|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 16:36:17 GMT -5
Louis sloeg zijn armen om Harry's middel en ging tegen hem aan staan. "Waarom weet je het niet? Wat is er met je aan de hand zo ken ik je helemaal niet. Louis legde zijn kin op Harry's schouder en staarde met hem mee naar buiten.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 16:38:07 GMT -5
Harry voelde vlinder in zijn maag maar drukte het meteen weg. " Ik ben bang voor de waarheid." gaf Hij uiteidelijk toe. Louis' was zijn beste vriend dus kon hij hem vertrouwen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 16:40:55 GMT -5
"Voor welke waarheid? Harry ik zal er zelf niet omheen draaien want dat duurt me allemaal veels te lang. IK HOU VAN JE!" Louis draaide Harry in zijn armen en zoende hem nogmaals op zijn mond en dit keer hield hij hem stevig vast.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 16:45:07 GMT -5
Harry voelde Louis vlinderzachte lippen op die van hem en voelde de angst die hij net had verdwijnen. Hij zoende terug. Het voelde goed en toch ook niet, maar voor nu vergat hij het.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 16:50:55 GMT -5
Louis liet zijn tong over Harry´s lippen glijden en wachtte op toestemming. Hij streelde langs zijn ruggengraat naar zijn achterwerk. Over zijn borst naar zijn buik en door zijn haren naar zijn kaaklijn. Louis hield van hem veel, heel veel deze kans wilde hij niet laten gaan en duwde Harry voorzichtig terug op bed.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 17:06:39 GMT -5
Louis vroeg om toestemming maar Harry gaf hem het niet. Hij voelde hoe Louis hem weer op het bed duwde. Die jongens wist alles maar was ook onwijs eigewijs. Voorzichtig duwde Harry tegen zijn schouders.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 17:10:46 GMT -5
"WAT!?" Louis keek gefrustreerd naar Harry. "Waarom sluit je, jezelf van me af? Waarom mag ik niet aan je komen? Waarom hou jij niet van mij!?"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 17:15:48 GMT -5
" Lou je bent mijn beste vriend, ik kan niet met je naar bed. Ik zou je nooit meer normaal aan kunnen kijken.". Harry wist niet meer wat hij wel of niet wou, wat er wel en niet kon. Wie hij was of hij wel nodig was in de band. " Louis, wees niet boos. Als jij echt mijn beste vriend bent kun je aan me zien dat ik mezelf niet meer ben.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 17:22:12 GMT -5
Louis kwam overeind, zuchtte en liep naar de deur. "Ik ga naar bed doe vooral geen moeite me dit uit te leggen, ik heb het zelf al door." Louis ademde diep in en stak zijn handen in de lucht. "Ik ben gewoon wat je noemt een vuile homo die verliefd was op zijn beste vriend en het eerlijk zegt na al die tijd en die vriend gaat zo meteen keihard lachen als de homo de deur uitloop. Nou ik wens je heel veel plezier!" Louis liep de deur uit en trok de deur met een éénnorme klap dicht en liep naar zijn kamer waar hij huilend op bed viel en daar bleef liggen.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 17:25:39 GMT -5
Nu wist Harry het zeker hij moest het doen. Hij stond op maar liep niet achter Louis aan. Hij ging naar de badkamer en draaide hem op slot ( dacht hij). Met een zucht pakte Harry het zakje van Kathy en haalde er twee pilletjes uit. Twijfelend keek hij ernaar maar deed ze toch in zijn mond. Hij slikte ze met een glas water in en dronk er daarna nog twee om niet uit te drogen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 17:29:44 GMT -5
Louis stikte bijna doordat hij zijn hoofd diep in het kussen duwde. Lul, stomme lul! Je hebt net een perfecte vriendschap verpest door bijna dat jong te nemen! Louis kwam overeind en dacht na. Rustig worden, glaasje water, badkamer. Hij stond op en liep zijn kamer uit naar de badkamer waar hij Harry tegen kwam die net een stel pillen doorslikte en water dronk. "Wat heb jij daar nou? Wat slik je daar?" Vroeg hij wantrouwig.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 17:30:43 GMT -5
Harry keek geschrokken op. " Gewoon paracetemol." Zei hij gelijk.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 17:32:49 GMT -5
"Twee? En dan 3 glazen water?" Louis bedacht dat hij er ook eigenlijk wel een paar kon gebruiken en hield zijn hand op. "Geef mij er ook eens een paar, ik zie dat je genoeg heb daar." En wees op de uitstekende zakje in Harry's broekzak.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 17:38:45 GMT -5
" nee...eehh." men waarom kon Harry nou niet liegen. " ze.. Emm..zijn Speciaal voor mij voor geschreven." zeihij maar wist dat het belachelijk klonk.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 5:17:28 GMT -5
Louis trok ongelovig zijn wenkbrauw op. "O ja joh? Laat maar eens zien dan!" En gistte het zakje uit Harry's broekzak. Louis hield het zakje omhoog en bekeek hem. Zijn ogen werden groot en begonnen langzaam te wateren. "Kathy........ waarom ben je terug aan de drugs gegaan?" Vroeg ik mijn zusje zacht. "Waarom? Ik dacht dat ik je er vanaf had geholpen......" Een kleine traan liep over mijn wang terwijl ik naar mijn zusje vroeg, ik vergat dat Harry in de badkamer stond met het zakje en begon verder tegen mijn zusje te praten. "Waarom Kathy? Waarom verraad je me nou? Alweer....."
|
|