|
Post by Zayn Malik on Mar 19, 2012 14:44:56 GMT -5
Voor Terugkeer van Kathy, een weekje sinds Zayn en Danah in het ziekenhuis lagen. ~
Een tevreden zucht ontsnapte aan Zayn's lippen, hij zat op de bank een DS spelletje te doen en had zich daar helemaal op gefocust, en dan te denken dat hij een week geleden nog niet eens fatsoenlijk kon zitten, toen kon hij niets, toen was hij even bang dat Dough zijn hele leven had verknalt, gelukkig was er bijna geen aandacht van de pers hier voor aangezien ze het goed geheim hadden kunnen houden. Nu had hij gelukkig al een hele week niets van Dough gehoort, het zag er naar uit dat hij genoeg had gehad.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 19, 2012 14:52:26 GMT -5
Kathy had alles nog een keer met Dough besproken en alles was rond. Ze stond voor de deur waar ze een week gelden ook stond. De tranen rolde al over haar wangen maar er was niks. MHaar make up was uitgelopen en ze was twee nachten wakker gebleven om wallen te creëren. En ze moest toegeven ze had er nog nooit zo slecht uit gezien.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 19, 2012 15:26:23 GMT -5
Louis liep door de kamer en plofte naast Zayn neer. "En hoe is het met mijn beste maatje?" Ik haalde een hand door zijn haar en glimlachte. Ik kruiste mijn armen achter mijn hoofd en leunde tegen de bank aan. "Zo goed om veilig thuis te zijn."
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 19, 2012 15:30:27 GMT -5
Snel pakte Kathy een mes uit haar tasje en sneed haar arm open. Louis moest op een of andere manier overgehaalt worden. Het bloed rolde in een kleine streep over haar arm. Ik sloeg even op de deur en drukte de bel een paar keer in. Op je knieeën en zielig doen. Ze pakte haar arm vast en huilde luid. Wie komt de deur open doen?
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 19, 2012 15:38:11 GMT -5
Zayn schrok zo erg van de spontane actie van Louis dat hij zijn DS bijna liet vallen, ''Het ging goed, voordat jij je hand door mijn haar haalde.'' Hij stak even zijn tong uit en knikte instemmend op wat Louis zei, alles leek weer goed te gaan, maar de Pakistaanse jongen wist ook dat er niet veel voor nodig was om alles weer te verpesten. Het geluid van de deurbel vulde zijn oren, ''Ik doe open.'' Riep hij enthousiast terwijl hij over de bank sprong en naar de voordeur rende, de laatste tijd was hij één en al energie. Hij deed de deur open en zijn mond viel een stukje open van verbazing, niet wetend wat hij moest doen bleef hij een tijdje naar het meisje dat voor de deur zat staren, dit kon toch gewoon niet waar zijn, Kathy?...
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 19, 2012 15:45:48 GMT -5
Louis was niet snel genoeg om Zayn bij te houden en kwam later de gang in gerent. "Wie is het...... Kathy?" Louis ogen werden gevuld met tranen en hij vloog zijn zusje om de nek. "O mijn god Kat waar heb je gezeten ik heb je zo gemist!!"
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 19, 2012 15:47:13 GMT -5
Kathy keek met grote betraande ogen op en zag Zayn staan. Bang keek ze hem aan en haalde haar hand van de snee die ongeveer 10cm was weg. ` Please, help.` Fluisterde ze zachtjes.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 19, 2012 15:53:50 GMT -5
Louis hoorde zijn zusje piepen en keek naar het probleem. "O mijn god! Alweer! Zayn doe iets! We moeten iets doen! ZAYN!" Okej dit was dus echt een paniek aanval. Ik wou Kathy mee naar binnen trekken maar iets hield me tegen.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 19, 2012 16:24:37 GMT -5
Zayn negeerde alles om zich heen en het enige wat hij kon doen was Kathy aan staren, ze was in zijn ogen een niemand, iemand uit die bende. Het was ook nog eens heel lang geleden dat hij haar voor het laatst had gezien, maar om haar hier zo te laten zitten leek hem ook geen goed idee. ''Jaja.'' Zei hij lichtelijk geirriteerd, voorzichtig pakte hij Kathy met zijn sterke armen op, hij liep naar binnen en legde haar op de bank neer waar hij en Louis net nog gezeten hadden, iets aan dit alles vertrouwde hij niet, maar ja, ze was het zusje van Lou.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 19, 2012 16:30:28 GMT -5
Gewoon door blijven janken. Niet denken aan het feit dat Zayn me optilde, Dacht kathy. Ze werd op de bank gezet maar ging gewoon zitten. ` Het is maar een snee.` Snikte ze en drukte haar hand er weer op omdat het bloedde niet stopte. Misschien moest ze iets minder messen gaan gebruiken.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 20, 2012 2:23:02 GMT -5
Zayn keek Kathy wantrouwend aan, ''Waarom ga je dan niet weg als het maar een snee is?'' Hij sprak het uit voordat hij er erg in had, het klonk ook nog eens gemener dan dat hij zelf wilde. Als ze niet het zusje van Louis was geweest had hij zo weer de deur voor haar neus dicht gegooid.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 20, 2012 8:43:30 GMT -5
Louis schoot overeind en keek Zayn met vuur in zijn ogen aan. "Wat zei je nou? Doe eens normaal man, wij trapte jou toch ook niet de deur uit toen jij er zo bij lag!?" Louis richtte zich weer op zijn zusje en streelde langs haar gezicht. "Komt goed Kat, Lou is er voor je!" Ik fronste en keek naar de snee. "Hoe is die snee gekomen?"
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 20, 2012 11:05:09 GMT -5
Liam leek even om toen hij de deurbel hoorde, Kathy, echt geweldig. Wat moest ze eigenlijk hier? Liam zag de snee op haar arm, okey het zal wel, dacht hij. Liam vertrouwde dit niet, er was iets mis met die Kathy maar wat?
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 20, 2012 11:39:45 GMT -5
Kathy schonk haar broer een waterig glimlachje en dacht na. Ze moest een goed leugen bedenken. " Lou ik ben niet terug gegaan naar hun, ze hadden me vannacht een bezoekje gebracht en lieten dit achter." crap slechte smoes nu hoopte ze dat hun het geloofde.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 20, 2012 12:00:43 GMT -5
Kathy vertelde wat er gebeurd was, ja vast! Zayn slaan ze helemaal verrot Danah verkrachte nze bijna en bij haar laten ze alleen een krasje op haar arm achter. Het zal allemaal wel maar Liam wilde het niet geloven hij wilde helemaal niks van wat ze te vertellen had geloven. Hij keek even naar Zayn en toen naar Danah, hij snapte dit echt niet.
|
|