|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 5:21:41 GMT -5
Harry keek Louis verbaast aan, hij was Kathy niet. " Lou, ik ben Harry hoor." Hij kon een glimlach niet onderdrukken want hij voelde blijdschap door zijn aderen stromen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 5:23:57 GMT -5
Louis greep Harry die hij voor Kathy aan zag ruw aan zijn schouders vast en schudde hem heen en weer. "Doe normaal Kathy het is geen tijd voor grapjes meer! Ga je me soms ook nog vertellen dat je terug bent bij Dough en Zayn!? Hou op het is niet leuk als je, je broer zo pest! Hou op! Hou op!" Gilde ik door de badkamer er moest iemand mij komen helpen! Ik werd gek waarom bleef Kathy nou naar me lachen!?
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 5:25:48 GMT -5
Zonder dat Harry het door had gaf hij een klag tegen zijn wang. " Lou, kom bij zinnen idioot." Zei hij en probeerde niet te grijnzen wat dit was eigelijk helemaal niet grappig.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 5:31:05 GMT -5
Kathy sloeg Louis recht in zijn gezicht waardoor er nog meer tranen over zijn gezicht begonnen te lopen. Louis keek geschrokken op toen hij zag dat Kathy's grijnzende gezicht veranderde in die van Harry. "Harry? Ben jij aan de drugs?" Piepte Louis angstig.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 5:32:00 GMT -5
" Nee." Zei hij wat niet klopte want Louis had ze in zijn handen. Het viel te proberen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 5:42:01 GMT -5
"Jawel hé?" Vroeg Louis nogmaals hees. "Waarom Hazz? Hoe kom je hieraan? Waar heb je het voor nodig? Is het omdat ik van je hou en jij niet van mij?" Bij het laatste sprongen de tranen opnieuw in zijn ogen. Hij hield nog steeds van hem ook al wees Harry hem net af.... Nog steeds...
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 5:43:47 GMT -5
" Louis.." Harry zuchtte even, hoe ging hij dit zeggen. " Ik heb het van Kathy, Ik doe dit omdat jullie liever de vrolijk, zorgeloze Harry zien dan eentje die chagie is en iedereen wil slaan." Hij was ook zo makkelijk over te halen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 5:54:04 GMT -5
Louis kon zijn oren niet geloven. Dat kon gewoon weg niet! Kathy kon niet aan drugs komen! Louis greep Harry opnieuw vast en duwde hem ruw tegen de muur aan. "JE LIEGT JULLIE LIEGEN ALLEMAAL!!! Ik weet dat jullie Kat haten maar om me dat op deze manier te laten zien!? Ik ben teleur gesteld in je! Ik dacht dat je mijn vriend was... Waarom denk je eigenlijk dat je chagie bent je heb de laatste tijd gewoon weinig gezegt thats all. Ik had meer tijd aan je moeten besteden dit is nergens voor nodig Hazz!"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 5:56:10 GMT -5
" Its inside, Lou." Zei Harry zacht en wreef over zijn achterhoofd die nogal hard tegen de muur kwam.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 6:05:22 GMT -5
"What do you meen?" Vroeg Louis die een beetje angstig een stapje terug deed. "What do you meen Harry?" Zo kende Louis zijn beste vriend niet wat was er met hem aan de hand!?
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 6:18:09 GMT -5
" Ik ben mezelf niet, Ik ben bang voor de waarheid, Ik heb het idee dat ik niet nodig ben Hier, in de band en op school. Ik ben geen goede vriend voor jullie." Zei hij zo snel mogelijk en liet zich op de badkamer vloer zakken.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 6:22:46 GMT -5
Louis volgde hem naar de vloer. En nam Harry's gezicht tussen zijn handen. "Dat is niet waar Hazz! Ik heb je nodig! En de waarheid is dat ik van je hou..... veel erg veel! Waarom kun je me niet accepteren? Ik doe alles! Alles! Om jou ook van mij te laten houden! Toe Hazz geef het nou een kans...." Louis duwde zijn voorhoofd tegen die van Harry en sloot zijn ogen. "Alsjeblieft..."
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 6:28:45 GMT -5
" Lou, ik acepteer je, omdat je mijn beste maatje ooit bent. Maar ik accepteer mezelf niet." Fluisterde Harry zacht. Hij wist diep van binnen dat hij zich gewoon moest uiten, maar hij durfde niet.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 6:33:44 GMT -5
"Dan.... accepteer ik jou in jou plaats." En opnieuw duwde ik mijn lippen op die van hem. Ik wist niet of hij me ging slaan of weer me zou afwijzen. Ik wist gewoon. Ik moet hem zoenen. Er is voor mij geen andere manier waarop ik mezelf kan uiten in hoeveel ik van hem hou. Ik legde een hand op zijn hand en de andere op zijn schouder. "Kom dichterbij."
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 6:41:31 GMT -5
Harry voelde dat dit hoe goede moment was. Hij boog voorover en drukte dit keer zijn lippen op die van hem. De lippen van Louis waren zacht, Zoals hij ze altijd had gezien.
|
|