|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 7:35:10 GMT -5
"Oooh!" Een kreun verliet Louis mond voor hij er erg in had. Hij had niet verwacht dat Harry zo snel in de aanval zou gaan maar herstelde zich snel. Hij prutste Harry's broek los en trok die samen met zijn boxer naar beneden. Hij nam zijn lid en liet zichzelf er op zaken. Een pijnlijke kreun verliet zijn mond toen hij begon te bewegen.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 25, 2012 7:50:55 GMT -5
''Ja.. inderdaad..'' antwoordde Janey op Zayn's vraag. Ze boog zich wat dichter naar hem toe voelde even een sterke aandrang om hem te zoenen. Maar ze kon het niet. Bijtend op de binnenkant van haar wang bewoog ze weer van hem weg. De gedachtes in haar hoofd lieten haar maar niet los, hoe hard ze ook probeerde er niet meer aan te denken. ''Zayn,'' begon ze voorzichtig. ''Heeft Harry eigenlijk veel vriendinnen gehad?'' Het voelde heel vreemd om dit te vragen maar dat wist een van zijn vrienden natuurlijk het beste
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 25, 2012 8:50:29 GMT -5
Zayn keek Janey afwachtend aan toen ze wat dichter bij kwam en voelde een teleurgesteld gevoel omhoog komen toen ze zich weer van hem weg draaide, toch deed hij zijn best om het niet te laten merken. Hij moest even nadenken over Janey's vraag, ''Volgens mij niet, tenminste ik kan het me eigenlijk niet herinneren dat hij er ook maar één heeft gehad, vast wel een keer een korte relatie met iemand waar ik niet zoveel van weet maar ik weet nergens van. Hoezo?''
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 25, 2012 9:00:54 GMT -5
Janey kreeg een brok in haar keel. ''Zomaar.'' antwoordde ze waarnaar ze even zwijgend naar haar handen staarde. Ze voelde zich ineens helemaal niet lekker. ''En Louis en hij zijn best wel close he?'' Ze keek weer op. In haar ogen was duidelijk af te lezen dat ze zich zorgen maakte. Ze wou niet dat haar broer gay was. Niet omdat ze problemen had met mensen die op hetzelfde geslacht vielen, maar omdat ze bang was voor de reacties van anderen. Hopelijk las Zayn niet teveel tussen de lijnen door want dan zou hij snel genoeg door hebben waar dit naartoe ging..
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 25, 2012 9:04:05 GMT -5
Zayn trok even zijn wenkbrauwen op, hij begon langzaam te begrijpen waar dit over ging, ''Euhm, best wel ja.'' Hij haalde zijn schouders op, hij had er nooit zo over nagedacht maar nu hij dat deed vond hij inderdaad dat ze bijna iets te close waren maar dat was iets waar hij al heel lang aan was gewend en geen aandacht aan had geschonken. Toch kon hij aan Janey zien dat het haar niet helemaal lekker zat, ''Maar maak je geen zorgen, ze zijn heus niet gay.'' Grapte hij een beetje.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 9:08:03 GMT -5
Een kreun rolde over zijn lippen en hij begon te stoten. Niet zacht maar knoerdhard ( XD ). Harr begon zwaar te hijgEn.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 25, 2012 9:10:57 GMT -5
Janey wou wel knikken en lachen maar ieder spiertje in haar lijf was zo net verstrakt. Haar hart ging als een gek tekeer en ze keek Zayn recht in zijn ogen aan. Haar groen-bruine ogen werden wijd open gesperd van schrik. Haar mond bewoog alsof ze iets wou gaan zeggen, maar een paar seconden lang kwam er geen geluid uit. ''Nee natuurlijk zijn ze niet gay!'' gooide ze er uit voordat ze er erg in had. Het kwam er uit alsof ze krankzinnig was geworden
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 9:12:53 GMT -5
Louis kreunde luid maar bad met heel zijn hart dat niemand ze zou horen. Ook Harry was niet erg stil en stootte ontzettend hard in me. Louis greep Harry bij zijn schouders en kneep erin om een pijnlijke kreun te onderdrukken. "Harry....." Hijgde hij luid. Kreunen van pijn gingen over in genot. "Please go deeper..." Smeekte ik hem bijna en priemde met mijn nagels in zijn huid.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 9:15:23 GMT -5
Harry deed wat hem werd gevraag en voelde zijn hoogtepunt dichterbij komen. Na nog een paar keer diep te hebben gestiot kwam hij klaar.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 9:19:44 GMT -5
Louis voelde Harry in hem klaar komen en gilde het uit toen hij zichzelf ook voelde komen. Zwaar hijgend liet hij zich op Harry vallen en streelde door zijn krullen. "I.... I love you so much Harry..... Please....." Hij haalde diep adem. "Please..... Please be my boyfriend..."
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 9:38:19 GMT -5
" Yes...Yes, ik zou graag je vriendje willen zijn." riep Harry. Rolijk en had nog energie voor tien. Hij woelde even door Louis haar en druktje een kusje op zijn voorhoofd.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 9:42:23 GMT -5
Blijdschap overspoelde me toen hij die ene woorden zei. En ik zoende hem vol op zijn mond. "I love you Hazz more than ever before!" Ik trok hem overeind en knuffelde hem stevig." Ik raapte onze kleren op en hield die Harry voor. "Beter doen we wat kleren aan en smeren we hem hier voordat de rest ideeën krijgt."
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 9:50:50 GMT -5
Harry knikte even verbaast en pakte heb aan. Langzaam trok hij de spullen aan en wachtte tot Louis ook klaar was. Vermoeidheid nam zijn lichaam over en hij moest zich aan de wastafel vast houden om niet te vallen.U
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 9:58:01 GMT -5
Louis schrok toen Harry half omviel en zich vast klapten aan de wastafel. "Wow mate are you okej!? Come here I bring you to bed." Louis opende de deur en nam Harry in zijn armen en bracht hem naar bed. "No worries mate have some sleep." Zei ik zacht en drukte een vlinderkusje op zijn lippen. Daarna liep ik zijn kamer uit mijn kamer in waar ik op bed ging liggen en in een heerlijke droom werd opgezogen.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 10:17:47 GMT -5
Verbaast bleef harry liggen. Wat Was er net gebeurt. Het liefst zou hij nu met Janey praten.
|
|