eventjes helemaal verdward en wist niet zo goed wat hij moest antwoorden op al die vragend van zijn vrienden dus besloot op dit moment nog even niets te zeggen, nog steeds deed alles hem zeer.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 11, 2012 14:40:07 GMT -5
Liam tilde Zayn de woonkamer in ''Mensen maak de bank even vrij'' zei hij. Toen iedereen van de bank af was legde Liam Zayn voorzichtig op de bank. ''Wat is er nou eigenlijk gebeurt?''
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 11, 2012 14:41:10 GMT -5
Harry sprong op van de bank en ging voor de tv staan om de rest wakker te schudden. ~ dit is ff harry oke
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 11, 2012 14:43:46 GMT -5
Zodra Niall Liam binnen zag lopen met Zayn in zijn armen schoot hij uit de stoel waar hij een hele tijd geleden in was neergeploft. Zijn ogen werden groot en even voelde hij zich vreselijk opgelucht. Tot dat hij zag hoe Zayn er uit zag.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 11, 2012 14:47:51 GMT -5
Toen Zayn op de bank lag staarde hij de rest één voor één aan. ''Nou, grappig dat je dat vraagt eigenlijk.'' Zei hij terwijl hij weer terug keek naar Liam, ''Er was zo'n gozer die tegen me aan botste en tegen mij zei dat ik moest uit kijken, toen zei ik dat hij dat zelf moest doen en zoals je ziet nam hij het allemaal iets te serieus, na een tijdje kwamen zijn vrienden erbij, en tja, dit is het resultaat.'' Dat was waarschijnlijk de meest grote leugen die hij ooit had verteld, hij wist niet of die jongens het zouden geloven maar hij hoopte van wel. ''Wacht even weten jullie waar Danah is?!''
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 11, 2012 14:56:06 GMT -5
''Die is hier,'' antwoordde Niall die voorzichtig een beetje dichter naar Zayn toe schuifelde. ''Ze kwam een paar uur geleden thuis.'' Zijn stem klonk schor en zijn ogen waren nog steeds een klein beetje rood van het huilen. Hij had geen idee hoe hij moest kijken en staarde daarom maar naar het verband om Zayn's hoofd. ''Dus er was geen bende?'' mompelde hij. Niall kon het niet laten om zijn vriend toch even recht in zijn ogen aan te kijken. Hij moest zien of Zayn loog.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 11, 2012 15:09:34 GMT -5
Louis kalmeerde toen Liam hem voorbij liep. Ik volgde naar de woonkamer en ging voor Zayn zitten. "Gast kalm aan Danah is hier en ze is okej. Misschien vind je het niet zo leuk als ik het vraag maar hebben jou wonden soms met Dough te maken!?"
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 11, 2012 15:13:11 GMT -5
Zayn keek Niall verbaasd aan, ''bende? Grapjas.'' Hij lachte even nep waardoor er een kleine 'au' aan zijn lippen ontsnapte. Blij om te zien dat Danah er nog gewoon was zuchtte hij even van opluchting, ''Ze hebben toch niets met je gedaan, toch?'' Vroeg hij even bezorgd, totdat Louis sprak, woorden die dwars door zijn hart leken te steken. ''Wat weet jij over Dough?!''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 11, 2012 15:20:21 GMT -5
Louis lachte kil. "Je hebt jezelf nou net verraden en wat ik erover weer moet jij ook weten vriend!" Ik klonk kouder dan ik wilde maar ik was tot in de puntjes gevuld met haat en nijd. "Je kent vast Kathy uit de bende wel? Wist je dat Kathy mijn zusje was? Ja inderdaad kijk niet zo stom ze in mijn zusje, Kathy Tomlinson en als je Kat kent moet je ook gehoord hebben van het bijna met de dood afgelopen gevecht dat Dough met iemand had gehad. Ja dat was met mij en niet kort daarna vertrok Kathy bij jullie bende en nog iets verderop kwam Ik jou tegen. Wat is de wereld toch klein vind je niet? Ik klink nu bijna net zo als je oude bende maatjes." Ik balde mijn vuisten. Mocht niet flippen zeker niet flippen!
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 11, 2012 15:30:50 GMT -5
Zayn keek Louis met grote ogen aan, geweldig dit kon er ook nog wel bij. ''W..wat?'' Vroeg hij een beetje angstig, Kathy... Een persoon dat niets anders deed dan met de ene jongen naar bed gaan en dan weer met de ander. ''Lou hou je kop!!! Ik heb niets met die rotbende te maken!'' Zei hij vol woede, hij voelde tranen achter zijn ogen branden. Meteen kromp hij weer in één, schreeuwen deed nog steeds zeer aan zijn ribben. ''Tenminste, nu niet meer...'' Voegde hij er zachtjes aan toe.
|
|