|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 13:33:20 GMT -5
Klappen..... Ik voelde pijn... Pijn die de klappen van Janey niet konden geven. "hehehe...." Ik lachte hysterische terwijl ik toe keek hoe Dough op me in bleef slaan. Mijn maaginhoud kwam naar boven maar ik slikte het weer door en beet op mijn lip en voelde de rest van de pijn. Dough bleef maar slaan en slaan, met dezelfde blik in zijn ogen die hij had toen hij hoorde dat ik homo was. Ik voelde een zoete vloeistof mijn mond inlopen. Het was bloed die uit een snee in mijn wang kwam en uit een stroompje uit mijn neus. Ik had genoeg gehad ik wilde opstaan maar de klappen kwamen met zovelen tegelijk dat ik het niet meer kon. Mijn borst begon langzaam pijn te doen. Een hevige pijn..... Ik begon naar adem te snakken maar kreeg het niet binnen. Mijn ogen werden groot toen ik me realiseerde dat ik aan het stikken was. Ik keek om me heen iemand moet me redden snel! "Harry..... Harry come help me...... please........ help me......" Ik zag Zayn en zijn ogen stonden woest. Waar was Dough? Zou Zayn hem weg hebben gejaagd? Ik glimlachte zwak naar Zayn en probeerde naar zijn schoot te kruipen. Ik bleef pijn over mijn hele lichaam voelen. Ik kroop tegen zijn been aan en zag zo zijn witte cino langzaam rood kleurde. Ik zocht zijn handen en liet mijn hoofd op zijn been vallen ik kon niet meer echt niet meer.... "Zayn......" Piepte ik zwak. "Heb je Dough weggejaagd?....... Is Harry veilig........" Ik hijgde, probeerde zuurstof binnen te krijgen maar het lukte me niet meer. Mijn luchtpijp was afgesloten en er kon niks in of uit. Dough had gewonnen deze homo zou hier sterven in zijn beste vriend's armen. "Heb je nou je zin.......? Dough.........." Alles werd langzaam zwart en ik zonk weg heel ver weg......... In een gat zo diep en zwart....... Mijn keel deed zo'n zeer...... Geen lucht...... Geen lucht!..... Help me...... Geen lucht........
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 25, 2012 13:49:10 GMT -5
Zayn werd snel weer wakker uit zijn waas door Janey en pas nu zag hij hoe erg Louis er aan toe was, pas nu had hij door hoeveel pijn hij zijn beste vriend had gedaan, pas nu drongen Louis' woorden tot hem door. Hij staarde naar zijn handen die rood waren gekleurd door Louis' bloed en daarna weer terug zijn witte chino die niet zo wit meer was maar rood. Langzaam vormde tranen zich in zijn ogen, ''Wat heb ik gedaan?'' Mompelde hij voorzichtig, ''Het spijt me zo Louis, het spijt me zo...'' Zei hij terwijl hij Louis wat steviger vasthield en op die manier heen en weer wiegde, de zoute tranen die in zijn bruinge ogen waren gevormd baande zich een weg over zijn wang en stierven in Louis' kastanje bruine haar, zijn oren vulde zich met het moeilijke ademen van zijn vriend. Louis dachte nog wel dat hij hem gered had, dat is wat hij had moeten doen, nee, Liam had ongelijk, de Pakistaanse jongen was niets meer dan een moordenaar. Voorzichtig legde hij Louis op de grond neer en rende hij de kamer uit, de trap af, de deur uit en rende weg, zo ver mogelijk weg.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 25, 2012 13:56:51 GMT -5
Janey keek toe hoe Zayn de zwaargewonde jongen in zijn armen nam en vervolgens de kamer uit rende. Ze staarde hem even na en geluidsloze tranen stroomde over haar wangen terwijl ze naast Louis neerknielde. ''Louis volhouden ik bel een ambulance!'' zei ze paniekerig. Met haar ene hand ondersteunde ze zijn hoofd terwijl ze met haar andere haar mobiel uit de zak van haar trainingsbroek viste. Zo snel als ze kon tikte ze het alarmnummer in. Dit leek één grote nachtmerrie te zijn en alles wat ze nu wilde was wakker worden. Er werd opgenomen en voor haar gevoel ging alles veel te langzaam. Ze snauwde de hulpverlener aan de andere kant van de lijn helemaal af toen die maar vragen bleef stellen. Snapte ze dan niet dat dit haast had? Toen eindelijk alles was doorgegeven trok ze voorzichtig Louis hoofd op haar schoot. ''Niet dood gaan, alsjeblieft niet dood gaan.'' Smeekte ze terwijl haar tranen zich mengde met het bloed op zijn hoofd
|
|
|
Post by iedereen on Mar 25, 2012 14:14:28 GMT -5
het verhaal dat hans had gehoort was hevtig dus hij was zo snel mogelijk naa dat adres gegaan. Zenuwachtig drukte hij de bel van de deur in en wachtte af.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 14:16:07 GMT -5
''Niet dood gaan, alsjeblieft niet dood gaan.'' Smeekte een stem ver weg. Ik probeerde nog steeds adem te halen maar het lukte me gewoon weg niet meer. "Ha.... Ha..... Harry..... Waar is mijn Harry........" Het was het enige wat ik nog kon zeggen ik wilde mijn vriendje ik wilde Harry waar was ZAYN!?" Ik raakte in paniek en daardoor kreeg ik nog minder adem. Ik gilde wilde gillen maar er kwam niks uit. Ik wilde om Liam gillen om Zayn om Niall om Harry om Kathy iedereen! Help......
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 26, 2012 6:39:29 GMT -5
Kathy was verbaast blijven zitten wat the hell gebeurde er allemaal. Liam was ook niet echt op aarde zo te zien. " Liam?." begon ze vragend. " Ook iets drinken ik loop nu toch." zei ze met een kleine glimlach.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 26, 2012 6:47:52 GMT -5
Liam keek Kathy even verbaasd aan ''euh ja is goed'' antwoorde hij. Okey dan dit was echt vreemd.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 26, 2012 7:02:17 GMT -5
Kathy liep vrolijk naar de keuken en pakte twee glazen. Even keek ze over haar schouder en zag niemand. Snel pakte Kathy een klein flesje uit haar broek zak en ze goot het in een van de twee glazen. Ze deed in twee glazen cola en liep terug. Ze gaf de cola met de ghb aan Liam en de andere hield ze zelf. " Alstu." Glimlachte ze naar hem
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 26, 2012 7:10:24 GMT -5
''Dankje'' zei Liam, hij vertrouwde dit niet echt. Maar wat kan er nou gebeuren. eigenlijk had hij wel heel erg veel dorst gekregen van dat gehuil en geschreeuw enzo. Hij pakte het glas en dronk hem in één keer leeg.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 26, 2012 7:14:05 GMT -5
" zeg eens liam hoe is het ermee?" vroeg Kathy met een glimlach en keek naar zijn lege glas. Daarin tegen drink ze het zelf langzaam op.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 26, 2012 7:16:14 GMT -5
''Goed, geweldig zelfs!'' riep Liam blij. Hij voelde zich erg bij, beter dan blij uitstekend!
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 26, 2012 7:20:17 GMT -5
Kathy grijnsde " Dat is mooi." ze stond op ging naast hem op de bank zitten, strak langs hem.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 26, 2012 7:21:16 GMT -5
''Wat doe je?'' vroeg Liam toen Kathy strak naast hem kwam zitten.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 26, 2012 7:24:15 GMT -5
" Niks." zei kathy en knipoogde even naar hem. Zou hij erin trappen.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 26, 2012 7:25:20 GMT -5
''Okey'' hij glimlachte even naar haar.
|
|